wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.247 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

13 jul 2023
Zoeken en filters op de site werken niet fijn. Pagina springen steeds naar boven. Productoverxicht niet duidelijk. Geen fijne gebruiksvriendelijke pagina
11 jul 2023
Wij nemen uw opmerking serieus, en proberen daar waar mogelijk aanpassingen te doen. Groeten Team Wolkyshop
Duurde erg lang voordat ik een mail kreeg en het bedrag retour werd gestort.
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing van ons magazijn is er helaas achterstand ontstaan in de verwerking van Retouren. Gelukkig is dat inmiddels weer opgelost. Groeten Team Wolkyshop
Omdat ik de dacht dat de betaling rechtstreeks naar Wolky shop ging ,niet via voor mij een onduidelijk getaalsysteem.
Antwoord van wolky.nl
U kunt bij ons kiezen voor betaling via Ideal creditcard of voor achteraf betaling via Klarna. Groeten Team Wolkyshop
retour sturen is ontzettend ingewikeld en moeizaam. bestelling kwam na 2 weken dat is tegewording echt lang
Antwoord van wolky.nl
Helaas waren onze retourinstructie op waardoor deze niet met de schoenen konden meegestuurd. Wij beseffen ons goed dat dit voor problemen kan zorgen en bieden hiervoor onze excuses aan. Groeten Team Wolkyshop
Duurde erg lang ( zeker 2 maanden) voordat ik bestelling binnen had. Deze schoen viel groot dus terug gestuurd. Geen kleinere maat besteld vanwege de lange levertijd . Zo is het , niet anders
Antwoord van wolky.nl
Het door u bestelde artikel moest nog bij ons binnenkomen, dit stond ook op uw orderbevestiging vermeld. Vervolgens hebben wij vertraging in de verzending door een interne verhuizing van ons magazijn. Dit is niet hoe wij gewend zijn om met bestellingen en verzending om te gaan. Onze excuses Team Wolkyshop
22 mei 2023
8 dagen levertijd, en ook geen info daarover, wel na mijn navragen waar de bestelling blijft.
23 mei 2023
Uw schoenen waren niet meer op voorraad bij ons Centraal Magazijn, maar bij een van onze winkels. Door de volgorde in het acceptatieproces van de orders en de zondag- en maandagsluiting van deze winkel duurde het wat langer dan normaal voor uw bestelling verstuurd werd. Onze welgemeende excuses hiervoor.