wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.280 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Volop keuze in verschillende vormen van schoenen. Fijne pasvorm . Goede kwaliteit. Snellere verzending van bestelde product wordt zeer op prijs gesteld.
Snelle levering, mooi product, helaas iets te groot. Gemakkelijk retourneren
10 jun 2023
9 jun 2023
31 mei 2023

De schoenen die ik heb besteld heb ik waren dus niet goed

De schoenen die ik heb besteld heb ik terug gestuurt in de rechter schoen zat een krakend geluid
Thuis rustig de collectie bekijken en bestellen. Duurde even voordat de bestelling binnen was maar alles was zoals het op de site stond,dus prima.
24 mei 2023
geven wat beloofd is en op tijd
22 mei 2023
Deze schoenen had ik al eerder gehad en ze zijn goed
22 mei 2023
Een heerlijke schoen waar ik heerlijk in loop. Helaas laat het rubber aan één schoen wat los. Wil dit laten plakken bij de schoenmaker, maar ik vind het wel jammer omdat het om een dure schoen gaat.
Antwoord van wolky.nl
23 mei 2023
Neemt u vooral even contact met de klantenservice, dan vergoeden we u graag de kosten van de schoenmaker. Groeten, Team Wolkyshop
21 mei 2023
20 mei 2023
De schoenen zijn geweldig, vooral met moeilijke voeten. Je loopt op mooie, vrolijke en moderne schoenen, terwijl je lastige voeten hebt.
AV
Ans v.
Tilburg
18 mei 2023
Schoenen
17 mei 2023
Navraag over de bounce schoenen dat de ritsen in de schoenen niet afgedekt ( review) zijn,gaf de dame een positief advies dat zij ook deze schoenen had en er geen last van had. Daarom deze gekocht maar toch had ik ook last van de ritsen en de knoopjes en daarom teruggestuurd.