Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.583 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

schoenen

Ik heb normaliter schoenmaat 42. De verkregen schoenen zaten echter te krap. Telefonisch contact gehad met Atlasformen en mij zou maat 43 worden toegestuurd.... maar deze heb ik nooit ontvangen. Ook enkele malen een mailtje over gestuurd, maar actie en reactie blijft uit.... wat slordig. Verder is het qua kleding niet de hoogste kwaliteit, maar daar is de prijs ook wel naar.
20 jun 2023
Beste meneer de Groot, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de omruiling van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
CB
Coen B.
Deventer
1 jul 2023

Artikelen prima, maar retouren terugbetalen kun je vergeten!

Artikelen prima, niks mis mee. Maar als je wat terugstuurt omdat het niet past en via DHL daar ook een bevestiging van hebt dat het hen bereikt heeft dan kun je lang wachten op je centen. Nu 3 weken later dus nog niets gezien. Uiteindelijk moest ik via Paypal een procedure starten....daarmee heeft Atlas for men voor mij dus wel afgedaan. Ik zal er niets meer bestellen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Bakker, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
HR
25 sep 2023

Pakketje niet gratis geleverd

Pakketje geleverd maar zou gratis geleverd worden. Bij het factuur waren de bezorgkosten opgenomen Belde de klantenservice Meneer dat moet u bij de opdracht invullen Uitgelegd dat ik niet via de webshop kon betalen en via een mail de bestelling alsnog gedaan is door een medewerker Ik had de medewerker moeten inlichten omtrent de procedure (de omgekeerde wereld
26 sep 2023
Beste meneer Rijff, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het invoeren van een voordeelcode op onze website niet geheel duidelijk voor u is. Ik zie wel dat u een voordeelcode heeft laten inwisselen voor € 10.00 korting. U kunt per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen uiteraard. U kunt helaas niet gebruik maken van 2 voordelen per bestelling. Ook staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen met uw online bestelling. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
9 sep 2023

Slechte ervaring.

Geachte, U heeft mijn bestelling afgegeven bij Karwei in Hengelo. De bestelling werd in de buitenkluis gedeponeerd met code no. 420187. Deze code vervolgend verschillende keren ingetoetst zonder succes ( fout code ) Dagen later krijg ik een email dat het pakketje nog uit het buitenland moet komen. Intussen is het bestelde eindelijk bezorgd. A.ten Veldhuis.
11 sep 2023
Beste meneer Ten Veldhuis, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
8 jul 2023
Goedendag, Ik heb een short besteld en deze heb ik slechts 2x gedragen, hij is nog niet in de wasmachine geweest maar is nu al aan het verkleuren en krijgt vale plekken vanwege de zon denk ik. Dus voor mij is de kwaliteit waardeloos Wat kunt u nu nog voor mij doen, graag zou ik een antwoord van u willen ontvangen H Bochem 0683717635 hermiebochem8@gmail.com
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Bochem, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u een probleem heeft ondervonden met de kwaliteit van een van onze producten. Ik heb uw bericht direct doorgestuurd aan onze klantenservice en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Voor een volgende keer, weet dat onze klantenservice altijd klaar staat om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 085-560-5105 en staan we van maandag t/m vrijdag vsn 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
28 jun 2023

Matige afwerking en maatvoering niet conform.

De drie T shirts met Tunesische kraag die ik bestelde waren scheef genaaid en het Atlas embleem zat er zeer scheef op. Tevens een paar 3XL shirts besteld die qua borst omvang niet overeen kwamen met de beloofde maat en bovendien veel te kort waren voor iemand van 1.90m. De pantoffels die ik een maat groter bestelde dan mijn gangbare maat waren te klein.
29 jun 2023
Beste meneer van Barneveld, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 aug 2023
Slechte afhandeling klacht, kleding is goed. Kreeg na bestelling en betaling (kan niet anders) aanmaning per mail om alsnog te betalen. In 1e instantie was de bestelling niet door gekomen en moesten we dit zelf regelen via de klantenservice. Daarna kregen de aanmaning. Achteraf is het na weer contact met de klantenservice wel goed gekomen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Jong, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met het betaalproces en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inderdaad dat het inmiddels is opgelost. Hopelijk heeft u ondanks het betaalproces dat niet helemaal goed ging toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
26 nov 2023
Ik heb een bestelling gedaan en zou als geschenk een verrekijker krijgen. Mijn bestelde jas is niet geleverd. Enkele weken erna heb ik getelefoneerd en is de jas dan toch geleverd, zonder verrekijker. Ik heb mij uitgeschreven als klant en wens ook geen verdere mails of post te ontvangen. Dit vertel ik verder. Met vriendelijke groet
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dhondt, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses aan. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We begrijpen dat u eigenlijk het gratis verrekijker verwachtte, maar u heeft geen voordeelcode genoteerd hiervoor. We willen dit graag rechtzetten en ervoor zorgen dat u het product ontvangt waarvoor u in aanmerking komt. Om dit op te lossen, zullen we de verrekijker zo snel mogelijk naar u verzenden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben met onze dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
27 jun 2023
De maatvoering is niet altijd gelijk met de opgegeven maatvoering, Ik heb verschillende producten retour moeten sturen. Daarnaast duurt het zeer lang alvorens retour zendingen worden verwerkt pakket 3SATL871510270 verzonden op 3-6-2023, nu 27-6 nog geen enkel bericht uwerzijds, Ook heb ik 2 pakketten retour gezonden op 16-6
28 jun 2023
Beste meneer Mettler, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
1 jan 2024

Trouwe klant.

Ben trouwe en meestal tevreden klant,maar wacht nog steeds op terugbetaling van een dubbele bestelling waarvan ik één terug meegaf aan de postbode. Hierover bestaan al enkele mails naar de klantenservice ,maar tot nu toe kreeg ik daar geen enkele reactie op! Hopelijk kunt u mij alsnog een antwoord of mijn geld terug bezorgen ?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Hollander, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Na controle is er op elke e-mail gereageerd en u gemeld dat een annulering niet meer mogelijk was op moment van mailing en dat u het pakketje kunt retourneren of weigeren aan de deur wat u heeft gedaan. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
JW
Jacobus W.
ZUIDWOLDE DR
Met goedkope snuisterijen mee stoppen, slechte kwaliteit ook slecht voor de afvalberg. Geef evt uit collectie enkele producten voor. Met evt korting. Bij geen gebruik eerlijke prijs voor je producten. Wij moeten van die kortingen af. Duurt nog lang we zijn er mee gewend geraakt. Bewuster mee om gaan! Vr j w
5 jul 2023
Beste mevrouw Wolff, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom . Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
De bestelling kwam gewoon niet binnen, en de er is toen een 2e bestelli g gemaakt,'t door u enkwam ook pas laat binnen. Ookhet beloofde horloge wat we bij de bestelling zouden krijgen was er niet bij. Deze zou nagestuurd worden, maar ook dat is niet gebeurd. Heel slechte service al,e aal.
7 nov 2023
Beste meneer Sloots, Het spijt me ten zeerste te horen over uw ongelukkige ervaring met onze diensten. Onze excuses voor de teleurstelling en ongemakken die zijn ontstaan door de problemen met de levering van uw bestelling en het ontbreken van het beloofde horloge. In de eerste plaats willen we benadrukken dat de initiële levering problemen ondervond bij DHL, wat buiten onze directe controle lag. Desondanks hadden we de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de tweede levering correct en tijdig bij u werd bezorgd. Het spijt ons oprecht dat zelfs deze levering niet voldeed aan de verwachtingen met betrekking tot de levertijd. Wat betreft het beloofde horloge, we begrijpen uw teleurstelling. Onze intentie was om dit als een aanvullend voordeel bij uw bestelling aan te bieden. Het is echter van groot belang op te merken dat er bij de verwerking van de bestelling gebruik is gemaakt van een voordeelcode ter waarde van € 10.00. Het spijt ons u te moeten mededelen dat het systeem geen tweede voordeelcode toestond voor een gratis horloge. We begrijpen dat dit tot verdere frustratie heeft geleid. Wij waarderen uw feedback, omdat het ons in staat stelt onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GM
22 okt 2023

De zaak waar ik mijn bestelling kan…Karweihuis Soesterberg

De zaak waar ik mijn bestelling kan afhalen is met vakantie. Brief op de deur dat zij a.s. maandag weer open zijn. Ik hoop dat mijn bestelling niet retour gezonden wordt, afhaaladres Karweihuis Soesterberg. Klant: G. Mertens , dorpsplein 44 Soesterberg. Met vr. gr. G. Mertens
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Mertens, Dank u voor het delen van uw bezorgingsprobleem met ons. We begrijpen dat er enige zorgen zijn over de afwezigheid van de afhaallocatie en het risico van retourzending. We willen u graag helpen om deze situatie op te lossen, hoewel we niet direct betrokken zijn bij het bezorgproces, omdat we geen DHL zijn. We willen graag enkele stappen met u delen die u kunt ondernemen om dit probleem aan te pakken. Allereerst raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met DHL om hen op de hoogte te stellen van de tijdelijke sluiting van de afhaallocatie en uw zorgen te uiten over de mogelijke retourzending van uw bestelling. DHL kan u informeren over de beschikbare opties en mogelijke oplossingen. Bovendien, als u al contact heeft gehad met DHL en geen bevredigend antwoord heeft gekregen, kunt u overwegen om contact op te nemen met onze klantenservice via 085 560 51 05 voor verdere assistentie. Hoewel we niet verantwoordelijk zijn voor de bezorging zelf, staan we altijd klaar om onze klanten te helpen en te begeleiden bij mogelijke oplossingen. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn en we zullen ons best doen om u te ondersteunen bij het vinden van een passende oplossing. Bedankt voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
ondanks de korting is de prijs qua kwaliteit nog wel iets te hoog had dit jaar ook eerder schoenen van jullie die heel slecht genaaid waren de freeflap liet los en klitteband viel uit elkaar had helaas mijn retourbon niet meer maar verders blijf wel klant mvg toon
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Schuurhannes, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
18 jun 2023

Klasse leverancier.

Al diverse keren kleding gekocht bij Atlasformen tot volle tevredenheid. De kwaliteit is prima en de prijs buitengewoon aantrekkelijk. Ook de informatieverstrekking over voortgang van de levering is volledig. Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Rooij, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw vertrouwen in Atlas For Men. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service en onze producten. Veel reisplezier met Atlas For Men en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
21 nov 2023

Atlas voor men

Ik had een riem besteld komen er pantoffels binnen, terug naar DHL door de stromende regen , riem komt na 6 dagen binnen is hij te groot , atlas gebeld komt nu een kleinere nu na 10 dagen zegt DHL we hebben niets ontvangen , dus nog steeds geen riem
22 nov 2023
Beste mevrouw Wansleeben, Het spijt ons ten zeerste dat uw recente ervaring met onze dienstverlening niet aan de verwachtingen heeft voldaan, en we bieden onze oprechte excuses aan voor alle ongemakken die u heeft ondervonden. Wij hebben uw situatie zorgvuldig onderzocht en begrijpen dat er een reeks onvoorziene omstandigheden heeft plaatsgevonden, variërend van de verkeerde levering van pantoffels in plaats van de bestelde riem tot de problemen met de maat en bezorging. Wij erkennen de ernst van de vertraging en de communicatiefouten die zijn opgetreden met betrekking tot de status van uw bestelling bij DHL. Na grondige controle hebben wij kunnen bevestigen dat uw order op 22 november wordt bezorgd. Om de transparantie te waarborgen, hebben wij u afzonderlijk gecontacteerd met de benodigde informatie, inclusief een bezorgingslink en het exacte tijdstip van levering. Wij begrijpen dat uw tijd waardevol is, en het is teleurstellend dat wij u niet de vlotte en efficiënte service hebben kunnen bieden die u verdient. Wij betreuren het ten zeerste dat uw ervaring met ons bedrijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hopen dat de genomen stappen om uw bestelling te voltooien en de aanvullende communicatie met betrekking tot de bezorging, enige verlichting bieden. Uw tevredenheid staat voor ons centraal, en wij nemen deze situatie zeer serieus. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Graag zou ik zien dat als ik iets retour stuur mijn geld eerder op de rekening staat en niet dat ik een maand na dien nog contact op moeten nemen . Nu staat er ook nog een bedrag open dat ik terug moet krijgen van daar de 2 Groetjes Jeanne
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Kemps, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GN

slechte controle

heb dit pakket eerder retour gestuurd om dat de maat niet paste nu weer op nieuw ontvangen niet besteld wij zijn zeer teleur gesteld dit is niet de eerste keer maar hier door kunnen wij ook niet meer achteraf betalen dit is niet onze fout
4 aug 2023
Beste mevrouw Netten, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het probleem is opgelost en dat u een dubbele order had geplaatst online. Hopelijk heeft u ondanks de ervaring en de omgeruilde maat toch veel plezier van uw aankoop en u kunt uiteraard achteraf betalen.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
29 mei 2023
de maten die opgegeven waren stroken absoluut niet ik heb de bermudashort teruggestuurd en moest hiervoor 9,80eu verzendingskosten betalen waar ik absoluut niet mee akkoord ben vermits ik voor de zendingskosten ook al 4,80eu betaalde
31 mei 2023
Beste mevr. Soete, Bedankt voor uw beoordeling, stellen wij zeker op prijs! Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u problemen ondervindt met onze maatvoering. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
GH
G. H.
Maasbree
de inhoud van het pakket prima, maar de bezorging: het pakket lag buiten tegen de muur zonder dat er aangebeld is. Maar goed dat de buren op letten anders was het pakket misschien wel weg geweest, en wie heeft dat dan gedaan?
5 jul 2023
Beste meneer Hoeijmakers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm