Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Koelbed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 jun. 2023
Wat heerlijk bamboe dekbed! De verpakking was netjes verpakt! De tassen waar de dekbedden in zaten waren verzegeld, dus je kon het echter niet open krijgen! Toen ik het open maakte voel wij de stof al is super en geen nare geur kwam er uit! Mijn zus vindt geweldig ze zei wat ziet dat er mooi uit en goede kwaliteit van stof! Het voelt super ligt aan! Dus even laten luchten en toen in de dekbedovertrekken gedaan! Ging super en en het lag gelijk goed op bed! De eerste nacht heerlijk onder geslapen en tot heden vandaag ook! Ik kan iedereen echt aanraden om een zomerdekbedden van bamboe te nemen! Het is echt geld waard! Wij zijn echt super blij mee!

28 jul. 2023
Speciaal voor de zomer, koel slapen, cool cotton, heerlijk verkoelend. Het staat er echt bij, alleen is het niet waar. De deken is te dik te warm en zeker niet koel. Zelfs bij een temperatuur van 21 graden is deze deken veel te warm. En het is zodanig geseled in de verpakking dat je dat pas voelt hoe dik het materiaal is als je de seal openknipt....

Beoordelingen voor Koelbed.nl

JH
Johan H.
Houten
9 dec. 2023

Betrouwbaar en professioneel bedrijf

Klantenservice goed bereikbaar en goed geholpen. Zeer professioneel. Dekbed is zeer snel bezorgd en ziet er goed uit zoals aangegeven op de website.
5 dec. 2023
Goed vermeld in de advertentie
26 nov. 2023
1 nov. 2023
Order correct uitgevoerd Maar De bezorging heeft alles verpest.de bezorger had geen tijd genoeg om even naar het adres te zoeken. Een mailtje dat ze mij niet thuis troffen was kennelijk gemakkelijker
MJ
Marja J.
Castricum
2 nov. 2023
Supersnelle levering! Mooie kwaliteit. De matrasbeschermer die ik gekocht heb valt wel wat te klein. . .
25 nov. 2023
Snelle levering, goede communicatie en kwaliteitslakens!
8 nov. 2023
Goed product
10 jun. 2023

Wat heerlijk bamboe dekbedden!

JD
Jan d.
Rhenen
9 mrt. 2023

behagelijker slapen

Wat ons en vooral mij goed beviel, was dat we onder deze combinatie van dekbed overtrek en dekbed veel behagelijker kunnen slapen. Wat men anders zou kunnen doen is dat dit artikel wordt aangeprezen als zijnde krimp en kreukvrij terwijl op de beschrijving in de verpakking wordt aangegeven dat elk katoen krimpt dus ook dit artikel deze informatie zou ook buiten de verpakking duidelijker moeten zijn!!
6 jul. 2023
Smorgens besteld en savonds al in huis!!!! Daarbij maakten zij gebruik van een geweldige pakket bezorg service ' TRUNKRS ' chapeau. De bestelde producten waren trouwens ook van top kwaliteit, diverse maten katoenen toppers.
20 apr. 2023
Ik was op zoek naar een koeler bed om beter te kunnen slapen. Door het gebruik van het koelmatras is dat weer mogelijk, een geweldige oplossing. Ik kan het iedereen aanraden om het ook te proberen.
6 aug. 2023
Een fijn bedrijf om iets te kopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. In een fijne verpakking ontvangen. Een aanrader dit bedrijf, het was de eerste keer dat ik hier iets kocht.
9 aug. 2023
Goede kwaliteit hoeslakens en molton, alleen de bezorger was makkelijk. Die knul dacht het wel gewoon even in de lift te gooien, dat kon ik niet echt waarderen.
10 mei 2023

Goede prijs kwaliteit en service

Vriendelijk te woord gestaan en zoals de medewerker voorspelde ben ik inderdaad heel tevreden over mijn aankoop. Nu nog sparen voor het hoofdkussen 😉
13 jun. 2023
Het zomerdekbed van katoen dat we kochten voelt ook echt in deze warmte heerlijk aan. Precies wat we hoopten, luchtig, licht. Heel blij mee!
8 aug. 2023
Snelle levering. Na productfout van fabrikant probleem snel en correct opgelost. Telefoon werd direct opgenomen en geen keuze menu. Top.
RD
Rosa D.
Leiderdorp
20 jun. 2023
Duidelijk en alles is zoals beschreven wordt. Product en levering is prima verlopen. Precies zoals beschreven. Echt top!
JK
joke k.
Zaandijk
26 aug. 2023
Deze keer een zomerdekbed besteld. Supersnelle levering en zoals verwacht een prima kwaliteit! Ik ben blij met koelbed.
PP
Philippus p.
Amsterdam
29 jul. 2023
De kwaliteit/en de klantvriendelijke behandeling aan de telefoon en de bezorging, (SUPER) Ik geef een grote 10!!!!!!!!
2 jul. 2023

Prima!

De omschrijving klopt met wat we ontvangen hebben. Prijs - kwaliteit is prima. Afspraak is afspraak.