Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

19 nov 2023
Altijd duidelijke en snelle levering . Wel aflevering op juiste adres a.u.b. Alles was afgeleverd op adres buren . We hebben op raam een papiertje : achter huis neer leggen ; en ook als keuze bij post.nl doorgegeven . Eerdere leveringen werden wel achter huis neergelegd . Nu alles bij Barsbeek 36 geleverd
Wanneer ik een groepenkast pagina open wordt er textueel tips gegeven voor onderdelen die erbij horen. Deze zou ik graag makkelijk willen toevoegen aan de bestelling en ook graag een beter overzicht hiervan. Nu moet ik artikel codes aanklikken (= nieuwe tab) of handmatig kopieëren en toevoegen.
RB
René B.
Amsterdam
Ik koop met enige regelmaat al jaren bij Sander Vunderink en ik ben altijd zeer tevreden over de snelheid waarmee geleverd wordt, prijs en kwaliteit van de artikelen. Niks verbeteren, gewoon zo doorgaan ! Super... !!
23 nov 2023
Snelle levering,reageren snel op een email. Redelijke prijzen niet de goedkoopste. Jammer dat telefonisch kontakt niet mogenlijk is
23 nov 2023
Snelle en correcte levering. Mocht er iets niet kloppen dan wordt dit vakkundig en naar volle tevredenheid van de klant opgelost.
CP
Cees P.
Uitgeest
22 nov 2023
Zeer uitgebreid assortiment en een duidelijke website. Over het algemeen ligt het prijsniveau lager als ergens anders.
23 nov 2023
Mijn bestelling van de gas tussenmeter is vlot en goed geleverd. Apparaat moet nog wel geïnstalleerd worden.
RD
22 nov 2023
Prijs prima Maar kunnen vaste klanten geen soort spaarkaart krijgen. Zo haal je nog meer klanten binnen
21 nov 2023
Duidelijk site met ruime keuze in producten en goede orijsstelling. Hierbij snelle / correcte levering.
Fijn bedrijf. Goede producten met een zachte prijs. Daarnaast goede, snelle en consistente service.

Veel keus

Veel keus, komt steeds meer bij. Platte kokers p 25 op de website zou fijn zijn. Groetjes w
24 nov 2023
supersnelle levering (binnen 22 uur) en stevig verpakt. Product wat besteld was is prima!
21 nov 2023
Makkelijk bestellen. De juiste artikelen op tijd geleverd en professioneel verpakt.
Goede kwaliteit tegen goede prijs. Correcte facturatie en dito levering.
26 nov 2023
Duidelijke en goed werkende website en correcte verzending tot nu toe.
Snelle levering een goed advies indien nodig en prima service.
Compleet producten gamma, scherpe prijzen, vlotte levering
23 nov 2023
supersnel en helemaal goed ondanks de geringe bestelling

Goede webshop snelle levering

Prima webshop en levert snel, de volgende keer weer.
25 nov 2023
Snel geleverde producten voor een heel goede prijs!