cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

8 sep 2023
Goed assortiment, slechte klantenservice. Na vier keer mailen en bellen nog steeds geen enkele reactie op een ontbrekend artikel. Daardoor zal ik niet meer snel iets bestellen bij Cookinglife
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Helaas hebben wij het momenteel erg druk op de klantenservice. Zou je ons nog eens willen bellen dan gaan we direct even met je meekijken en het met je oplossen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Lange wachttijd

Vlotte levering, maar deel bestelling niet goed (verkeerde product). Moeilijk telefonisch te bereiken (lang wachten, niet vlot terugbellen) en na 2 weken nog steeds juiste product niet ontvangen. Erg moeizaam allemaal.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het allemaal zo moeizaam gaat. Mocht je nog niks gehoord hebben van ons vraag ik je vriendelijk om ons morgen even te bellen zodat we het direct met je kunnen oplossen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Na bestelling heb ik een wijziging gevraagd binnen de 30minuten , dat blijkt niet mogelijk , dit is wel mogelijk bij Amazon, ik raad dus Amazon aan bij vriend en kennis
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Als het binnen die 30 minuten al is ingepakt kan dit inderdaad niet meer worden omgezet. Excuus voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Graag reageren op het mailtje van mijn man!!! Deze is al een paar keer verstuurd. Zonder reactie!!!
9 sep 2023
Beste Willy, We vinden het vervelend om te horen dat jouw man nog geen reactie heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik kan helaas geen mails vinden die verstuurd zijn door het emailadres dat bij ons bekend is. Wanneer jouw man een bericht heeft gestuurd, zullen wij zo spoedig mogelijk reageren. Door de opgelopen achterstand door de overgang van systemen kan dit alleen helaas langer duren dan je van ons gewend bent. We werken er met man en macht aan om de opgelopen achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Retourmelding heeft 4 weken geduurd

In eerste instantie het verkeerde product gekregen. Toen een retourmelding gemaakt waar ik na 2 weken nog geen bericht op had ontvangen. Dus telefonisch contact opgenomen waarbij er gezegd werd dat ik voor het eind van de werkdag teruggebeld zou worden. Dit is niet gebeurt. De week daarna pas bericht gekregen dat ik het product kon terugsturen en dat ik de juiste zou krijgen. Slechte ervaring.
9 sep 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met Cookinglife! Wij ontvangen momenteel, door een storing bij DHL, veel pakketjes retour, waardoor onze retourafdeling het erg druk heeft. Daardoor duurt het soms wat langer om een retournering te verwerken. Onze excuses hiervoor! We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 sep 2023
De pannen van de pannenset die ik besteld heb waren beschadigd. Heel jammer. Contact opnemen ging erg moeizaam klantenservice niet bereikbaar.
4 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Als ik je bestelling bekijk zie ik dat wij een terugbetaling in werking hebben gezet van de schade. Ik hoop dat het zo in orde is opgelost! Anders horen wij graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 aug 2023
Van de bestelde borden waren 2 stuk. Dit op 14-07-2023 gemeld maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen.
17 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 aug 2023

Klantenservice is zeer beperkt bereikbaar

Een van de bestelde items was beschadigd (van een set pannen het handvat van één van de pannen). De klantenservice is zeer beperkt bereikbaar en er wordt aangegeven dat het ong. 7 werkdagen kan duren voordat er gereageerd wordt. Het opgegeven WhatsApp nummer werkt ook niet.
30 aug 2023
Beste Bram, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling met schade is geleverd! Onze oprechte excuses voor het ongemak. Onze welgemeende excuses voor de late reactie. Wij zijn recent overgestapt op een ander systeem, dit zorgt helaas voor ongewenste vertraging in alle processen rondom orderverwerking. In ons systeem zie ik dat we inmiddels al contact met je hebben opgenomen, echter hebben we nog geen reactie ontvangen. We ontvangen graag reactie zodat we het zo snel mogelijk met je kunnen oplossen! :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 aug 2023
Klacht ingediend vanwege een defect product. Via de site ging dat niet vanwege een foutmelding, dus gemaild. Nu een week verder en nog helemaal niets gehoord.
17 aug 2023
4 aug 2023
Kreeg 6 mooie glazen toegestuurd maar van 1 glas was aan de voet een glassplinter af. Heb dit via mail ca 1 week geleden aangegeven maar jammergenoeg nog geen reactie op ontvangen
4 aug 2023
Retour: contact met cookinglife gaat ZEER moeizaam, zowel per mail (geen echt antwoord) als per telefoon (wachtrij duurt eeuwig, paar dagen later wordt je pas teruggebeld en wordt je alsnog in het ongewisse gelaten) er zijn drie weken verstreken voordat mijn retour werd goedgekeurd, zonder toezegging van terugbetaling.
23 aug 2023
Goedemiddag J Gort, Bedankt voor je review. Ik zie dat je zending inmiddels is verwerkt. Excuus dat het iets langer duurde dan dat je mag verwachten. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
4 aug 2023

Whiskey glazen van matige kwaliteit vanwege slechte afwerking;

Whiskey glazen
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de whiskey glazen! Wanneer je ons een mail stuurt met foto"s en een uitleg waar je niet tevreden mee bent, proberen we met jou tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Lange levertijd en slechte communicatie

Besteld op zondag, meteen een bevestiging gekregen dat de bestelling ingepakt werd. Het zou dinsdag binnenkomen. Ondertussen gemaild, geen antwoord gekregen, behalve een algemeen bevestiging mailtje, dezelfde die ik direct na het maken van de bestelling kreeg. Ik kreeg het pakket uiteindelijk een week na bestellen binnen, zonder enige uitleg of verontschuldiging. Helaas te laat, waarvoor ik het had besteld.
15 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Vorige keren prima. dit keer niet

Vorige keren prima! Dit keer minder. Wat een gigantisch slechte kwaliteit, het kwam al beschadigd binnen en leek totaal jiet op de foto. Eerder het zelfde product gekocht en toen was het wel goed maar ze bleven erbij dat het wel het juiste product was. Retouren kost 6,50 dus ik heb gemaild. Ik hoefde dit uiteindelijk niet te betalen maar een reactie duurde heel erg lang..
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je dit keer geen fijne ervaring hebt gehad bij Cookinglife! We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Fijn om te horen dat het uiteindelijk is opgelost We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Wrong item received. Very slow customer service. Hopefully we will sort it out. But it's been 10 days already.
15 aug 2023
Dear customer, We apologise for the poor communication. We are still doing our best to clear the backlog created by the transition of systems. However, this means we have not been able to respond within the required timeframe. We are working hard as a team to clear the backlog so that we can get back to serving customers as soon as possible. I have sent you a message via Returnless to reach a solution with you. Apologies again for the inconvenience! Kind regards, Team Cookinglife
4 aug 2023
Had de 2- bijbehorende mixbekers groter verwacht,qua inhoud; Deze is nog geen soepkom vol.
9 aug 2023
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met het artikel dat jij besteld hebt. Op onze website staat bij het artikel een filmpje waarin de Cuisinart Spice Grinder gebruikt wordt. Op dit filmpje is ook de grootte van de bijbehorende mixbekers te zien. Ondanks het feit dat de mixbekers kleiner zijn dan verwacht, hopen we dat je veel plezier hebt met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Als u een product stuurt wat niet is , wat er is besteld en je moet dan ook nog retour betalen dan geeft dat een buitengewoon ontevreden gevoel
9 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet de juiste artikelen hebt ontvangen. Excuses hiervoor! Je had dit echter kunnen melden via ons retourformulier Returnless. Op onze site staat rechtsboven in "Klantenservice". Wanneer je daar op klikt, kan je kiezen voor "Mijn bestelling klopt niet". Dan hadden wij jou een gratis retourlabel kunnen toesturen. Mocht dit niet lukken, dan kan je ons hierover een mail sturen. Ik zie echter alleen een mail in ons mailsysteem waarin je aangeeft jouw pakket niet te retourneren. Toch hebben we jouw pakket retour ontvangen en het bedrag teruggestort. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
ander transport bedrijf nemen ondanks alle plastic en bubbels 2 items gebroken en dozen gescheurd is mee gesmeten.
9 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. We willen je vragen de schade zo snel mogelijk te melden via het platform Returnless (https://cookinglife.nl/schade/). Daar kunnen we jou verder helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Goed controleren en snellere reactie

Goed controleren wat je verstuurt. Sneller reageren op een klacht
9 aug 2023
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife