stateofart.com
Beoordelingen:

1.640 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.110 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

de meest kritische beoordeling

6 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(48)
(19)
Resetten
30 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

3 dingen besteld in de webshop | beveiligingslabel in de jas!

3 dingen besteld in de webshop. in de jas zat de beveiligingslabel nog. Of je dan maar even langs een winkel komt om het eruit te laten halen. Dat vind ik een slechte zaak. De bestelling is uitgeleverde in delen. Dat is prima. Maar we wachten nu meer als een week op de tweede deellevering. Vinden wij aardig lang.
Beoordeling melden
8 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 2 dezelfde soort broeken, in dezelfde maat als ik altijd heb 36/34. De ene past wel, de andere past niet. Hoe is dat mogelijk? Ik kan gelukkig ruilen, maar je verwacht dat 2 dezelfde soort broeken van hetzelfde merk even groot zijn.
Beoordeling melden
3 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet alles geleverd, echter ook geen bericht wanneer ik het restant van mijn bestelling geleverd krijg
Beoordeling melden
2 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.
3 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Normaal bij andere kleding valt 38/36 iets groter uit waaraan ik gewend ben.
Beoordeling melden
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd veel te lang

Kwaliteit van de kleding is goed. Levertijd is veel te lang (10 dagen)
Beoordeling melden
BH
B.A.M.M. H.
Apeldoorn
27 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
10dagen geleden besteld en nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
30 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat zij met u mee kunnen kijken.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
snellere afhandeling bij retour
Beoordeling melden
6 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
perfect
Beoordeling melden
15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was 2 herenvesten maar ik kreeg een vest en een trui. Een fout kan iedereen maken maar dat je op het retourformulier niet kunt vermelden dat er gewoon het verkeerde artikel in zit en dat je het goede toegestuurd wilt krijgen is heel lastig. nu moet ik het terugsturen en weer een nieuwe bestelling plaatsen, maar helaas de korting krijg je bij twee artikelen en ik wil er maar één omdat ik er al een heb. Hoe lossen we zoiets op? Maria Gerritzen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
18 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een foutief artikel hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij zullen u verder helpen met het omruilen van het juiste artikel.
30 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Draad wol steekt uit

Op de rug van het vest dat ik ontving, stak een draad wol uit. Het leek er op dat het breisel ergens aan is blijven haken. Ik kon namelijk ter plekke geen verbindingsknoop in de wol ontdekken. Dit had door State of Art voor verzending gecontroleerd en verholpen moeten worden. Ik heb het met een stopnaald in het breisel weggewerkt en hoop dat het breisel heel is en blijft.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een artikel heeft ontvangen met een defect, onze excuses daarvoor! Mocht u tegen dit soort problemen aanlopen dan adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kan er dan gekeken worden naar een oplossing.
DB
Dinie B.
Warnsveld
11 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
11 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
17 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten zijn mooi en goed, de verzending gaat naar mijn mening wat traag.
Beoordeling melden
17 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veiligheidstag eraf halen!
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
18 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een artikel heeft ontvangen met een beveiligingstag. Onze excuses daarvoor! Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen.
26 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Meer duidelijkheid

Ik kreeg niet duidelijk door dat er 3 verschillende pakketten geleverd werden. Dat 1 pakket langer duurde want die kwam van een ander filiaal af
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
30 nov. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend te lezen dat de informatie rondom de zendingen niet duidelijk is geweest, onze excuses daarvoor! Wij zullen uw feedback meenemen in de verbetering van ons verzendproces.
21 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is ergens blijven hangen in het systeem zodat mijn bestelling niet werd verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
27 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan rondom uw bestelling. Wij gaan er van uit dat onze collega's van de klantenservice u hebben voorzien van een passende reactie. Onze excuses voor het ongemak!
9 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede maat leveren
Beoordeling melden
17 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 nov. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat. Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.
31 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Papieren verpakking nat

Ik vind het heel goed dat de kleding in stevig papier wordt verzonden. Mijn bestelling kwam op een zeer regenachtige dag waardoor het pakket best nat was. Om de trui en het hemd (de winterdeal) die ik had besteld, zat geen enkele verpakking waardoor het wat klam en gekreukt aankwam. Niet echt fijn.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 nov. 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Het is de bedoeling dat alle artikelen in een plastic verpakking worden verstuurd in een papieren zak. Wij zullen dit zeker onder de aandacht brengen bij onze collega's uit het magazijn en in onze winkels. Onze excuses voor het ongemak!