Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.879 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

25 jul 2023
Ja duurder langer dan gemeld en niet alles kon geleverd worden. Dat hoor ik liever meteen ipv na een paar dagen
26 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat ontzettend vervelend dat je de melding over de vertraging over het hoofd hebt gezien in de winkelmand. Ik kan mij voorstellen dat dat vervelend is. Mocht je niet langer wensen te wachten mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen het niet voorradige artikel, of de gehele bestelling, kosteloos voor je annuleren. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
MS
6 jun 2023
Fijn prijzen en producten. Maar ik krijg (zelf bij op voorraad) de producten altijd met vertraging.
24 mei 2023
Er worden kosten in rekening gebracht bij een retourzending en dat is wettelijk verboden.
16 nov 2023

Soms lastig navigeren maar supersnel je spullen.

Er is zoveel aanbod dat het soms lastig zoeken is, maar levering is altijd lekker snel wn goed.
5 jun 2023

Trage levering.

Haal 'vandaag besteld morgen in huis' van de sites. Zelden komt er nog iets al de volgende dag.
15 nov 2023
Product super maar levering??? Post NL heeft niet aangebeld dus pakket werd elders geleverd!
15 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging niet is verlopen zoals gewenst. Ik zie echter niet dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, ik ga er dan ook vanuit dat het pakketje inmiddels in je bezit is. Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
16 sep 2023

Prijzen exclusief btw

Erg vreemd dat er niet duidelijk bij staat dat de prijzen exclusief btw vermeld staan.
4 jun 2023
Ik heb 2x voor 22.00u besteld maar het werd niet de volgende dag geleverd.
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Helaas werd je pakketje een dag later bezorgd door de tussenkomst van de Pinksteren. Het spijt ons enorm voor de vertraging. Sorry voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
1 nov 2023
Snelle levering. Zou n extra 50 ml potion erbij krijgen, zat er niet bij
22 okt 2023
Jullie zijn met sommige artikelen heel snel te duur geworden.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Daarnaast investeert haarshop.nl veel in service, een steeds snellere levertijd en in kennis van onze medewerkers over onze producten. Dit is de manier waarop Haarshop.nl zich wil onderscheiden van haar concurrentie. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
17 aug 2023
Na gebruik van dit product, is mijn haar gezond en glanzend.
13 jun 2023

Niet binnen wanneer zij beloven

2x besteld; en 2x niet de beloofde levertjes gehanteerd.
15 nov 2023
Produkten zijn.vaak niet op voorraad
17 nov 2023
Snelle verzending en gratis samples
EN
17 dec 2023
Bestelling veel te laat bezorgd .
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Volgens onze gegevens heb je op 26-11-2023 een bestelling geplaatst en is deze een dag erna op 27-11-2023 afgeleverd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 jun 2023
Slechte informatie over product.
22 okt 2023
PostNL is slecht. Produkten goed
19 nov 2023
Retourbeleid is erg omslachtig
1 aug 2023
De klantenservice kan beter !
18 jul 2023
Limiet voor gratis verzenden