stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com
Beoordelingen:

1.875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.839 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

Meest relevante negatieve beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(17)
(33)
Resetten
JR
JGM R.
Overasselt
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Weinig vernieuwend.

Weinig vernieuwend; blijven hangen in dezelfde kleding ( modellen/ dessins) als voorgaande jaren, jammer!
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nooit aangekomen wat eigenlijk de schuld van DHL is.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet geleverd is. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. contact@stateofart.com Onze collega's zullen u verder helpen.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Logistiek moet veel beter en met name sneller
Beoordeling melden
TR
Theo R.
Kerkdriel
12 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice: contact@stateofart.com Onze collega's kijken graag even met u mee.
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas week de kleur van het afgebeelde hemd enorm af van hetgeen werd toegestuurd!
Beoordeling melden
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
3 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie heb een artikel teruggestuurd en een andere maat gevraagd om om te ruilen ik hoor niks als ik contact met de klantenservice opneem zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw omruilaanvraag nog niet is verwerkt. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze collega's zodat zij u verder kunnen helpen met uw probleem. U kunt een email sturen naar contact@stateofart.com
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
9 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
Beoordeling melden
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat. Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Veel te laat, geen updates, geen reactie op email

Er stond: “Bestelde artikelen zijn op voorraad” en ik heb ze na 1,5 week nog steeds niet ontvangen. Ik wacht nog steeds en krijg geen status update…komt het nog? Moet ik cancellen?…. Daarnaast stuur ik een email hierover naar stateofart. Ook daar heb ik geen antwoord gekregen…. 1e en laatste keer denk ik zo….
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Broeken besteld en betaald.

Via de site 2 broeken besteld en betaald. Helaas kregen we na een paar dagen een mail van een annulering dat ze niet meer geleverd konden worden en het geld zou worden teruggestort. Je verwacht dit niet van zo'n professioneel bedrijf! Dit geeft geen vertrouwen voor een volgende aankoop.
Beoordeling melden
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet eerlijk in prijsvermelding. Prijs per sokkenpaar staat groot weergegeven met daarbij: gratis verzending. Na gemaakte keuze wordt er in het winkelmandje ineens € 9,00 bijgeteld voor verwerkingskosten en BTW. Dat is een slinkse praktijk. Je belooft heel iets anders dan je levert.
Beoordeling melden
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slecht verpakt, slecht product, en vervolgens retourkosten.

Slecht verpakt, slecht produkt, en vervolgens retourkosten. Schoenen gekocht, die bleken bij binnenkomst enkel geschikt voor hobbits met klompvoeten. Originele schoenendoos zat alleen in papier gewikkeld. Die was natuurlijk helemaal in de kreukels.
Beoordeling melden
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Omruilen loopt voor geen meter #FAIL

Omruilen loopt voor geen meter, geen bevestiging via mail, niet te zien in account… na een week moet ik bellen en dan is er (kennelijk) een storing geweest… zonder korte broeken op vakantie, hoewel tijdig besteld en omgeruild…
Beoordeling melden
AB
Ans B.
Weert
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gebeld om mijn huisnummer aan te passen, omdat ik zag dat 2 op de bevestiging stond en het moet 2a zijn. Heb een bevestiging dat het is aangepast, maar ze vergeet wel mijn bestelling aan te passen. Zeer slecht 👎
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
17 okt 2023
Onze excuses dat het mis is gegaan bij de adressering.
DB
Dinie B.
Warnsveld
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
11 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nu 2 x een e-mail verstuurd met daarin de opmerking dat 1 item verkeerd geleverd is en ik graag het juiste item wil ontvangen maar tot op heden totaal geen reactie . Ben ik eigenlijk niet gewend
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
15 aug 2023
Beste heer Verschoor, Wij hebben vernomen van onze collega's op de klantenservice dat zij voor u de omruiling in het systeem hebben gezet en deze ook reeds door u is ontvangen volgends de gegevens van DHL. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u nogmaals contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak!
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou gisteren een trui ontvangen, die vorige week besteld is…….. Bij DHL is hij aangemeld maar nog niet ontvangen.. Heb helaas al wel betaald. Klantenservice meermalen gebeld, zijn niet bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
4 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00, mochten onze collega's telefonisch in gesprek zijn dan kan u een email sturen naar contact@stateofart.com.