cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl
Beoordelingen:

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal  

3,61
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(55)
(88)
Resetten
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 feb 2024
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prachtig servies..............

Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
14 feb 2024
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er iets beschadigd is, laat het ons dan weten. We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt foto"s van de schade en de pakbon naar ons sturen. Dan kunnen we je een vervangend product sturen, of het bedrag van de beschadigde items terugstorten. We horen graag van je!
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
26 feb 2024
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ons drie sterren hebt gegeven. We willen altijd blijven verbeteren en je feedback is daarbij erg belangrijk. Als er iets is dat volgens jou beter kan, horen wij dat graag en helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service na bestelling.

Ik had een bestelling geplaatst en enkele dagen later kreeg ik bericht dat deze bestelling niet leverbaar was. Nog weer enkele dagen later ontving ik via de mail een nieuwsbrief met nieuwe producten 8n de sail waaronder dezelfde schaal. Na reactie hierop was de schaal wel leverbaar en werd deze ook binnen 2 dagen bezorgd. Helaas wel met kleine beschadiging. Dit is aangereikt en ik wacht op reactie. Ik heb getracht een foto mee te sturen met dit bericht, maar dat is niet gelukt (?). Zie daarvoor ook de mail die ik heb gestuurd. Met vriendelijke groet Desirée Horning
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Desirée, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelde schaal beschadigd is aangekomen. We nemen dit natuurlijk serieus en willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen! Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om via deze link https://cookinglife.returnless.com/ een retouraanvraag in te dienen. Zorg er alsjeblieft voor dat je foto"s van de beschadiging bijvoegt. Zo kunnen wij de aard van de schade beter beoordelen. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je alle items van je bestelling ontvangt, en we willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Zodra we meer informatie hebben, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het ontbrekende deel van je bestelling naar je toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering zonder info

Trage levering en geen informatie over voortgang. Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bestelling ter plaatse.

Op den dag van de levering zijn wij het huis niet buiten geweest,maar de chauffeur is nooit ter plaatse geweest. Bijgevolg zijn we verplicht geweest de auto uit de garage te halen en 3 kilometer moeten rijden om het pakje te bekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 jan 2024
Beste Ronny, Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je zelf achter je pakket aan moet, echter kun je dit zelf aangeven bij de vervoerders. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Blijkbaar is het bestelde produkt niet…

Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 jan 2024
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackinggegevens. Bedankt voor uw geduld en begrip. 
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nou 7 dagen geleden een mosselpan besteld. Nog geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden. Is voor een verjaardag morgen. Dus.......
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 feb 2024
Goedenavond, Mijn excuses, ik zie dat je hebt aangegeven om de bestelling te annuleren. Wij hebben je bestelling toen geannuleerd, je hebt de terugbetaling ook al terugontvangen op je rekening! Als je nog vragen hebt horen wij dit graag van je.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van 9 januari nog steeds niet geleverd omdat het niet op voorraad is. Bestelling is al wel volledig betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 feb 2024
Beste Aukje, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet geleverd is. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is, zeker omdat je al betaald hebt. Het komt soms helaas voor dat een artikel niet voorradig is. Ik zal je een mail sturen met alle informatie die je nodig hebt. Je kan ons dan ook laten weten wat wij voor je kunnen doen! Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat het product niet voorradig was.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 jan 2024
Beste Annie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was gebracht over de voorraadstatus van je product. We begrijpen dat dit niet de service is die je van ons verwacht, we hebben meteen een mail gestuurd om je te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
HD
Huub d.
vEenendaal, Niederlande
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
IS
Inge S.
Oosterhout
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ter verbetering!

Ter verbetering: ik had champagneglazen besteld, het hele bestelproces doorlopen én betaald. Ik kreeg daarna een mail dat de glazen niet op voorraad waren. Dat vind ik een beetje slordig. In het bestelproces had naar mijn mening meteen moeten staan dat de glazen niet beschikbaar waren. Vervolgens krijg ik een mail van Luuk waarin aangegeven wordt dat het bedrag binnen 10 werkdagen betaald zal worden. Ik vind dat best een lange termijn. Verder heb ik wel lof voor Cookinglife. Bestellingen worden normaliter keurig uitgevoerd en goed verpakt.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 nov 2023
Beste Iaci Smitselkamp,  Dank je wel voor je eerlijke feedback!  We begrijpen dat het frustrerend is om te ontdekken dat een item dat je hebt besteld niet op voorraad is, nadat je het bestelproces hebt doorlopen.  We doen ons best om onze voorraad zo nauwkeurig mogelijk bij te houden, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor er een verschil kan ontstaan.  Wat betreft de terugbetaling, we doen ons uiterste best om dit binnen 10 werkdagen te doen.  We waarderen je positieve opmerkingen over Cookinglife en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en verpakking.  We hopen dat we je in de toekomst weer kunnen helpen met je kookbehoeften! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gemengde ervaring

Producten werden snel geleverd en voldoen aan verwachtingen. Eerste bestelling bleek dat we het verkeerde product hadden besteld (iemand had verkeerde artikel op verlanglijstje gezet). Gebeld of we in de winkel mochten retourneren, maar dit was geen optie. Retourkosten voor een klein doosje met 6 kleine borrelglaasjes van 75ml waren €6,50. Al met al kostte 2 keer bestellen en 1 keer retour ons € 18,40. De optie om niet in de winkel te retourneren valt ons tegen. Daarom een gemengd gevoel bij deze bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
9 okt 2023
Beste Suzanne Davids, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je een gemengde ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. Helaas heeft mijn collega je verkeerd geïnformeerd, wij hadden je graag willen helpen bij ons in de winkel. Om je tegemoet te komen voor het opgelopen ongemak hebben we je een kortingscode toegestuurd in de mail.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PP
Petra P.
Utrecht
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Serviesset geretourneerd

Serviesset gekocht en geleverd gekregen, maar helaas met allemaal krasjes in de borden. Dit kan gebeuren dus retour aangemeld en naar de winkel gebracht. In de winkel is het heerlijk beoordeeld en ik krijg mijn geld terug. Dit duurt wel erg lang naar mijn mening. We zijn nu een week verder en krijg gisteren een bericht van Cookinglife dat het servies is aangekomen in het magazijn en de terugbetaling nog tot 10 werkdagen kan duren?!? Waarom zo lang?
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
15 dec 2023
Beste Petra, We vinden het vervelend om te horen dat je serviesset krasjes had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het retour hebt gemeld en naar de winkel hebt gebracht. Je hebt gelijk, het verwerken van retouren en het terugbetalen van het aankoopbedrag kan soms even duren. Dit komt omdat we zorgvuldig elk geretourneerd product moeten controleren voordat we een terugbetaling kunnen verwerken. Het is een procedure die we volgen om ervoor te zorgen dat alles correct wordt afgehandeld. We hebben het bedrag vandaag inmiddels teruggestort op jouw rekening. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je dus op jouw rekeningafschrift zien. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had niet in de gaten dat Cookinglife en Woldring een bedrijf is en heb dus voor twee setjes glazen twee keer verzendkosten betaald. Van Woldring kreeg ik bericht dat de glazen wat later zouden komen. Na een paar keer bellen (ruim twee uur wachttijd!!!) en mailen zou ik worden teruggebeld cq gemaild. Dat is allemaal niet gebeurd. Uiteindelijk bijna een maand na bestelling en betaling is het tweede setje glazen bezorgd. Gelukkig
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Yes wij zijn 2 lossen bedrijven maar wel aan elkaar gekoppeld. Gelukkig dat het 2e setje glazen ook nog uiteindelijk is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lang moeten wachten op een oplossing, pakket was beschadigd geleverd. Uiteindelijk is het tot een oplossing gekomen dit had veel eerder moeten plaatsvinden. Bestelling was cadeau voor verjaardag uiteindelijk de bestelling elders moeten plaatsen omdat er geen reactie komt op de mails.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Excuus dat we op dat moment niet eerder hebben kunnen reageren. We hadden het erg druk door een overgang naar een nieuw systeem. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Prima afhandeling bij schade, klantenservice minder goed bereikbaar

6 items van het bestelde servies kwamen in scherven aan. Schademelding via de website gedaan waarna ik bij uitblijven van een terugkoppeling contact opnam met de klantenservice. Dit verliep moeizaam, ik werd in de wacht gezet waarop de medewerkster plots opging. Uiteindelijk schade prima afgehandeld en geld retour gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
26 okt 2023
Beste Martine Veldhuizen, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling met schade bij je is geleverd, Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ook onze excuses voor de telefonische afhandeling, wij begrijpen dat dit geen fijne ervaring is geweest! Wij zijn blij om te horen dat de schade toch afgehandeld is en je het geld retour hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was mijn bestelling niet compleet! Mail gestuurd maar na 5 werkdagen nog geen reactie dan alleen een automatisch antwoord. Hoop binnen twee dagen op een reactie te ontvang! Anders ben ik bang dat het niet meer goed gaat komen gezien de vele negatieve recensies op internet en de veleproblemen die ze zeggen te hebben!?
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
1 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet in volledigheid hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan met een deel van jouw bestelling. Ik neem aan dat deze kwijt is geraakt. Ik heb nu de ontbrekende artikelen opnieuw voor jou besteld. Ik heb je hierover ook een mail gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife