MyFUJIFILM.nl- Logo - Beoordelingen

MyFUJIFILM.nl

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden206 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
MyFUJIFILM.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mrt 2024
Kwaliteit foto’s, mooi van kleur (glans). De Premium album is veel beter dan de basic album. Mooi vlak en geen bolling in het midden. Hou bij een basic album er rekening mee dat je rondom de foto 1.5 cm ruimte houd. Zeker in het midden waar de pagina’s samen komen omdat daar de pagina’s bol staan er verlijmd zijn. Plaats ook nooit een foto over twee pagina’s, dat is niet mooi ivm de verlijming en bolling. Dit kan wel bij de premium album omdat die vlak is.

Bestelling erg veel vertraging opgelopen, kunnen mij niet vertellen wanneer ik mijn bestelling binnenkrijg. Geen meldingen binnengekregen over updates. Erg spijtig.

Beoordelingen voor MyFUJIFILM.nl

20 mrt 2024
RL
Raimond L.
Delfgauw
20 mrt 2024

De kleuren waren niet mooi.

De kleuren waren niet mooi en de opeens waren bijvoorbeeld de hoofden en voeten gedeeltelijk of geheel van de foto afgekapt.
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Dankjewel voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kleuren. Ik snap goed je teleurstelling dat naast de kleuren er ook ineens hoofden en voeten van de foto eraf vallen. Dat is niet bepaald handig. Ik stuur je een e-mail, dan kijken we samen hoe we dit kunnen oplossen. Kyra
21 jan 2024
Prachtig glans fotopapier. Boek ligt echt 'vlak'. Opmaak mogelijk over dubbele pagina zonder 'snijverlies'. Als vakfotograaf was is uitermate tevreden over het resultaat.

Mooi!

Snelle levering, goede kwaliteit!
21 jan 2024
Prima mooi resultaat ( duurde wel wat langer maar kreeg een kortingsvoucher 👍)
18 okt 2023
Door de actie is de prijs kwaliteit oke, maar het 1e boek was te donker, super netjes dat ik een nieuwe mocht proberen, de optie autocorrectie uitgelaten en sommige foto's lichter gemaakt met een. Beperkte optie in de software (proffesionele foto's!) Sommige zijn ietsje beter geworden, maar overal vind ik het boek nog steeds te donker. Ook zijn de bladzijden golvend en willen nog niet platter worden onder wat gewicht. Erg jammer!
13 jan 2024
Fijne en makkelijk te gebruiken website , goede prijzen , we hebben een kortingscode ontvangen, snelle service en verzending en de kwaliteit van de foto’s is prima. Wij hebben losse foto-afdrukken afgenomen en zijn zeer tevreden , bestellen hier volgende keer zeker weer onze afdrukken.
Website en fotoboek prima in orde. Software prettig om mee te werken. Geleverd fotoboek ziet er prima uit. Kleuren precies zoals op mijn, gekallibreerd beeldscherm. Inbinding in orde. Mooi fotopapier, stevige bladzijden. Fotoboek was bedoeld voor kleinkinderen en die kunnen er naar hartelust in bladeren en op wijzen, zonder vlekken te verkrijgen op de foto's. Kortom, dik tevreden
17 okt 2023
2 maal grote serie kleine fotos 9*6cm besteld. Kwamen keurig binnen de beloofde levertijd. Ideaal formaat om in de knutsel mappen,en bij "dagboek " stukjes toe te voegen. Zodat het mooie naslagwerkjes worden voor de kinderen en hun ouders. Ook fijn dat het in brievenbis pakketjes verstuurd werd. Hoef je er ook niet voor thuis te blijven
20 okt 2023
Bedankt voor je review! Wat een goede tip! 😍 Onze mini foto's zijn inderdaad heel handig om te knutselen!

Ook de verpakking is perfect

We hebben nu in korte tijd een flink aantal foto's laten afdrukken. Op klein formaat 9*6cm. Maar zijn uiterst tevreden over de kwaliteit en de manier van verzenden. In keurige mapjes in een envelop. Hoeven dus niet thuis te blijven i.v.m. bezorging. De manier van verpakken is van eenzelfde kwaliteit als de afdrukken.
18 okt 2023
Geweldig album,veel mogelijkheden heel mooie korting aktie ,mooie afdruk op fujipapier.Wij hebben de tweede helft van het boek op zijn kop gezet.Daardoor kunnen wij als 2 fotografen ons eigen boek vullen.Jammer genoeg de kaft verwisseld .Maar binnen een week gratis een nieuw album.Geweldig.!!zeker 'n aanrader.
20 okt 2023
Bedankt voor je geweldige review, en wat een creatief idee om het fotoboek te delen! Dubbel zoveel plezier in één fotoboek, dat klinkt fantastisch. We betreuren de kaftverwisseling, maar gelukkig kon ons team een snelle oplossing voor je regelen. We hopen je snel weer te zien bij MyFUJIFILM!
Een mooi klein fotoboeken gemaakt en zoals ik mij had voorgesteld heb ik het ontvangen. 1 dingetje vond ik jammer: mijn voorkant tekst was onleesbaar. In het ontwerp heb ik er zelf niet aan gedacht een andere kleur tekstje gebruiken. Zou fijn zijn als ‘ de ontwerp functie’ hierop kan attenderen!
18 okt 2023
MyFujiFilm is hip en professioneel, voor jong en oud. De website ziet er erg uitnodigend uit. Het is overzichtelijk, duidelijk en de foto’s maken het helemaal af. Daarbij nog de leuke acties zoals 50% korting op een fotoboek maakt mij een klant die hier zeker vaker gaat bestellen.
20 okt 2023
Leuk om te horen! We zijn blij dat je ons hip en professioneel vindt. We doen ons best om jong te blijven 😎

Kwaliteit en prijs in evenwicht

Ik had eerst bij de HEMA in ons dorp een proefdruk laten maken. Die was mooier, iets meer contrast en iets betere kleuren. Wel veel duurder. Dus prijs en kwaliteit zijn waarschijnlijk wel in verhouding bij Fuji. Aanraden aan een ander ? Ja als je goedkoop uit wilt zijn.

Eind goed, Al goed

Na lang uitproberen met het programma is het uiteindelijk gelukt om het boek in de gewenste vorm af te laten drukken. Het resultaat is prima, alleen de voorbereiding en het werken met het voor mij onbekend programma kostte de nodige moeite en tijds.
Moest er wel wat lang op wachten ! Maar ... de kwaliteit en afwerking zijn super ! Ook het blikken doosje is ontzettend mooi en handig ... de kleinkinderen zijn er zo blij mee ... en wij ook ! Zeker voor herhaling vatbaar .
19 okt 2023
Very good quality/Price value, especially with the discount available time to time. I really appreciate that the tool warns you when quality of you picture is too low for the dimensions you decide to apply.
20 okt 2023
Thank you Manon for sharing your beautiful photo book! We are honoured you chose us to bring your photos to life!

Prima kwaliteit op tijd en netjes verstuurd

Afdrukken op het welbekende kwaliteitspapier waardoor de foto's altijd een betere indruk maken. De kleuren komen prima overeen met eem gecalibreerde monitor. Bestelling binnen volgens de verwachtingen.
19 okt 2023
Opnieuw dezelfde geweldige printkwaliteit (perfecte kleurweergave en scherpte), geweldige harde kaft, maar papier helaas golvend, dus niet helemaal vlak (wellicht o.i.v. vocht).
20 okt 2023
Oh jee, wat balen dat je golvende pagina's hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en doet afbreuk aan je prachtige creaties. Soms kan ons fotopapier een beetje koppig reageren op vochtig weer, maar we hebben een tip voor je: probeer je boek de eerste paar dagen op een droge plek plat neer te leggen, dat kan die golven wat temmen. 😉 We waarderen je feedback enorm en nemen het zeker mee in onze verbeteringen! Mocht deze truc niet werken neem dan zeker contact op met onze klantenservice.