stateofart.com

1.836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.460 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

31 mrt 2024
De verpakking van de T-shirts is overkill en past bij de missie om te streven naar een kleine ecologische voetprint. Ze hoeven niet opgevouwen met papier en een karton in een doosje met plastic venster te worden verpakt. Meer is niet beter, minder is beter.
Mijn bestelling die in de winkel is geregeld is nog steeds niet binnen,is een week geleden gebeurd. En er staat een rekening openen bij rivertie die al een week is geannuleerd
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Wij adviseren u even contact op te nemen met de winkel die de bestelling voor u heeft geplaatst. Onze excuses voor het ongemak!
Je kunt maar een voucher per bestelling invoeren, ook al had ik er twee die ingezet zouden moet kunnen (alleen in de winkel mogelijk)
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Door een technische gebreken werd de voucher opgedeeld en kon er maar 1 voucher verzilverd worden. Dit is één van de verbeterpunten die wij bij de volgende ronde giftvouchers verholpen hebben. Onze excuses voor het ongemak!
HP
Harry P.
Enkhuizen
Ik koop al jaren kleding bij jullie met het spaarsysteem maar volgens mij levert het niets op. Waar spaar ik voor?
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Sinds dit jaar hebben wij het Loyalty programma geïntroduceerd voor onze klanten en spaar je nu daadwerkelijk voor gift vouchers. In voorgaande jaren kon u zich registreren als member en kon u doormiddel van een account uw orderhistorie bekijken enzovoorts. Mochten er nog vragen zijn over het loyalty programma dan kan u deze terug vinden via onderstaande link op onze website. https://www.stateofart.com/nl/loyalty
Aftersales riverty beneden verwachting
Maten van de broeken klopten niet.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te lezen dat de bestelde broeken niet passen. Mocht u vragen hebben over de maten of pasvorm van een artikel dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
Verkeerde kleding is verstuurd.

3 dingen besteld in de webshop | beveiligingslabel in de jas!

3 dingen besteld in de webshop. in de jas zat de beveiligingslabel nog. Of je dan maar even langs een winkel komt om het eruit te laten halen. Dat vind ik een slechte zaak. De bestelling is uitgeleverde in delen. Dat is prima. Maar we wachten nu meer als een week op de tweede deellevering. Vinden wij aardig lang.
Ik bestelde 2 dezelfde soort broeken, in dezelfde maat als ik altijd heb 36/34. De ene past wel, de andere past niet. Hoe is dat mogelijk? Ik kan gelukkig ruilen, maar je verwacht dat 2 dezelfde soort broeken van hetzelfde merk even groot zijn.
3 feb 2024
Niet alles geleverd, echter ook geen bericht wanneer ik het restant van mijn bestelling geleverd krijg
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.
3 feb 2024
Normaal bij andere kleding valt 38/36 iets groter uit waaraan ik gewend ben.

Levertijd veel te lang

Kwaliteit van de kleding is goed. Levertijd is veel te lang (10 dagen)
BH
B.A.M.M. H.
Apeldoorn
27 jan 2024
10dagen geleden besteld en nog niets ontvangen
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat zij met u mee kunnen kijken.
snellere afhandeling bij retour
perfect
Mijn bestelling was 2 herenvesten maar ik kreeg een vest en een trui. Een fout kan iedereen maken maar dat je op het retourformulier niet kunt vermelden dat er gewoon het verkeerde artikel in zit en dat je het goede toegestuurd wilt krijgen is heel lastig. nu moet ik het terugsturen en weer een nieuwe bestelling plaatsen, maar helaas de korting krijg je bij twee artikelen en ik wil er maar één omdat ik er al een heb. Hoe lossen we zoiets op? Maria Gerritzen
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een foutief artikel hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij zullen u verder helpen met het omruilen van het juiste artikel.
30 dec 2023

Draad wol steekt uit

Op de rug van het vest dat ik ontving, stak een draad wol uit. Het leek er op dat het breisel ergens aan is blijven haken. Ik kon namelijk ter plekke geen verbindingsknoop in de wol ontdekken. Dit had door State of Art voor verzending gecontroleerd en verholpen moeten worden. Ik heb het met een stopnaald in het breisel weggewerkt en hoop dat het breisel heel is en blijft.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een artikel heeft ontvangen met een defect, onze excuses daarvoor! Mocht u tegen dit soort problemen aanlopen dan adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kan er dan gekeken worden naar een oplossing.
DB
Dinie B.
Warnsveld
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
De bestelling is ergens blijven hangen in het systeem zodat mijn bestelling niet werd verstuurd.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan rondom uw bestelling. Wij gaan er van uit dat onze collega's van de klantenservice u hebben voorzien van een passende reactie. Onze excuses voor het ongemak!