Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland
Beoordelingen:

8.936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.332 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

de meest kritische beoordeling

25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

 Sorteren  
Relevantie
(136)
(95)
Resetten
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik ben in verwarring.

Mijn heren, Ik ben heel bang dat ik foute kleren bij jullie heb gekocht uit Bangladesh. Gemaakt in naaiateliers onder hele slechter arbeidsomstandigheden. Ik vind dat heel erg en daar schaam ik mij voor. Kunnen jullie mij bewijzen dat ik mogelijk heb?
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
12 apr 2024
Beste meneer Hamstra, Dank u wel voor uw bericht en uw bezorgdheid omtrent de herkomst van onze kledingstukken. We begrijpen en delen uw zorgen over ethische productiepraktijken en arbeidsomstandigheden. Graag willen we u verzekeren dat we ons ten zeerste inzetten voor verantwoorde en ethische productieprocessen. Onze bedrijfsinformatie, zoals u aangeeft, benadrukt onze toewijding aan het gebruik van grondstoffen die voldoen aan strenge Europese regelgeving, inclusief de REACH-verordening. We weigeren materialen die niet aan deze eisen voldoen, en al onze materialen worden getest door gecertificeerde en wereldwijd erkende externe laboratoria. Wat betreft onze productie, onderhouden we nauw contact met onze directe leveranciers om ervoor te zorgen dat zij voldoen aan strenge normen voor arbeidsomstandigheden, eerlijke lonen en milieuvoorschriften. We streven er voortdurend naar om onze leveranciers te controleren en ondersteunen hen bij het behalen van kwaliteits- en veiligheidsnormen. U kunt dit tevens ook controleren via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/productontwerp.aspx We begrijpen dat uw bezorgdheid serieus is en we willen benadrukken dat we transparantie hoog in het vaandel dragen. Als u verdere vragen heeft of meer informatie nodig heeft over onze productiepraktijken, staan we tot uw beschikking om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Volgens de folder zou er een verrassing bij de levering zitten maar er zat niets bij. De bestelde artikelen zijn goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
12 apr 2024
Beste meneer Sanders, Hartelijk dank voor uw feedback en het melden van uw ervaring met onze service. We verontschuldigen ons voor het ontbreken van de verrassing bij uw levering, zoals vermeld in de folder. We zijn blij om te horen dat de bestelde artikelen naar tevredenheid zijn ontvangen. Na het onderzoeken van uw bestelling hebben we opgemerkt dat u een voordeelcode heeft gebruikt voor gratis verzending. We willen u er graag aan herinneren dat slechts één voordeel per bestelling kan worden toegepast. Nogmaals onze excuses voor het misverstand met betrekking tot de verrassing in uw levering. Mocht u verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleding valt telkens tegen. In de folder wordt het veel mooier afgebeeld dan dat het in werkelijkheid is.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
4 apr 2024
Beste meneer Teeuwen, Het spijt me zeer te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en ik zal mijn best doen om u verder te helpen. On streven is om aan al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht

Het overhemd is heel slecht lijkt ook niet op de foto ga die niet meer bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
12 apr 2024
Beste mevrouw Westdrop, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bij grotere maten, zoals 5xl is de lengte van het product niet toereikend
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
8 dagen geleden
Beste meneer Roeleveld, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met ons. We betreuren het ten zeerste te horen dat de lengte van ons product niet aan uw verwachtingen voldeed, vooral bij grotere maten zoals 5XL. Uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons en we streven ernaar om onze producten zo goed mogelijk aan te passen aan de behoeften van al onze klanten. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maten vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
afhandeling retour goederen duurt veel te lang geregeld meer de 20 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
6 dagen geleden
Beste meneer Bouw, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
je administratie op orde houden dit voorkomt klanten verlies.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
4 apr 2024
Beste meneer Jansen, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u ons slechts één ster heeft gegeven. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en we willen ons oprecht verontschuldigen als er iets is misgegaan in de communicatie of in de dienstverlening. Ik heb u geprobeerd telefonisch uit te leggen wat de stand van zaken is maar dat is helaas niet gelukt. Ik heb uw tevens ook een mail verstuurd en hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. U kunt de voorwaarden ook terug vinden op onze website Betalen | Atlas For Men Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
het is teruggestuurd en heb mijn geld nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
12 apr 2024
Beste mevrouw van den Berg, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Troep broeken zien er niet uit slechte kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
8 dagen geleden
Beste meneer Kerkvliet, Dank u voor het delen van uw feedback met ons. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van onze broeken. We streven altijd naar de hoogste normen en het is zorgwekkend dat u deze ervaring heeft gehad. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleding niet van deze tijd. Niet mijn stijl.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
4 apr 2024
Beste meneer Pijpstra, Ik vind het vervelend te lezen dat de kleding stijl niet aan uw verwachting voldoet, het spijt ons zeer. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kleur en maat niet goed
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
21 uur geleden
Beste meneer Frank, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat en kleur niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Van de artikelen wat u heeft besteld hebben we maar 1 kleur van dus deze is ook verstuurd. Het kan zijn door lichtinval dat de kleur op de website er wat lichter of donkerder uit kan zien. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat en kleur vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering duurt te lang
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
3 apr 2024
Beste meneer Van de Baan, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar Met vriendelijke groet, Danine@AFM
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
lange levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
3 apr 2024
Beste meneer Van de Baan, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik heb u tevens een email verstuurd. U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar Met vriendelijke groet, Danine@AFM
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geachte klantenservice Atlas for men, de afgelopen vier maanden heb ik 5 jassen besteld waarvan de eerste bestelling ruim drie weken aan het zwerven is geweest én bovendien werden twee bestelde jassen tot mijn grote ergernis als een gepropt vod in gescheurde plastic binnenverpakkingen aangetroffen (recent bestellingsnummer 56420846 artikel nr. M7112 incluis). Ondanks dat mijn enthousiasme v.w.b. kledingaankoop bij 'Atlas for men' is afgenomen stemt mij de verhouding prijs én kwaliteit tot tevredenheid, dat dan weer wel. Met vriendelijke groet, Herman Broekhuis (klant nr. 001.758.11.64).
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
28 mrt 2024
Beste meneer Broekhuis, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Ik heb u tevens ook een mail verstuurd. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groeten, Danine@AFM
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik verwachte een verrassingspakket. Na lang zoeken vond ik in ket pakket een ringetje met label met de naam Daniel Hechter. Ik was dus echt verrast maar zeker niet blij. Wie maakt zoveel kosten voor zoiets banaals. Ik weet nu nog niet of ik naast de folders EN bovengenoemd prulletje iets anders had mogen verwachten. Enige openheid hierover zou de zaak iets gemakkelijker maken voor de ontvanger. met vriendelijke groet C de Koning
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
5 mrt 2024
Geachte meneer de Koning, Wij hebben uw recente feedback ontvangen met betrekking tot het verrassingscadeau dat u heeft ontvangen en willen u bij voorbaat onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat u naast uw eerdere cadeau, u een verrassingspakket had verwacht en dat het individuele item dat u heeft ontvangen, niet aan uw verwachtingen voldeed. We betreuren het ten zeerste dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat het niet heeft bijgedragen aan uw tevredenheid als gewaardeerde klant. Het is belangrijk voor ons om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en we zullen uw opmerkingen ter harte nemen om ervoor te zorgen dat we onze diensten en aanbiedingen beter kunnen afstemmen op uw behoeften en voorkeuren. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback enorm en kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen als tevreden klant. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tut op heden niets ontvangen, dus het is moeilijk positief te zijn, in het verleden was alles goed geregeld en was ik altijd zeer te spreken over jullie bedrijf, maar ik blijf erbij dat de fout bij D.H.L. ligt want zij lieten op de app weten dat ze om 12.11 uur het pakket bezorgd hadden, helaas heb ik daar niets van gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
5 mrt 2024
Beste meneer Smulders, We willen u hartelijk danken voor uw feedback, en we betreuren ten zeerste het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de recente levering van uw bestelling. Het spijt ons te horen dat u tot op heden niets heeft ontvangen en dat dit een negatieve ervaring heeft veroorzaakt. We begrijpen volledig uw frustratie, vooral gezien uw eerdere positieve ervaringen met ons bedrijf. We willen benadrukken dat we uw zorgen serieus nemen en dat we er alles aan zullen doen om dit recht te zetten. Na zorgvuldige controle en communicatie met u per e-mail, zijn we op de hoogte gebracht van de situatie en hebben we onmiddellijk actie ondernomen om een nieuwe levering te regelen. We zijn verheugd te kunnen bevestigen dat deze nieuwe levering met succes is geplaatst en we hopen dat dit het ongemak enigszins kan compenseren. Wat betreft de vermeende fout van de vervoerder, DHL, willen we u verzekeren dat we deze kwestie serieus zullen onderzoeken en indien nodig passende stappen zullen ondernemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het leveren gaat prima en de kwaliteit is ok! Alleen met de betaling is er regelmatig iets! Vorig jar dreigde men met incasso, terwijl de factuur betaald was! Recent wil men een klein bedrag als nabetaling terwijl het totale bedrag op tijd is betaald! Heeft iemand een eigen winkeltje?
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
13 mrt 2024
Beste meneer Van Hattem, Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze leveringstermijn en producten. Het spijt ons dat de betaling niet goed is overlopen. We hebben u een email gestuurd en hopend deze op gepaste wijze te hebben opgelost. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

krijg een bestelling met een gratis…! monokijker !

krijg een bestelling met een gratis kado,,bestelling (overhemd is geweldig mooi) maar het kado werkt niet naar behoren,,heb atlas al twee keer een mail gestuurd,maar krijg totaal geen antwoord.... vandaar een matige beoordeling van mij..
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
15 mrt 2024
Beste meneer Poker, Ik heb dit meteen voor u nagekeken. Het spijt me maar helaas hebben we geen bericht van u ontvangen. U kunt ons contacteren via onderstaande link: https://www.atlasformen.nl/help/contact.aspx Ik vind vervelend dat de kwaliteit niet aan uw verwachtingen voldoet en stuur uw bericht meteen door naar onze kwaliteitsafdeling. Tevens heb ik u ook een email bericht verstuurd en hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan nog steeds niet met mijn pc inloggen. Krijg wel jullie pagina, maar reageert verder niet. Wel op mijn tablet. Hoe kan dat? Voor de rest levering redelijk vlug, maar liever wat sneller.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
14 mrt 2024
Beste meneer Du Chatinier, Hartelijk bedankt voor uw bericht en voor de tijd die u heeft genomen om dit met ons te delen. Het is spijtig dat u problemen ondervindt met het inloggen in uw account via uw pc. Goed te vernemen dat het inloggen wel gelukt is via uw tablet. Ik heb u tevens een e mail bericht verstuurd. Mocht u  alsnog problemen ondervinden met het inloggen op onze website, dan hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd artikel gestuurd met 3 over elkaar geplakte stickers. De bovenste sticker was die van het mijnbestelde artikel. Er zat een damesjas in i.p.v. mijn bestelde truien.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
12 mrt 2024
Beste meneer Damsteegt, Dank u wel voor uw bericht en excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen uw frustratie en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die zijn ontstaan. Het spijt ons dat u een keer het verkeerde artikel heeft ontvangen. We begrijpen volkomen waarom dit teleurstellend is geweest en hebben u een e mail bericht verstuurd. Ons doel is om een uitstekende klantenservice te bieden, en het feit dat we daarin tekort zijn geschoten, betreuren we ten zeerste. Als er in de toekomst iets is waarbij we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om uw ervaring bij ons te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Danine@AFM