Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Koelbed.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Koelbed.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Koelbed.nl

31 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 jun. 2022
Heel aangenaam gevoel, perfect omhulsel, heel ontspannend om onder te slapen, zelfs goed gekeurd door onze kater want die ligt er nu al 2 dagen onder door de dag wat hij bij ons ander dekbed nooit deed en dat komt omdat dit dekbed heel stevig is en geen slappe vod, goede pasvorm.

4 jul. 2022
vind het dekbed erg zwaar en warm. Had verwacht dat het licht in gewicht en koel zou zijn.

Beoordelingen voor Koelbed.nl

30 aug. 2022
Duidelijke website, zeer snelle levering! Mooie prijzen èn last-but-not-least uitstekende mailbehandeling met adviezen. Erg fijn!
2 sep. 2022
Voelt heel goed aan!
30 aug. 2022
11 sep. 2022
29 aug. 2022
14 aug. 2022
Het is een prima en netjes afgewerkt product.ook de levering was snel
21 aug. 2022
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd. Erg tevreden
18 aug. 2022
Een fijn licht gewicht dekbed Bevalt ons prima.
14 aug. 2022
21 aug. 2022
van j d.
dekbed is licht maar transpireer nog veel. dat valt mij iets tegen
10 jul. 2022
Echt een fantastisch zomers bamboe dekbed en een zomers satijn dekbed, zalig om onder te slapen, voldoet aan alle verwachtingen, zeer goede service, op de middag besteld en de volgende morgen al aangekomen, stevig, blijft mooi op ziin plaats, de foto is met het zomers satijn dekbed.
12 aug. 2022
Wat fijn om te horen dat het BambooBett dekbed u bevalt (én zo mooi bij u op bed ligt) Wij wensen u nog heel veel plezier van dit verfijnde dekbed toe!
2 jul. 2022
Goed georganiseerd, snelle afhandeling
9 jul. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen u nog veel (slaap) plezier toe van uw bestelling😊.
10 jul. 2022
Koelbed heeft snel geleverd en product voldoet aan de verwachte kwaliteit
27 jul. 2022
Snelle verzending en goede kwaliteit cooling matras beschermer.
12 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het doet ons goed te vernemen dat uw bestelling goed ontvangen is :)
15 jul. 2022
4 jul. 2022
9 jul. 2022
Dank u voor uw beoordeling en feedback. Jammer om te vernemen dat uw bestelde dekbed niet helemaal aan uw verwachting voldeed. Excuses voor het ongemak.
9 jun. 2022
7 jun. 2022
Ik heb het dekbed nog niet op bed liggen, dat doe ik deze week, maar mijn eerste indruk is dat het een mooi dekbed is dat prettig aanvoelt Hoe het zal bevallen om er onder te liggen zal ik u later vertellen.
29 mei 2022
Snelle levering, netjes ingepakt en heerlijk op geslapen! Zeker aan te raden. De slopen zijn vrij dik, maar dat vond ik juist heel fijn, mijn kussen ligt nu sowies een stuk beter
14 jun. 2022
Dekbed was netjes geleverd maar voor een zomerdekbed cool, cool daar ben ik het niet mee eens. Vindt het evengoed een broeierig dekbed