Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.028 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.301 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

SM
Safora M.
's-Gravendeel
Leuke en betaalbare producten voor heren. Jammer dat een omruiling niet gemakkelijker te verwezelijken is. Had een verkeerde maat ontvangen (hoewel ik het tijdens het bestelproces meerdere malen heb gecorrigeerd sprong het steeds weer van L naar 4L, vreemd). Je krijgt eerst een creditatie en daarna kan je opnieuw bestellen. Maar verder prima geregeld en ruilen is ook gemakkelijk verlopen. Nog één van de weinige kledingswebshops die 100% katoen verkoopt. Zeker aanrader.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Macdonald, Ik vind het vervelend te lezen dat er problemen zijn geweest met uw bestelproces en omruilproces. U hoeft niet te wachten op een creditatie of een nieuwe bestelling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de omruiling direct na ontvangst via : 085 560 51 05. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Bestelling alsnog bezorgd.

De levering ging in eerste instantie niet door, omdat de toevoeging bij het adres niet was bijgeschreven. Hierdoor werd de bestelling teruggestuurd en het geld teruggestort.Nadat ik had aangegeven de bestelling wel te willen hebben, werd deze alsnog nagestuurd en op het goede adres afgeleverd.
FV
Frans M. v.
Hoofddorp

Bijna altijd een goede keus.

Zeker al meer dan 10x bij AfM besteld en slechts 1x iets omgeruild, omdat de maat niet goed was. Overigens ben ik alle keren zeer tevreden over de kwaliteit/prijs en de termijn van levering. Ik kijk altijd bij AfM of er iets voor me bij zit. En dat is bijna altijd het geval. Dik tevreden.
MR
M R.
Castricum
Het allerbeste vindt ik de grote maten ,die zijn bijna nergens te koop , het is niet de zwaarste kwaliteit maar het bilijft redelijk goed met wassen . En niet te duur . Ik heb een man met een spierziekte en die moet iedere dag schonen kleding aan De broeken met elastiek kunnen gemakkelijk aan en uitgetrokken worden maar ik zou daar wel wat meer kleuren in willen zien ,dan alleen jeans .
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Remijnse, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze grote maten kleding. We zijn verheugd te horen dat ons assortiment aan grote maten een waardevolle optie voor u is, vooral gezien de beperkte beschikbaarheid elders. We streven ernaar om producten aan te bieden die zowel betaalbaar als van goede kwaliteit zijn, en het is bemoedigend om te horen dat onze kleding aan uw verwachtingen voldoet. We begrijpen de behoefte aan meer diversiteit in kleuren, vooral voor broeken met elastiek, die gemakkelijk aan en uit te trekken zijn, vooral voor iemand met een spierziekte. We zullen uw suggestie om meer kleurvariaties toe te voegen aan ons assortiment ter harte nemen en dit bespreken met ons productontwikkelingsteam. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw steun aan ons merk. We kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer opties en een nog betere service te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
De vriendelijkheid van de medewerksters bij de bestellingen. Fijn zittende kleding en voor een vriendelijke prijs. Alleen jammer dat atlas for men D H L kiest als vervoerder wat een hoop ellende is ( komen de afspraken wat tijd betreft niet na ) de tijden van bezorgen veranderen wel 3 a 4 keer.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van der Weg, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Jas

Had eerst aan de hand van maattabel 3 XL besteld maar deze bleek achteraf te groot. Heb ze gebeld en gevraagd voor een 2 XL. Deze werd supersnel bezorgd. En ook omdat deze goedkoper was dan de 3XL. Kreeg ik het verschil ook snel weer terug geboekt. Uitstekende service. Snelle levering.
Keurig op tijd geleverd. Alleen jammer dat de bezorgers zo ongeduldig zijn. Eer ik uit mijn stoel ben opgestaan en naar de voordeur loop en open doe staat de bezorger al weer bij de lift. Ik ben niet slecht ter been dus was zo bij de deur. Ik denk nog geen 10 seconden.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Stee, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze bezorgservice. We zijn verheugd te horen dat uw bestelling keurig op tijd is geleverd, maar we betreuren het ten zeerste dat u de bezorgers als ongeduldig hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren door de haastigheid van onze bezorgers. Het is onze bedoeling om een vriendelijke en professionele service te bieden, waarbij we rekening houden met de behoeften en verwachtingen van al onze klanten. We zullen uw opmerkingen zorgvuldig bespreken met ons bezorgteam om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw feedback enorm en nemen uw opmerkingen serieus om onze service continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Had het een en ander besteld na meting door toch wel ter zaken kundige volgens nieuwe maattabel. Alles helaas maat te groot. Telefonisch gemeld alles retour gezonden . In snelle tijd alle artikelen maat kleiner ontvangen. Dus uiterst tevreden
De artikelen zijn prima verpakt en wordt snel bezorgd. Het enige wat ik niet prettig vindt dat is als je iets retourneert dan kan je dat niet van het bedrag aftrekken en alles dus in een keer moet betalen. Bij Your look kan dat wel.

Kwaliteit product.

De kleding maten kloppen altijd en de bonus is ook altijd welkom, met het bestellen van kleding wel uitkijken er is namelijk veel polyester in de aanbieding, polyester kleding ademt niet, kleding van katoen is aan te bevelen.
HV
Henk v.
Dongen

Atlas met zijn uitgebreide collectie, moderne herenkleding.

Atlas heeft een uitgebreide collectie herenkleding waarop de volgende omschrijvingen van toepassing zijn: een veelvoud van kleuren, moderne en hippe vormgeving, voor eenieder een keuze en dat alles tegen betaalbare prijzen.
De prijskwaliteits verhouding is enorm goed, de service en omruil systeem is erg goed, het enigste is dat de bezorging net iets te lang duurd, maar ik zal jullie zeker verder aan mijn vrienden en kennissen aanbevelen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Oers, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
prijs kwaliteit is uitstekend en de service is ook geweldig het ruilen gaat heel gemakkelijk al met al ben ik zeer tevreden met atlas for men ook de keuze en zeer zeker de grote maten is ruim bedankt atlas for men.
Het geleverde spul is precies aan de maat en op kleur. Ik ben erg tevreden. Helaas kan ik het meegeleverde horloge niet aan de gang krijgen, maar dat ligt meer aan mij dan aan jullie. Met vriendelijke groet Cor.

mooi aan de kleding is

wat zo mooi is aan de kleding van Atlasformen is dat het altijd past. Ik heb in al die jaren maar 1 item terug moeten sturen. Ook nu weer fijne kwaliteit voor een prachtige prijs. Prijs kwaliteit is zo goed!

Goede service

5 korte broeken besteld en allemaal te groot. Klantenservice gebeld en na 5 dagen kleinere maat thuisgestuurd gekregen zonder verzendkosten. Goede service vind ik. Broeken passen nu perfect en goede stof.
JN
J N.
Waalwijk
De artikelen zijn van goede kwaliteit en ook de bezorging is goed. Een minpuntje vind ik bij de dameskleding de maten. Er is maat 40/ 42 en dan maat 44/ 46. Waarom geen maat 42/44. Of enkele maten.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Nagel, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback over onze productkwaliteit en bezorgservice. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze artikelen en de efficiëntie van onze bezorging. We willen echter onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die zijn ontstaan door het beperkte assortiment van dameskledingmaten. We begrijpen dat het aanbieden van een breder scala aan maten, waaronder maat 42/44, een waardevolle toevoeging zou zijn om aan de diverse behoeften van onze klanten te voldoen. Uw opmerkingen hebben ons bewust gemaakt van dit aspect van ons assortiment en we zullen dit zorgvuldig overwegen bij het plannen van toekomstige collecties. Het is ons doel om een inclusief en divers aanbod te bieden dat aan de verwachtingen van al onze klanten voldoet. Nogmaals, dank u voor het delen van uw inzichten. We waarderen uw feedback enorm en streven ernaar om continu te verbeteren op basis van de behoeften van onze gewaardeerde klanten. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Mijn man is zeer tevreden met jullie kleding. Hij besteld altijd bij jullie. Kosten spelen zeker rol en bij jullie betaalbaar. Mijn vrouw wil ook bestellen, hebben jullie daar ook gids voor.
Uitstekende service! Bij (productie)fouten wordt je klacht meteen serieus genomen en ontvang je kosteloos een nieuw product. Zonder ingewikkeld "gedoe". Wij gaan hier zeker vaker bestellen!
Mijn bestelde broek was niet naar mijn zin. Maat was ook niet goed. Zelfde dag weer naar een servicepunt gebracht om terug te sturen. Gaat goed zo. Wacht nog wel op geld. Maar dit komt goed.