cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl
Beoordelingen:

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal  

3,61
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
26 feb 2024
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ons drie sterren hebt gegeven. We willen altijd blijven verbeteren en je feedback is daarbij erg belangrijk. Als er iets is dat volgens jou beter kan, horen wij dat graag en helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prachtig servies..............

Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
14 feb 2024
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er iets beschadigd is, laat het ons dan weten. We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt foto"s van de schade en de pakbon naar ons sturen. Dan kunnen we je een vervangend product sturen, of het bedrag van de beschadigde items terugstorten. We horen graag van je!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 feb 2024
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je alle items van je bestelling ontvangt, en we willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Zodra we meer informatie hebben, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het ontbrekende deel van je bestelling naar je toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering zonder info

Trage levering en geen informatie over voortgang. Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service na bestelling.

Ik had een bestelling geplaatst en enkele dagen later kreeg ik bericht dat deze bestelling niet leverbaar was. Nog weer enkele dagen later ontving ik via de mail een nieuwsbrief met nieuwe producten 8n de sail waaronder dezelfde schaal. Na reactie hierop was de schaal wel leverbaar en werd deze ook binnen 2 dagen bezorgd. Helaas wel met kleine beschadiging. Dit is aangereikt en ik wacht op reactie. Ik heb getracht een foto mee te sturen met dit bericht, maar dat is niet gelukt (?). Zie daarvoor ook de mail die ik heb gestuurd. Met vriendelijke groet Desirée Horning
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Desirée, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelde schaal beschadigd is aangekomen. We nemen dit natuurlijk serieus en willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen! Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om via deze link https://cookinglife.returnless.com/ een retouraanvraag in te dienen. Zorg er alsjeblieft voor dat je foto"s van de beschadiging bijvoegt. Zo kunnen wij de aard van de schade beter beoordelen. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, slecht geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 dec 2023
Beste Carina, Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat is ontstaan door de slechte levering van je bestelling. Dit is niet de ervaring die we willen bieden en we begrijpen volledig je teleurstelling. We hebben direct actie ondernomen na het vernemen van de problemen met de levering en we waarderen het dat je het retourlabel hebt gebruikt om het pakket naar ons terug te sturen. Volgens de track en trace code hebben we bevestiging ontvangen dat het pakket vandaag bij ons is aangekomen. We willen je verzekeren dat we deze retourzending zo spoedig mogelijk zullen verwerken en de terugbetaling zullen uitvoeren. We streven ernaar om dit zo snel en efficiënt mogelijk voor je af te handelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog verdere vragen zijn of als we je ergens anders mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen. We willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PP
Petra P.
Utrecht
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Serviesset geretourneerd

Serviesset gekocht en geleverd gekregen, maar helaas met allemaal krasjes in de borden. Dit kan gebeuren dus retour aangemeld en naar de winkel gebracht. In de winkel is het heerlijk beoordeeld en ik krijg mijn geld terug. Dit duurt wel erg lang naar mijn mening. We zijn nu een week verder en krijg gisteren een bericht van Cookinglife dat het servies is aangekomen in het magazijn en de terugbetaling nog tot 10 werkdagen kan duren?!? Waarom zo lang?
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
15 dec 2023
Beste Petra, We vinden het vervelend om te horen dat je serviesset krasjes had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het retour hebt gemeld en naar de winkel hebt gebracht. Je hebt gelijk, het verwerken van retouren en het terugbetalen van het aankoopbedrag kan soms even duren. Dit komt omdat we zorgvuldig elk geretourneerd product moeten controleren voordat we een terugbetaling kunnen verwerken. Het is een procedure die we volgen om ervoor te zorgen dat alles correct wordt afgehandeld. We hebben het bedrag vandaag inmiddels teruggestort op jouw rekening. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je dus op jouw rekeningafschrift zien. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet compleet en geen enkele reactie nog ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
8 dec 2023
Beste Patricia, Onze oprechte excuses voor het feit dat je bestelling niet compleet is en dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. Dit is zeker niet de service die we nastreven en we betreuren de situatie ten zeerste. We begrijpen je frustratie en willen graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben je onlangs een e-mail gestuurd om je te begeleiden naar ons juiste platform voor dit probleem, zodat we direct kunnen reageren en je volledig van dienst kunnen zijn. We willen benadrukken dat we jouw tevredenheid hoog in het vaandel hebben staan en we staan klaar om je direct verder te helpen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen snel een bevredigende oplossing voor je te kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling in teveel afzonderlijk verstuurde dozen, ie op verschillende momenten bezorgd worden
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
5 dec 2023
Beste Mik,  Het spijt ons te horen dat je bestelling in verschillende delen is geleverd. We begrijpen dat dit niet ideaal is.  Soms verzenden we producten afzonderlijk om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk krijgt. We doen ons best om het aantal leveringen te minimaliseren, maar in sommige gevallen is dit de beste manier om ervoor te zorgen dat je alle items in je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We hopen op je begrip. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Uitverkocht

Er is niet te zien op site dat servies is uitverkocht. Nu besteld, maar blijkt niet voorradig. Onduidelijk wanneer en of het wel komt. Sturen dan wel de placemats met dat idee een combinatie was
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
5 dec 2023
Beste Damaris,  Eerst en vooral, onze excuses voor de verwarring. Het is inderdaad vervelend als je iets bestelt en het blijkt niet op voorraad te zijn. We proberen onze voorraadinformatie zo actueel mogelijk te houden, maar het kan soms gebeuren dat er een verschil optreedt.  In jouw bestelling zie ik de Cosy & Trendy Serviesset Sintra Terracotta 16-Delig en de Jay Hill Placemats. De placemats zijn al onderweg naar je, maar het servies is momenteel niet op voorraad. Ik heb je een mail gestuurd met de levertijd en je opties aangeboden, zou je daarop kunnen reageren?
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goed genoeg

Ik bestel iets in de webshop, Cookinglife stopt het in een envelop, plakt een sticker erop en geeft het aan PostNL mee. Niet echt raketwetenschap.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
5 dec 2023
Beste Peter, Bedankt voor je review, wij verpakken alle artikelen altijd met goede zorg. Als het pakket met schade was aangekomen hadden we het direct met je opgelost! We hopen dat de Sareva IJsblokjesvormen naar wens zijn. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MW
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De telefonische bereikbaarheid en de deskundigheid laat erg te wensen over!! Verder is mijn bestelde artikel nog steeds niet leverbaar…. Ik hoop dateert snel geleverd wordt!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 dec 2023
Beste Anita, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Het spijt ons echt dat je moeite hebt gehad om ons telefonisch te bereiken. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Wat betreft jouw bestelde artikel, hebben we zojuist een e-mail naar je gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je nog verdere vragen hebt of als we iets anders voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
IS
Inge S.
Oosterhout
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ter verbetering!

Ter verbetering: ik had champagneglazen besteld, het hele bestelproces doorlopen én betaald. Ik kreeg daarna een mail dat de glazen niet op voorraad waren. Dat vind ik een beetje slordig. In het bestelproces had naar mijn mening meteen moeten staan dat de glazen niet beschikbaar waren. Vervolgens krijg ik een mail van Luuk waarin aangegeven wordt dat het bedrag binnen 10 werkdagen betaald zal worden. Ik vind dat best een lange termijn. Verder heb ik wel lof voor Cookinglife. Bestellingen worden normaliter keurig uitgevoerd en goed verpakt.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 nov 2023
Beste Iaci Smitselkamp,  Dank je wel voor je eerlijke feedback!  We begrijpen dat het frustrerend is om te ontdekken dat een item dat je hebt besteld niet op voorraad is, nadat je het bestelproces hebt doorlopen.  We doen ons best om onze voorraad zo nauwkeurig mogelijk bij te houden, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor er een verschil kan ontstaan.  Wat betreft de terugbetaling, we doen ons uiterste best om dit binnen 10 werkdagen te doen.  We waarderen je positieve opmerkingen over Cookinglife en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en verpakking.  We hopen dat we je in de toekomst weer kunnen helpen met je kookbehoeften! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onduidelijk over leveringstermijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 nov 2023
Beste GBJM Oonk, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het levertermijn voor afhalen in de winkel wat onduidelijk voor je was.  Onze excuses hiervoor.  Wanneer je een bestelling bij ons plaatst voor afhalen in de winkel kan je deze 4/5 werkdagen later afhalen bij de gekozen winkel.  Mochten er uitzonderingen zijn over de levertijd word je hiervan op de hoogte gebracht via de mail.  Wij wensen je veel plezier met je nieuwe wokpan toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Terugbetalen van niet geleverde, niet op voorraad zijnde, artikelen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 nov 2023
Beste Margreeth, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te zetten. Om toekomstige problemen te voorkomen, zullen we ons nog strikter richten op het bijhouden van onze voorraadstatus. Als je nog verdere vragen hebt of als we ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijkheid in prijsberekening
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
14 nov 2023
Beste M Roos, Bedankt voor je review! Volgens mijn collega is het op 3 november telefonisch verduidelijkt. Als je nog meer vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na een paar keer gebruiken is de beker al gebarsten
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 nov 2023
Beste Yanina, Bedankt voor jouw feedback. Wat vervelend om te horen dat de beker, die je hebt besteld, na een paar keer al is gebarsten. Onze excuses voor dit ongemak. Je mag zeker meer verwachten van de kwaliteit van onze producten! We vragen je daarom vriendelijk om de schade te melden via de onderstaande link: https://cookinglife.returnless.com/nl Dan helpen we jou graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en mooi overzichtelijke site. Ze gooien me wel helemaal dood met emails na een aankoop dat is wel irritant. Ook had ik een vraag gesteld via de site waar ik pas na een kleine week antwoord op kreeg. Dat was te laat had het inmiddels zelf al opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
25 okt 2023
Beste E. Hartog,   Bedankt voor je feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en overzichtelijke site. Wat betreft de e-mails, we nemen je feedback mee en kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de vertraagde reactie op je vraag, onze excuses hiervoor. We streven ernaar om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms kan het door drukte wat langer duren. Fijn dat je het zelf al hebt kunnen oplossen, maar we zullen ons best doen om in de toekomst sneller te reageren. Wij wensen je veel plezier met je bestelling!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife