cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

MG
Myra G.
Den Andel

Onbereikbare klantenservice

De bestelling kwam met vertraging, wat op zich niet zo erg is. Maar hun telefonische klantenservice is volstrekt onbereikbaar. Ik heb 2 x een uur in de wacht gestaan. Zal daar niet gauw meer iets kopen.
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren.  We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Klantenservice is onbereikbaar. Meerdere keren in de wacht gestaan voor uren en nogsteeds niemand gesproken. Heb 2 weken lang op mijn bestelling moeten wachten terwijl levertijd 2 werkdagen was. Webshop laat ook totaal niet weten dat het langer duurt ofzo. En neej dit lag niet aan PostNL want er was geen track & tracecode
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de lange levertijd! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Koffie kopjes

Aantal cl wat bij de kopjes staan klopt niet, zijn veelste klein! Levering duurde te lang.
23 aug 2023
Goedemiddag Kjell, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de afmetingen niet kloppen. Zou je ons een mail willen sturen met hierbij een foto van de ontvangen artikelen dan gaan we even kijken wat er mis is gegaan met je bestelling. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
Klantenservice duurt erg lang
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 aug 2023
Cooking life (klantenservice) is zeer slecht bereikbaar. Telefonisch niet bereikbaar, en via de chat wordt er niet gereageerd, pas na herhaaldelijk sturen van een vraag. Er is excuses gemaakt via de chat voor het niet reageren alleen Inhoudelijk is er nooit ingegaan op mijn vraag. Zending is uiteindelijk wel gearriveerd, en product was in goede staat ontvangen. Dit is heel jammer, want dit levert onnodige frustraties en twijfels op.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het erg vervelend om te horen dat deze situatie jou veel frustratie heeft opgeleverd. Dit is zeker niet onze bedoeling. Onze excuses hiervoor! We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Het duurde echt heel lang voor mijn bestelling kwam. 2 weken nou dat vind ik voor tegenwoordig echt lang.. ali express is sneller.. prima overigens maar vermeld het dan op je website ipv “voor 18:00 besteld is morgen in huis” … En ik vind de kwaliteit enorm tegenvallen. De kwaliteit bleek gewoon hetzelfde als de ranja dispensers van de xenos of action. En dan was ik een stuk minder centjes kwijt geweest. De pan bevalt me tot nu toe wel.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Door de overgang van systemen hebben we een ongewenste vertraging in alle processen rondom orderverwerking opgelopen. Hierdoor hebben wij ook niet binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  Excuses voor al het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 jul 2023

Levertijd

De levertijd kwam niet overeen als op de Website staat.
2 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

bestelde producten zijn nooit bezorgd…

Communicatie met Cookinglife verloopt matig. Enkele van de bestelde producten in eerste instantie niet geleverd, maar alsnog een reactie gekregen dat de producten worden nageleverd. Het toevoegen van een pakbon bij de geleverde bestelling en betere communicatie is een verbeterpunt.
28 jul 2023
Heel traag met reageren, ik heb een kapot flesje binnen gekregen en tot op heden nog geen nieuwe ontvangen of mijn geld terug gehad! Ik zal niet snel meer bestellen. Slechte service.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik heb een terugbetaling voor je in werking gezet. Ik heb je hierover ook een mail gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Verbeteren van: telefonische bereikbaarheid snellere levertijden mail bereikbaarheid (standaard antwoordmailtjes kloppen niet)
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze levertijd en bereikbaarheid. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niet best

Levering van de bestelling was veel later dan beloofd. In de tussentijd geprobeerd de bestelling te annuleren maar ze zijn onbereikbaar en reageren pas na 2 weken op een mail. Intussen die bestelling dus toch ontvangen en weer retour gestuurd want het was een cadeau en daarvoor te laat. Nu al 3 weken aan het wachten op mijn geld terug. Op mail wordt wederom niet gereageerd. Ik bestel hier nooit meer wat.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik zie in het systeem dat het bedrag gisteren (28/07) is teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je terugzien op je rekeningafschrift. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Late aflevering en geen antwoorden op email vragen ondanks meerdere verzoeken
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Levering veel te lang. Uur in wachtrij gehangen om telefonisch te horen wat er speelde.
28 jul 2023
Waardeloze telefonische bereikbaarheid. Misleidende info op site bij bestelling over bezorgingstermijn
HD
Harry d.
Venray
28 jul 2023
Onbeschofte behandeling, geen vragen beantwoorden , direktie niet geinteresseert in klant. Bij problemen kom je niet verder dan de telefoniste.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Eerlijk zijn over de levertijd en reageren op de mail. Dit wordt niet gedaan.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je langer op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Het duurde een eeuwigheid voor de producten verzonden werden. Ik krijg een lading spam waar je bang van wordt. Deze winkel niet meer voor mij.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Trage aflevering, matige communicatie

Aflevering duurde te lang, op mijn vragen werd niet gereageerd, geen bereikbaarheid. Wel ben geïnformeerd dat er problemen waren.
28 jul 2023
Heel slecht bereikbaar lange wachttijden
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife