Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden146 beoordelingen in totaal

6 jul 2023
Smorgens besteld en savonds al in huis!!!! Daarbij maakten zij gebruik van een geweldige pakket bezorg service ' TRUNKRS ' chapeau. De bestelde producten waren trouwens ook van top kwaliteit, diverse maten katoenen toppers.

28 jul 2023
Speciaal voor de zomer, koel slapen, cool cotton, heerlijk verkoelend. Het staat er echt bij, alleen is het niet waar. De deken is te dik te warm en zeker niet koel. Zelfs bij een temperatuur van 21 graden is deze deken veel te warm. En het is zodanig geseled in de verpakking dat je dat pas voelt hoe dik het materiaal is als je de seal openknipt....

Beoordelingen voor Koelbed.nl

25 mei 2024
De verzending binnen een paar dagen . De verpakking verzegelt, en de kwaliteit prima. En ook de korting op de artikelen. Een serieuze goede webshop.
Antwoord van Koelbed.nl
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze producten en service . We wensen u nog heel veel slaapgenot toe.
23 mei 2024
De kwaliteit die ik hoopte. Een uitstekend bamboe zomer dekbed. Keurig op tijd geleverd. Goede prijs kwaliteitverhouding.
Antwoord van Koelbed.nl
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over ons Bamboo Zomerdekbed en service . We wensen u nog heel veel slaapgenot toe.
ME
Mario E.
Onstwedde
31 mei 2024
De super super super snelle bezorging en een super koel matras beschermer!!! Helemaal top erg blij mee, dankjulliewel!!!
Antwoord van Koelbed.nl
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze Cool Cotton Matrastop en bezorgservice . We wensen u nog heel veel slaapplezier toe.
MP
Marja P.
Den Haag
1 jun 2024
Het 'bed' voelt koel aan en is gemakkelijk aan te brengen. Ik heb het uitgeprobeerd maar wacht op warmer weer.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Super dekbed, erg blij mee, goede prijs/kwaliteit verhouding. Super snelle verzending….zelfde dag nog geleverd!
Antwoord van Koelbed.nl
Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen
MB
Mona B.
Leiden
20 mei 2024
Dekbed is echt heel koel. Altijd te warm in bed. Wij zijn er helemaal happy mee, zo heerlijk.
Antwoord van Koelbed.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
GP
Gerry P.
Sliedrecht
21 mei 2024
Prijzen redelijk. Opsturen SUPER SNEL!!!!!!.Bestelling moet nog uitproberen!
20 mei 2024

Lekker koel skapen

Snelle levering goed en productzoals omschreven op de website.
24 mei 2024
Dat de bestelling soepel verliep en snel hier was
Product voldoet volledig aan de verwachting.
Antwoord van Koelbed.nl
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent.
25 mei 2024
levering op tijd en product naar wens
4 jun 2024
Snel binnen .
2 jun 2024
30 mei 2024
28 mei 2024
2 jun 2024

Zomerdekbed + kussenhoes

Ik heb dit aangeschaft omdat ik het snachts altijd te warm heb maar moet nu nog steeds het dekbed van mij af doen omdat het te warm is en dan is t nog steeds geen zomerse temperaturen. Dit valt mij tegen maar het zal dan dan wel aan mijn persoon liggen. De afmeting is perfect. Had de grootste maat
Antwoord van Koelbed.nl
Wat jammer om te vernemen, bedankt voor uw feedback
10 mei 2024
Alles verliep prima, maar ik heb het dekbed nog niet echt gebruikt. Wel heel even, maar nog niet langdurig. Ik ben er van overtuigd dat het heel fijn is als het echt warm ids
3 mei 2024
Kapokkussen, had dit al veel eerder moeten bestellen. Geen pijn in mijn nek meer bij het opstaan en slaapt heerlijk. Goede koop, blij mee
6 mei 2024
Super om te vernemen dat u tevreden bent over het geleverde product. Fijn dat u nu weer kunt genieten van een heerlijke nachtrust.