stateofart.com
Beoordelingen:

1.836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.460 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

de meest kritische beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.com

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maten van de broeken klopten niet.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
14 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te lezen dat de bestelde broeken niet passen. Mocht u vragen hebben over de maten of pasvorm van een artikel dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
HP
Harry P.
Enkhuizen
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik koop al jaren kleding bij jullie met het spaarsysteem maar volgens mij levert het niets op. Waar spaar ik voor?
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
14 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Sinds dit jaar hebben wij het Loyalty programma geïntroduceerd voor onze klanten en spaar je nu daadwerkelijk voor gift vouchers. In voorgaande jaren kon u zich registreren als member en kon u doormiddel van een account uw orderhistorie bekijken enzovoorts. Mochten er nog vragen zijn over het loyalty programma dan kan u deze terug vinden via onderstaande link op onze website. https://www.stateofart.com/nl/loyalty
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.
BH
B.A.M.M. H.
Apeldoorn
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
10dagen geleden besteld en nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
30 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat zij met u mee kunnen kijken.
DB
Dinie B.
Warnsveld
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
11 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is ergens blijven hangen in het systeem zodat mijn bestelling niet werd verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
27 dec 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan rondom uw bestelling. Wij gaan er van uit dat onze collega's van de klantenservice u hebben voorzien van een passende reactie. Onze excuses voor het ongemak!
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De maten zijn anders dan een paar jaar geleden. De hemden zijn veel te wijd en tegroot
Beoordeling melden
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat. Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.
1 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week spullen retour gestuurd. Nog steeds het geld niet terug gestort gekregen.
Beoordeling melden
1 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Art en hulp prima een 10. Maar om op de website uit te vinden hoe je iets retourneerde of ruilt is drama. Moet makkelijker kunnen
Beoordeling melden
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren
Beoordeling melden
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet eerlijk in prijsvermelding. Prijs per sokkenpaar staat groot weergegeven met daarbij: gratis verzending. Na gemaakte keuze wordt er in het winkelmandje ineens € 9,00 bijgeteld voor verwerkingskosten en BTW. Dat is een slinkse praktijk. Je belooft heel iets anders dan je levert.
Beoordeling melden
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verschillende kleren moeten herstellen aan de naad los Voor dat geld mag t toch wel heel zijn Herstellen zie je niet direct naderhand valt zoiets pas op
Beoordeling melden
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slecht verpakt, slecht product, en vervolgens retourkosten.

Slecht verpakt, slecht produkt, en vervolgens retourkosten. Schoenen gekocht, die bleken bij binnenkomst enkel geschikt voor hobbits met klompvoeten. Originele schoenendoos zat alleen in papier gewikkeld. Die was natuurlijk helemaal in de kreukels.
Beoordeling melden
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De pasvorm en materiaal van het shirt is van zeer matige kwaliteit, erg jammer.
Beoordeling melden
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog niet ontvangen. Komt omdat het via DHL is verzonden. Dit mijn zoveelste negatieve ervaring met DHL. State of Art kan daar iets aan doen door niet meer via dat bedrijf te verzenden. Gelet op de vele negatieve ervaringen accepteer ik geen verzendingen via DHL meer. Ik moet nu maar afwachten of het pakket nog komt.
Beoordeling melden
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren

Het retour sturen met een zelf aan te maken retour bon is lastig zonder printer. Het crediteren van het aankoop bedrag duurt erg lang. > 2 weken.
Beoordeling melden
10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling 3 juli j.l. nog steeds niet geleverd

Omdat mijn bestelling 3 juli j.l. geleverd zou worden en er tot op heden nog niet is. Contact opgenomen met State of Art via de mail maar tot nu toe nog niets vernomen.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Wij zullen onze collega's van de klantenservice op de hoogte brengen van uw bericht. Onze excuses voor het ongemak!
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 polo's besteld, helaas was 1 ervan beschadigt wat naar mijn idee voor verzending al gezien had moeten worden.
Beoordeling melden
2 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sale artikelen in matige kwaliteit ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij adviseren u een email te sturen naar onze klantenservice. contact@stateofart.com Onze collega's zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van verdere informatie.