stateofart.com

1.640 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan. 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan. 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
E-mails beantwoorden. Als je producten aanbied de klanten gelegenheid geven deze te retourneren.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard bieden wij onze klant de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind u helemaal onderin onze website.
2 feb. 2024
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.
BH
B.A.M.M. H.
Apeldoorn
27 jan. 2024
10dagen geleden besteld en nog niets ontvangen
30 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat zij met u mee kunnen kijken.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u onze communicatie als onduidelijk ervaart. Mocht u uitleg willen hebben over een bepaalde actie dan kunt u terecht bij onze collega's van de klantenservice.
6 jan. 2024

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

9 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
DB
Dinie B.
Warnsveld
11 jan. 2024
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
11 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
21 jan. 2024
heb zondag besteld woensdag ontvangen en vrijdag was het 10% extra afgeprijst misleidend
13 jan. 2024
Terugsturen via pdp slaat nergens op. Doe gewoon dhl of een andere normale
18 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden in onze retourportal verschillende vervoerders aan zoals DPD en DHL. U kunt zelf kiezen welke vervoerder het beste bij u past.
11 jan. 2024
zorgen dat DHL zijn werk naar behoren doet
11 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u tegen problemen aanloopt bij DHL. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen. Zij kunnen voor u gaan kijken of ze het probleem kunnen oplossen.
21 dec. 2023
De bestelling is ergens blijven hangen in het systeem zodat mijn bestelling niet werd verstuurd.
27 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan rondom uw bestelling. Wij gaan er van uit dat onze collega's van de klantenservice u hebben voorzien van een passende reactie. Onze excuses voor het ongemak!
19 dec. 2023
Beveiligingsklem zit nog aan de blouse
27 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u een artikel heeft ontvangen met een beveiligingstag. Onze excuses daarvoor! Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen zodat zij u kunnen voorzien van een passende oplossing.
1 nov. 2023
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
2 nov. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat. Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.
13 nov. 2023
De maten zijn anders dan een paar jaar geleden. De hemden zijn veel te wijd en tegroot
16 jul. 2023
Pakket nog niet ontvangen. Komt omdat het via DHL is verzonden. Dit mijn zoveelste negatieve ervaring met DHL. State of Art kan daar iets aan doen door niet meer via dat bedrijf te verzenden. Gelet op de vele negatieve ervaringen accepteer ik geen verzendingen via DHL meer. Ik moet nu maar afwachten of het pakket nog komt.
8 aug. 2023

Veel te laat, geen updates, geen reactie op email

Er stond: “Bestelde artikelen zijn op voorraad” en ik heb ze na 1,5 week nog steeds niet ontvangen. Ik wacht nog steeds en krijg geen status update…komt het nog? Moet ik cancellen?…. Daarnaast stuur ik een email hierover naar stateofart. Ook daar heb ik geen antwoord gekregen…. 1e en laatste keer denk ik zo….
3 aug. 2023

Broeken besteld en betaald.

Via de site 2 broeken besteld en betaald. Helaas kregen we na een paar dagen een mail van een annulering dat ze niet meer geleverd konden worden en het geld zou worden teruggestort. Je verwacht dit niet van zo'n professioneel bedrijf! Dit geeft geen vertrouwen voor een volgende aankoop.
21 aug. 2023
Niet eerlijk in prijsvermelding. Prijs per sokkenpaar staat groot weergegeven met daarbij: gratis verzending. Na gemaakte keuze wordt er in het winkelmandje ineens € 9,00 bijgeteld voor verwerkingskosten en BTW. Dat is een slinkse praktijk. Je belooft heel iets anders dan je levert.
5 jun. 2023
De zending is nog steeds niet bij het DHL afhaalpunt bezorgd en er is ook nog steeds geen verwachte afleverdatum aangegeven! Erbarmelijke service van DHL. State of Art kon afgelopen vrijdag ook nog geen concrete mededelingen omtrent leverdatum verschaffen.
16 jun. 2023
Zoals wij kunnen zien is uw bestelling reeds op 9 juni opgehaald bij de DHL Servicepunt.
7 aug. 2023

Slecht verpakt, slecht product, en vervolgens retourkosten.

Slecht verpakt, slecht produkt, en vervolgens retourkosten. Schoenen gekocht, die bleken bij binnenkomst enkel geschikt voor hobbits met klompvoeten. Originele schoenendoos zat alleen in papier gewikkeld. Die was natuurlijk helemaal in de kreukels.