cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

28 jul 2023
Er zat een beschadigd kopje bij mijn bestelling. Kan gebeuren natuurlijk. Toegezegd is dat het kopje aan mij vergoed wordt. Tot op heden heb ik nog geen terugvertaling gezien
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat er inderdaad een notitie is gemaakt van een terugbetaling, maar het lijkt er op dat deze niet is verwerkt. Ik heb nu nogmaals een terugbetaling aangevraagd. Deze zal je dus ergens de komende dagen ontvangen op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je terugzien op je rekeningafschrift. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Het versturen van de bestelling duurde veel langer dan op de website aangegeven. Via whatsapp was er geen contact te krijgen. Als compensatie zat er een cadeautje bij de bestelling, maar het was niet eens duidelijk wat het was en eigenlijk zit ik ook niet te wachten op extra ongevraagde spullen. Ze kunnen beter in de klantenservice investeren. Zou er niet snel weer wat bestellen.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Snellere reactie op Whats-app of retour melding!
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Klantenservice zeer slecht/niet bereikbaar. Wacht al anderhalve maand op mijn geld retour.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je moeilijk met ons in contact hebt kunnen komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  Ik zie dat er op 28/07 een bedrag is teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PM
Piet M.
Amsterdam
28 jul 2023

Pas na 1 uur en 20 minuten een medewerker aan de lijn!!!

Zorgen dat ik na jullie te bellen over het feit dat bestelde mijn bierglas niet is aangekomen ik na 1 uur en 20 minuten pas werd verbonden met een medewerkster. Zij heeft de bestelling opnieuw geplaatst zodat ik na twee dagen mijn glas alsnog ontving.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je moeilijk met ons in contact hebt kunnen komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden. Fijn om te horen dat je jouw bierglas alsnog hebt ontvangen. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Sneller leveren
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij in de toekomst jouw bestelling sneller kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
WB
Wilma B.
Zoetermeer
28 jul 2023
Niet adverteren als het artikel uitverkocht is. En vervolgens geen reactie of laat reageren op emails.
22 aug 2023
Beste Wilma, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je ons slecht kan bereiken! Onze excuses voor het ongemak. Helaas zijn wij nog steeds bezig met het inhalen van de opgelopen vertraging door de overgang naar het nieuwe systeem. We werken er met man en macht aan om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Helaas kan ik met de huidige informatie geen order vinden. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen willen we je verzoeken om een nieuwe review met je ordernummer achter te laten, zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Geen snelle levering en geen antwoord op mails niet bereikbaar
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife