Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

14 nov 2023

Goed assortiment voor goede prijzen en zeer vriendelijk personeel

Compleet programma elektro-materialen voor goede prijzen. Maar daarnaast is de service ook geweldig. Vriendelijke medewerkers die je echt willen helpen!
PV
Peter v.
Heteren
21 jul 2023
snelle levering goede service geen idee wat beter kan? voor regelmatigen bestellers gratieverzending vanaf 1 euro. dan bestel ik nog veel meer! en vaker
11 jun 2023

Wederom perfect geleverd conform aspraak

Zoals gewoonlijk heb ik mijn elektromaterialen weer bij Sander Vunderink besteld. Ook nu geen teleurstellingen, alle perfect conform afspraak geleverd.
JB
Jack B.
Someren
14 okt 2023

Snelle correcte levering…

Snelle en correcte levering van de bestelde spullen. Verder is het assortiment redelijk uitgebreid en de prijs van de meeste items is zeer concurerend.
16 sep 2023
Voor 1700 besteld de volgende dag in huis is de slogan. 4 dagen later ontvangst ……..ben terugkerende klant en dit was eerste keer dat het zo laat was.
22 jul 2023
scherpe prijs. ik had wat besteld wat niet juist was. kreeg daarna snel het product wat ik nodig had en de retour en creditnota was ook snel geregeld!
5 okt 2023

Niks op aan te merken.

Alle items besteld, dezelfde dag nog verpakt en gereed voor verzending. de volgende dag het pakketje thuis d.z.v. PostNL. Alles was netjes verpakt.
14 nov 2023
Kundig advies aan de telefoon en nette afhandeling bij de order en keurig andere dag al in huis. Prima ervaring en dat voor een voordelige prijs.

sandervunderink scherpe prijzen en snelle levering

Al meerdere keren besteld bij sandervunderink scherpe prijzen en snelle levering wat wil je nog meer. Pakketje was dit keer ook weer goed verpakt.
Bedrijf dicht bij huis. Kon mijn materialen bestellen en vrijwel direct ophalen. Prijs en kwaliteit -top!!- Bestel en aflever communicatie -top!!-
20 apr 2023
Tevreden. Duidelijke site. Goeie prijs. De info over wanneer het paket er was was niet helemaal duidelijk maar het was er meteen de volgende dag.
14 apr 2023
Gewoon goed. Bestel er vaker en in de regel een voordelige prijs, snelle verzending en slechts 1 service geval gehad welke perfect is opgelost
6 sep 2023

Goede klantenservice.

Enkele componenten niet kunnen vinden op de site, na een belletje perfect geholpen, net voor vijf uur besteld en de volgende dag al geleverd.
9 jul 2023

Ben goed tevreden.

Geregeld bestel ik materiaal en klus ik op meerdere plaatsen die dan ook door mij bij jullie bestellen. Ben goed tevreden. Blijf zo doorgaan.
30 apr 2023
Eerst e-mail gestuurd met mijn idea voor uitbreiding groepen kast , snel antwoord gekregen met juiste artikelen en rozijnen met link website
8 apr 2023

Top service!

Ik had iets besteld en na het weekend gelijk gebeld om de bestelling te annuleren. Dit is netjes geannuleerd en niet opgestuurd. Top service!
29 mrt 2023
Goede service, handling soms wat onnauwkeurig. Regelmatig foute, defecte of incomplete levering maar dat wordt altijd goed en snel opgelost!
11 sep 2023
Product prima verpakt ontvangen. Verkoper twijfelde even over mijn adres maar nam geen risico en nam even contact met mij op ter controle.
WD
Wouter D.
Zoetermeer
10 apr 2023
Snelle en betrouwbare leverancier. Wat valt er nog meer te zeggen dat dit. Als ik elektro benodigdheden moet bestellen doe ik dat hier.
2 apr 2023

Vragen prima beantwoord

Ik had een paar keer een vraag; belde en er werd direct opgenomen door terzake kundig personeel. Dat gebeurt niet zo vaak meer, helaas.