Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Koelbed.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Koelbed.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Koelbed.nl

36 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 jun. 2022
Heel aangenaam gevoel, perfect omhulsel, heel ontspannend om onder te slapen, zelfs goed gekeurd door onze kater want die ligt er nu al 2 dagen onder door de dag wat hij bij ons ander dekbed nooit deed en dat komt omdat dit dekbed heel stevig is en geen slappe vod, goede pasvorm.

28 okt. 2022
De levering was vlot( 3 dagen). De topper zou echter stevig zijn, maar dat is mij absoluut tegengevallen. Ben er bijna zeker van dat ik de verkeerde heb gekregen, want stevig is hij absoluut niet. In de advertentie staat dat het de eerste echte stevige topper is. Wat mij betreft dus absoluut niet.

Beoordelingen voor Koelbed.nl

zeer snel geleverd, door het grote pakket werd ik geinformeerd door koelbed, dat het afhaalpunt dit niet kon handelen, toen thuis laten bezorgen met GLS. prima geregeld.
26 nov. 2022
snelle levering goed produkt
20 nov. 2022
28 okt. 2022
Beste, Wat vervelend om te vernemen dat de bestelling niet helemaal bevalt! Uw gezonden email is door onze partners in behandeling genomen, hopelijk geeft dit vervolgens meer helderheid.
9 jun. 2022
18 mei 2022
Snelle verzending, goede communicatie. Kocht een zijden dekbed en katoenen kussenbeschermers, beiden uitstekende kwaliteit. Samenwerking met koeriersdienst ook top! Het is duidelijk dat service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan bij dit bedrijf!
27 mei 2022
Ontzettend bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons deugd u met onze producten én service uw bestelling aan alle verwachtingen te laten voldoen. Wij hopen dat wij u later nog eens mogen verwelkomen op onze site ;) Dank namens ons gehele team!
7 jun. 2022
Ik heb het dekbed nog niet op bed liggen, dat doe ik deze week, maar mijn eerste indruk is dat het een mooi dekbed is dat prettig aanvoelt Hoe het zal bevallen om er onder te liggen zal ik u later vertellen.
29 mei 2022

Snelle levering, netjes ingepakt en heerlijk op geslapen! Zeker aan te raden. De slopen zijn vrij dik, maar dat vond ik juist heel fijn, mijn kussen ligt nu sowies een stuk beter
14 jun. 2022
Dekbed was netjes geleverd maar voor een zomerdekbed cool, cool daar ben ik het niet mee eens. Vindt het evengoed een broeierig dekbed
10 jul. 2022
Echt een fantastisch zomers bamboe dekbed en een zomers satijn dekbed, zalig om onder te slapen, voldoet aan alle verwachtingen, zeer goede service, op de middag besteld en de volgende morgen al aangekomen, stevig, blijft mooi op ziin plaats, de foto is met het zomers satijn dekbed.
12 aug. 2022
Wat fijn om te horen dat het BambooBett dekbed u bevalt (én zo mooi bij u op bed ligt) Wij wensen u nog heel veel plezier van dit verfijnde dekbed toe!
21 mei 2022
beantwoord 100 procent aan de verwachting. dun en heerlijk koel, prima kwaliteit snelle levering
27 mei 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Mede dankzij uw beoordeling blijft ons gehele team gemotiveerd het uiterste te geven voor al onze klanten :)
27 mei 2022
Zeer snelle service en prachtig mooi dekbed. Voldoet aan alle verwachtingen
7 jun. 2022
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling én fijn om te lezen dat u onze service op prijsstelt! Namens ons gehele team nog heel veel (Slaap) plezier toegewenst.
2 jul. 2022

Goed georganiseerd, snelle afhandeling
9 jul. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen u nog veel (slaap) plezier toe van uw bestelling😊.
30 aug. 2022
Duidelijke website, zeer snelle levering! Mooie prijzen èn last-but-not-least uitstekende mailbehandeling met adviezen. Erg fijn!
25 jun. 2022
Heerlijk
Dank u voor uw beoordeling. Wij wensen u nog vele “Heerlijke” nachten toe. 😊
26 mei 2022
9 jul. 2022
5 / 5 🤩 Namens ons gehele team: onwijs bedankt!
1 mei 2022

3 mei 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van uw bestelling.
10 jul. 2022
Koelbed heeft snel geleverd en product voldoet aan de verwachte kwaliteit
7 mei 2022
alles naar wens.