Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
5 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Beste dames en heren,
Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht.
De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi
hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid.
Met vriendelijke groet,
Otto Esseveld
Ik heb na 3 dagen gebeld waar mn bestelling bleef, daar werd mij verteld dat de slippers op voorraad waren en dat ze betaald zojn. Vervolgens zijn ze het gaan uitzoeken waar het probleem zat, en kreeg na een half een mail dat ze er niet meer waren en dat ik mn geld terugkrijg. Een slechte zaak😔tis dat ik na 3 dagen contact heb gezocht anders had ik nu nog niks geweten waarschijnlijk. Dussss eens maar nooit meer
Krijg geen antwoord op mijn vragen over gebreken van product. Vraag om ruilen, krijg geld terug met melding ‘bestel maar opnieuw’. Ik bestel opnieuw, precies zelfde gebreken, weer geen antwoorden. Hoop gedoe, geen schoenen. Slechte zaak!
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
1 okt 2024
Wat ontzettend balen dat je hier zoveel gedoe mee hebt gehad, dat mag natuurlijk niet gebeuren. We zullen dit meenemen in ons overleg zodat we in de toekomst hier beter mee omgaan.
Bartogi moet als artikelen niet geleverd zijn door de verzender, sneller acteren. Met verzender DHL zou ik trouwens helemaal stoppen want die "pleuren" je artikelen voor de deur en zijn dan verdwenen. Nou ja, dat is in ieder geval beter
dan helemaal niets ontvangen maar wel zeggen (DHL) dat het afgeleverd is.
Dank voor je bericht. Onze retour afdeling werkt hard om je aangekomen retourpakketje te verwerken. Momenteel is het door de vakantie erg druk. Het kan daarom een aantal dagen langer duren voordat het geld terug op je rekening staat. Het wettelijke terugbetaal termijn is 14 dagen. Nog niks ontvangen na 14 dagen? Neem dan even contact met ons op.
Hopend op je begrip.
29 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
29 aug 2024
Dank voor je drie sterren beoordeling. Dit is gelukkig net een voldoende! Graag horen we wat we de volgende keer beter kunnen doen om een 10+ te ontvangen ;)
8 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb na 3 dagen gebeld waar mn bestelling bleef, daar werd mij verteld dat de slippers op voorraad waren en dat ze betaald zojn. Vervolgens zijn ze het gaan uitzoeken waar het probleem zat, en kreeg na een half een mail dat ze er niet meer waren en dat ik mn geld terugkrijg. Een slechte zaak😔tis dat ik na 3 dagen contact heb gezocht anders had ik nu nog niks geweten waarschijnlijk. Dussss eens maar nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
5 jul 2024
Wat balen dat je zo’n ervaring hebt gehad met je bestelling! 😔 Onze excuses voor het ongemak en de verwarring. Dit is zeker niet hoe wij bij Bartogi zaken willen doen. We zullen dit intern oppakken om herhaling te voorkomen. We hopen dat je ons toch nog een kans geeft in de toekomst, zodat we je kunnen laten zien hoe het echt hoort. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons weten! 🌟
7 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Het was moeilijk de juiste maat te vinden. Amerikaans of Engels, moet de schienen nu helaas terugsturen
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
9 jul 2024
Wat jammer dat de maat niet goed was! Het kan soms verwarrend zijn met al die verschillende maatsystemen. Geen zorgen, retourneren is bij ons een fluitje van een cent. Je vindt alle informatie hierover (https://bartogi.nl/pages/retourneren). Hopelijk vind je snel de perfecte maat! Heb je verder nog hulp nodig? Dan staan we voor je klaar.
1 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzending via DHL was waardeloos. Tot 2 maal toe niet geweest vlgs afspraak
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
1 aug 2024
Wat vervelend dat de verzending via DHL niet goed is verlopen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag zorgen dat je je bestelling alsnog snel en goed ontvangt. Kun je ons je ordernummer sturen? Dan gaan we dit meteen voor je uitzoeken en zorgen we voor een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!
14 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Informeren wanneer een klant zijn geld teruggestort krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
15 jul 2024
Dank voor je review. Dit is zeker iets wat wij doen. Het kan door de drukte voorkomen waardoor het terugbetalen van je retour iets langer duurt. We houden je hiervan netjes op de hoogte.
11 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
11 jul 2024
Dank voor je review Angela. 1 ster is niet zo goed... Graag komen we in contact om te kijken waarom je niet tevreden bent. We zijn op werkdagen van 09:00-17:00 bereikbaar.
8 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Fijn snelle afwikkeling, maar....!!!
Fijn snelle afwikkeling. Alleen ik kon alleen ruilen in andere maat en mijn maat was daarvan niet voorradig, niet in ander model of kleur bv. Trouwens andere kleuren van zelfde model waren aanzienlijk duurder. Dat vond ik vreemd.
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
10 mei 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je maat niet beschikbaar was. Het prijsverschil in kleuren komt soms voor bij deze schoenen. Dat kan met het materiaal te maken hebben. Voor een toekomstige situatie, aarzel niet om direct contact met ons op te nemen. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. Groetjes, het Bartogi Team!
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb iets besteld en betaald maar heb nig niets binnen
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
15 dec 2023
Dank voor je review. Je bestelling is op 9 december bezorgd aan de Leutherweg 114. Mocht je het niet hebben ontvangen dan vragen we je om in contact te komen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
19 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzending gaat niet echt snel….
Verzending gaat niet echt snel….
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je ervaring met de verzending niet aan je verwachtingen voldoet. We streven altijd naar een snelle levering en het is teleurstellend om te horen dat dit niet is gelukt. We zullen dit intern onderzoeken om onze service te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben laat het ons gerust weten.
21 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzending met DHL is bahge
Verzending met DHL is bagger
Beoordeling melden
Antwoord van bartogi.nl
21 mei 2024
Dat klinkt niet best! Sorry dat je een slechte ervaring hebt gehad met DHL. We willen natuurlijk dat je bestelling vlekkeloos verloopt. We gaan direct voor je uitzoeken wat er misging en hopen dat je je bestelling inmiddels goed hebt ontvangen.
Dank voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We zien in de track and trace code dat het pakket op 29 december is bezorgd. Heeft u al bij de buren gevraagd of rond het huis gekeken ? Mocht dat niet zo zijn willen wij u vragen om weer contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak.