stateofart.com

1.640 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan. 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan. 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

25 jan. 2024
Goede aanbieding van een prachtig vest. Verzending was vlot genoeg ondanks dat het vest niet uit het centrale magazijn kwam maar uit de winkel in Groningen. Op een vraag hierover aan de klantenservice hierover werd vlot gereageerd met een duidelijke uitleg. Genoeg over de service, goed genoeg. Nu de kleding zelf. Ik draag dit merk al meerdere jaren en de kwaliteit is immer prima, houden zo, doe hier nooit afbreuk aan.
30 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het vest en over onze service! Wij zien u graag terug voor een volgende bestelling.
8 feb. 2024
alles ok, alleen het navigeren tussen keuzemenu's is niet handig. bv selecteer truien, waarbij je maat, kleur e.d. ingeeft. selecteer je daarna coltruien, dien je terug je extra selectiecriteria in te geven. een favourite knop zou ook handig zijn, zonder het telkens even te moeten parkeren in winkelmandje
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij zullen uw punten meenemen ter verbetering van onze website.
JV
Jan v.
Heemskerk

Aanrader!!!

Duidelijke website, makkelijke en snelle doorloop bestellingsproces en vlotte levering in efficiënt verpakkingsmateriaal dat eventueel ook eenvoudig weer gebruikt kan worden voor retourzending. Gekochte artikelen voldoen volledig aan de omschrijving op de website en zijn van prima kwaliteit
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JO
J.H. O.
Woerden
4 feb. 2024
Goede keuze uit een mooi assortiment. Handig dat je kunt filteren op diverse aspecten. Ik wil bijv. graag een borstzak en daar kun je dan op selecteren.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat de collectie u aanspreekt en u het gebruikersgemak van onze website als prettig ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JV
J v.
Eindhoven
1 feb. 2024
State of art helemaal goed. DHL heeft NIET aangebeld (wij waren thuis) de bezorger heeft het bij de buren in de brievenbus geduwd. Een aandachtspunt!!
1 feb. 2024
Ik bestel al jaren bij State Art. zowel kwaliteit als snelheid van leveren zijn meer dan uitstekend! Een tevreden vaste klant. Gerard Groenenstijn
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat u al jaren tevreden klant bent bij ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag een volgende keer terug.

Kwaliteitsbeleving

Correcte communicatie via de mail, netjes verpakt keurig in een passende doos. Een feest om te ontvangen en te openen! (en vervolgens te dragen)
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles na tevredenheid is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
7 feb. 2024
Levering was goed, maar was gesplitst en duurde een paar dagen langer. Is geen groot probleem, maar dat zou het enige kritiekpuntje kunnen zijn.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed te horen dat de levering correct was. Wij zullen uw kritische feedback meenemen ter verbetering van onze uitlevering procedure.
PG
Paul G.
Amstelveen (NL)
Bestelling werd snel geleverd. Misschien iets te snel, want één artikel was niet wat ik besteld had. Maar ook dat werd weer snel opgelost.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u uiteindelijk de juiste artikelen heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
25 jan. 2024
Mooi hemd en vlug besteld maar waar is het tweede hemd tegelijkertijd besteld? Geen nieuws ervan! Ik had daarover wat nieuws gewild....
30 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. In de sale kan het voorkomen dat uw bestelling uit delen wordt opgestuurd omdat het vanuit een winkel en vanuit het magazijn kan worden verstuurd. Mocht u het artikel nog niet hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen met onze collega's van de klantenservice.
3 feb. 2024

State of Art, slim en snel.

State of Art betrekt ook de voorraad van de eigen winkels bij het online aanbod, best wel slim. En desondanks supersnelle levering.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent en de bestelling naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Vlotte levering. Ik had 2 overhemden besteld met stretch. Mooie kwaliteit, kleur kwam precies overeen op de website. Heel blij mee!
NW
Nel W.
Capelle aan den IJssel

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling

Ik ben tevreden over de Correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Deze firma verkoopt een mooi product en is betrouwbaar
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
De snelheid met antwoorden of reactie geven als je een of meer vragen hebt. De website is duidelijk. Goede indeling. Veel keuze
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze geboden service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
MG
31 jan. 2024
Bestelling werd snel en netjes geleverd. En omruilen voor een andere maat was eenvoudig en de nieuwe maat werd snel bezorgd.
30 jan. 2024
Conform afspraak. Snelle afhandeling bij retour. Website niet helemaal duidelijk bij retourzending thuis of via ophaalpunt.
30 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat uw retourzending snel is afgehandeld. Wij zullen uw verbeterpunt meenemen ter verbetering van onze retourprocedure.
PO
Peter O.
Zevenbergen

Bezorging

Artikelen goed verpakt.Fijn dat de verpakking voorbereid is op eventuele retouren. Levering is zoals beloofd supersnel.
kwalitatief mooie kleding snelle verzending en ontvangst keurig verpakt prettig en correct retourneren in een winkel
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
2 feb. 2024
Dat ik wederom een prachtige trui in de collectie heb. Jullie maken werkelijk waar de mooiste winter truien van NL.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat de collecties u zo aanspreken. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering!! Al langer bekend met State of Art kleding, uitstekende kwaliteit en super draagcomfort.