tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl
Beoordelingen:

2.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.115 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

de meest kritische beoordeling

15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor tapeso.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(45)
(67)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Onze ervaring is dat tapeso een zeer slechte vervoerder gebruikt, en wel packshot, deze leverde de producten van tapeso niet af, zelfs na 3 dagen wachten werd het niet geleverd. En tapeso laat dit toe en wil geen ander vervoerder, dus zeer slecht met leveren
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 2 tapijten van hetzelfde ontwerp. Er werd een verstuurd en de ander geannuleerd zonder mij in te lichten. Heb gebeld, en het antwoord was "we hadden er maar een". Als mij dat eerder was verteld, had ik een ander ontwerp gekozen.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
12 apr 2024
Erg spijtig om te horen. Het kleed dat u wel heeft gekregen mag altijd weer terug. Dat moet u eigenlijk ook zijn aangeboden tijdens het telefoongesprek. Omdat wij samenwerken met producenten komt het heel soms voor dat de oplage niet overeenkomt, soms dan denken wij of zij ook dat er nog bepaalde kleden zijn maar komen we er steeksproef gewijs achter dat het kleed eigenlijk niet geschikt is voor verkoop, op dit soort momenten proberen wij altijd klanten even te spreken en de opties door te nemen. Als u het kleed houdt dan wensen we u daar veel plezier van en als u het wilt omruilen voor een ander setje dan zijn we hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
kleed lijkt wel op plastic het is geen geweven kleed het maakt geluid als de honden er overheen lopen het is niet makkelijk te stofzuigen. De kleur is ook vrij heftig. Ben er niet echt blij deze zal niet lang blijven liggen
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
12 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou GLS heroverwegen. Totaal niet klantvriendelijk en veel onduidelijkheid qua levering en amper bereikbaar daarna.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
15 apr 2024
Onze transporteur is zelf nauwelijks bereikbaar voor klanten, zij zijn druk bezig met het uitrijden van tapijten maar soms dan loopt het spaak. U kunt zich ten aller tijde tot ons wenden en dan kunnen we dingen in goede banen leiden. Excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Zachte groet, Team Tapeso
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vindt dat er snel een lig kuil in het matras zit al na een nacht
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
18 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wij verkopen echter geen matrassen en alleen vloerkleden. We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat jouw matras niet aan de verwachting voldoet. We hopen uiteraard wel dat je tevreden bent met het vloerkleed en wensen je dan ook heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorg was heel erg slecht
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de levering. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust een bericht naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Willen geld niet terug geven na een klacht. Tapijt was ineens niet geschikt om met een bureaustoel op te rijden. Na een klacht hierover moest ik de draadjes en pluizen er maar gewoon afknippen. En maar net doen alsof er verder niks aan de hand was. Ook in de beschrijving bij het desbetreffende tapijt stond niks van dat je er niet met een bureaustoel op mocht rijden. En dit was al een zeer laagpolig tapijt.
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 keer wordt mijn pakketje terug gestuurd naar mijn adres??? Ik zou graag grote maat willen maar door elke keer terug te sturen ga ik niet nog eens betelen wil mijn geld graag terug
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
22 mrt 2024
Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om de bestelling te retourneren. Als je hier vragen over hebt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
AS
airbrushstef S.
Schoten Antwerpen Belgiën
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
vermeld realistische lever tijden en niet 2 a 3 dagen, ik zit nog steeds op mijn tapijt te wachten na twee en half week, nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
2 apr 2024
Onze excuses voor de gang van zaken. Wij kunnen zien dat u de bestelling op 15 maart heeft gedaan, daar bleek toen iets mee. Toen hebben wij op de 28ste nadat we dat geconstanteerd hebben het kleed opnieuw opgestuurd. Deze is momenteel onderweg en zal naar verwachting in week 14 bij u geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak, en hou ons zeker op de hoogte over het verder verloop. Warme groet, Team Tapeso
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurde lang voor pakket binnen kwam, slechte pakketdienst heeft vele slechte reviews
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb pakket niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
2 apr 2024
Het beste kan u hier contact over opnemen met onze reguliere klantenservice, wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten bij de transporteur. Vaak als het druk is dan komt het wel eens voor dat bepaalde deadlines niet gehaald worden maar de klantenservice zal alle problemen voor u oplossen. Excuses voor het ongemak alvast, Warme groet, Team Tapeso
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slecht afgewerkt !!!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
22 mrt 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat het ontvangen vloerkleed niet goed was afgewerkt. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
tapijt is heel dun
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
2 apr 2024
Alles wat niet bevalt mag altijd weer terug natuurlijk. Wij hanteren een 30 dagen retour termijn. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice om dit op poten te zetten. Als u nog op zoek gaat naar een alternatief dan ziet u op de pagina van het kleed zelf wat de poolhoogte is, dit in combinatie met gewicht geeft een beetje aan wat voor kleed u kunt verwachten. Wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u voor vragen en advies :) Zachte groet, Team Tapeso
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik had een kleed met strepen besteld maar kreeg een ander kleed.

Ik had een kleed met strepen besteld maar kreeg een kleed met een totaal ander patroon. Er werd mij verteld dat het een begrijpelijke variatie is bij dit wollen kleed. Dat is onzin, het patroon is te afwijkend. Het kleed wordt hopelijk as donderdag opgehaald, men kon dit niet 100% procent garanderen en ik moet er de hele dag voor thuis blijven. Ik zou vervolgens mijn geld terugkrijgen. De servicebalie was vriendelijk, maar excuses werden niet gemaakt. Ruilen was mogelijk.
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben een vloerkleed besteld maar de aflevering hiervan was zeer slecht Het vloerkleed is prima dat is geen punt maar de transporteur was zeer dubieus Eerst kregen wij bericht dat het op vrijdag afgeleverd zou worden maar enkele dagen later werd dit zaterdag. Op donderdagavond kregen wij bericht dat het toch op vrijdag afgeleverd zou worden. Wij dus heel de vrijdag thuis gebleven maar vrijdagavond kregen wij bericht dat het op zaterdag geleverd zou worden Dus wij weer heel de zaterdag thuisgebleven en zaterdagavond kregen wij bericht dat men langs was geweest maar dat er niemand thuis was. Wij waren beslist thuis en hebben ook nog de camerabeelden van onze deurbel nagekeken maar niemand was langs geweest. Ook had de transporteur aangegeven dat bij afwezigheid bij de buren afgeleverd zou worden maar daar was ook niets. Ik kan begrijpen dat transport wel eens met vertraging te maken heeft maar dat was hier beslist niet van toepassing Dus wij 2 dagen voor niets thuisgebleven vanwege een waardeloos transportbedrijf
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
6 feb 2024
Jammer om te horen dat er zoveel onduidelijkheid was over de bezorging. Soms als het druk is bij de transporteur merken we dat ze een beetje beginnen te goochelen met statussen (of dat ze gewoonweg op verkeerde knop drukken). Niet netjes en betreurenswaardig. Ik heb uw feedback doorgezet naar mijn leidinggevende. Wij zijn iedere werkdag beschikbaar voor vragen en opmerkingen tussen 0900u - 1700u. Excuses voor het ongemak. Warme groet, Team Tapeso