cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Produkten zijn prima, verzending is snel, maar de verpakkingsdoos was echt veel te groot, daar had mijn bestelling wel 10 x in gepast.
24 okt 2023
Beste Marijke van Dijk, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en snelle verzending. Wat betreft de verpakking, we begrijpen je punt. We doen ons best om zo efficiënt en duurzaam mogelijk te verpakken, maar soms kan het gebeuren dat we een grotere doos moeten gebruiken om ervoor te zorgen dat alle producten veilig aankomen. We nemen je feedback ter harte en zullen dit zeker meenemen in onze verbeteringen voor de toekomst. Bij verdere vragen of opmerkingen, laat het ons gerust weten! Groetjes, Het Cookinglife Team
19 okt 2023
Prachtige producten. Goed verpakt & aangekomen. Retour van 3 dozen gaf slechts 1 retourbiljet, Aandachtspunt in retourservice. Ik moest nu voor 2 dozen extra betalen.
20 okt 2023
Beste Gerda, Bedankt voor jouw review en complimenten over onze producten! Wat betreft het retourproces, onze excuses voor het ongemak. Normaal gesproken zou je voor elke doos een apart retourlabel moeten ontvangen. Het spijt ons dat dit niet het geval was bij jouw retour. Mocht je in de toekomst een bestelling willen retourneren, dan zouden we je vriendelijk willen vragen contact op te nemen via Returnless, zodat één van onze collega"s jou van meerdere retour labels kan voorzien. Nogmaals excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
12 okt 2023
Mailtjes beantwoorden en reageren op de opmerkingen die in het bestelformulier geplaatst worden.
12 okt 2023
Beste Manon, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig reageren op jouw mail. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hebben je nu een mail gestuurd met een antwoord op jouw vraag. Ik zie dat je in het bestelformulier een opmerking had achtergelaten dat je toch graag de voordeelset had gewild. Daarvoor is deze functie echter niet bedoeld, omdat jij de bestelling dan al hebt geplaatst en dan kunnen wij geen wijzigingen brengen in jouw bestellingen de bestelprijs. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Gemengde ervaring

Producten werden snel geleverd en voldoen aan verwachtingen. Eerste bestelling bleek dat we het verkeerde product hadden besteld (iemand had verkeerde artikel op verlanglijstje gezet). Gebeld of we in de winkel mochten retourneren, maar dit was geen optie. Retourkosten voor een klein doosje met 6 kleine borrelglaasjes van 75ml waren €6,50. Al met al kostte 2 keer bestellen en 1 keer retour ons € 18,40. De optie om niet in de winkel te retourneren valt ons tegen. Daarom een gemengd gevoel bij deze bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Suzanne Davids, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je een gemengde ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. Helaas heeft mijn collega je verkeerd geïnformeerd, wij hadden je graag willen helpen bij ons in de winkel. Om je tegemoet te komen voor het opgelopen ongemak hebben we je een kortingscode toegestuurd in de mail.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 okt 2023

Prima afhandeling bij schade, klantenservice minder goed bereikbaar

6 items van het bestelde servies kwamen in scherven aan. Schademelding via de website gedaan waarna ik bij uitblijven van een terugkoppeling contact opnam met de klantenservice. Dit verliep moeizaam, ik werd in de wacht gezet waarop de medewerkster plots opging. Uiteindelijk schade prima afgehandeld en geld retour gekregen.
26 okt 2023
Beste Martine Veldhuizen, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling met schade bij je is geleverd, Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ook onze excuses voor de telefonische afhandeling, wij begrijpen dat dit geen fijne ervaring is geweest! Wij zijn blij om te horen dat de schade toch afgehandeld is en je het geld retour hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 sep 2023
Bestelling nog niet geleverd. Op de website stond voor een onderdeel van de bestelling enkele dagen levertijd, netjes gecommuniceerd door Cookinglife dat nog niet alles binnen is en dat ze wachten met de totale levering. Nu al weer een week verder en niets meer gehoord.
29 sep 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat er een artikel niet op voorraad is bij ons en daarom was jouw hele bestelling niet verstuurd. Daarom heb ik nu een deellevering in werking gezet en zullen de voorradige artikelen zo snel mogelijk verzonden worden vanuit ons magazijn. Ik heb je hierover ook een mail gestuurd. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
YD
Yvon. D.
Groningen
27 sep 2023

Bestelling …

Had een bestelling gedaan maar is me niet verteld dat na een paar dagen een flinke korting erop zou zijn. Dat is leuk zo. Mvg Y.Delstra
25 okt 2023
Beste Y.Delstra, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je natuurlijk het liefste de bestelling met korting had willen plaatsen! Echter is het helaas niet mogelijk om korting met terugwerkende kracht in werking te zetten, om de aanbiedingen en de gaten te houden willen wij je aanraden onze website in de gaten te houden en je in te schrijven voor de nieuwsbrief om alle updates te ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 sep 2023

Half half

Producten zijn goed. Levering ook. Had alleen in de opmerkingen een vraag gesteld die ik graag voor levering beantwoord had. Helaas hebben zij het opmerkingen veld niet gelezen en ook kreeg ik de klantenservice niet te pakken
23 sep 2023
Beste Dominique, We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de artikelen en de levering. Veel plezier toegewenst met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 sep 2023
22 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor de review. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 sep 2023
Niks aan de hand
19 sep 2023
Beste Vincent, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent :) We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Als er beloofd wordt om binnen 1 dag te leveren moet dat ook nagekomen worden.
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Excuus dat de bestelling niet de volgende dag geleverd is. We geven altijd dezelfde dag de pakketten mee aan DHL, vervolgens hebben wij er geen invloed meer op. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 sep 2023
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart.We wensen je veel plezier met de bestelling 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 sep 2023
Ik had niet in de gaten dat Cookinglife en Woldring een bedrijf is en heb dus voor twee setjes glazen twee keer verzendkosten betaald. Van Woldring kreeg ik bericht dat de glazen wat later zouden komen. Na een paar keer bellen (ruim twee uur wachttijd!!!) en mailen zou ik worden teruggebeld cq gemaild. Dat is allemaal niet gebeurd. Uiteindelijk bijna een maand na bestelling en betaling is het tweede setje glazen bezorgd. Gelukkig
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Yes wij zijn 2 lossen bedrijven maar wel aan elkaar gekoppeld. Gelukkig dat het 2e setje glazen ook nog uiteindelijk is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

terugbetaling

Ik heb iets terug gestuurd maar tot op heden de terugbetaling nog niet ontvangen. Helaas staat op het bewijs van afgeven geen datum maar ik dacht dat het 2 weken geleden was.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Ik zie dat we je bestelling nog niet retour hebben ontvangen. Zou je ons een mailtje willen sturen met je retour track trace? Dan kunnen we even met je meekijken. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Veel te lang moeten wachten op een oplossing, pakket was beschadigd geleverd. Uiteindelijk is het tot een oplossing gekomen dit had veel eerder moeten plaatsvinden. Bestelling was cadeau voor verjaardag uiteindelijk de bestelling elders moeten plaatsen omdat er geen reactie komt op de mails.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Excuus dat we op dat moment niet eerder hebben kunnen reageren. We hadden het erg druk door een overgang naar een nieuw systeem. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Bestelling in eerste instantie incompleet, daarna wel opgelost
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het snel met je is opgelost. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 aug 2023

Zijn leuke pannen maarrrr

Zijn leuke pannen, de hapjes cq koekenpan is waardeloos, lag bij ons na aantal keer gebruiken in de kliko. Koekt vreselijk aan, niet te gebruiken.
23 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je de hapjespan al snel kapot was. Mocht dit zo snel kapot gaan ontvangen we graag een foto van het artikel zodat we kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen qua garantie. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
Betere verzendtijden
23 aug 2023
Goedemiddag Anny, Bedankt voor je review. Wij hebben momenteel een levertijd van 1-2 werkdagen, dit komt omdat wij anders de hoeveelheid orders niet aankunnen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
4 aug 2023
Er is niet gereageerd op de beschadigde artikelen
15 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik zie in het systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze collega"s. Ik heb nu een terugbetaling voor jou in werking gezet en je hierover ook een berichtje gestuurd via Returnless. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Service kon echt beter maar ben blij met m’n pakketje
8 aug 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We werken er met man en macht aan om de achterstand, die is ontstaan door de overgang van systemen, weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden. Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw pakketje. We wensen je veel plezier met jouw aankoop!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife