tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

21 jan 2024
Klantenservice is matig en de bezorging was slecht
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de boordeling, soms dan ondervinden we inderdaad problemen met onze transporteur en soms dan pakken dingen niet uit zoals gepland. Onze oprechte excuses hiervoor. Als u nog dingen specifiek wil toelichten dan zijn we hier iedere werkdag van 0900u - 1700u. Fijne dag verder en zachte groet, Team Tapeso
4 feb 2024

Matig

Het kleed heeft veel losse raffia na twee weken
3 feb 2024
Betere foto van de kleuren van het karpet
De kleur is heel anders dan op de site
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, dingen zoals kleur zijn altijd erg lastig in te schatten omdat het aan allemaal randfactoren ligt zoals lichtinval en zelfs luchtvochtigheid. We streven er wel naar om de kleden zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven op de website. Kleur is natuurlijk altijd erg subjectief, wat het ook niet allemaal even gemakkelijk maakt. U mag ons altijd contacteren wanneer u achter de computer zit, we hebben hoog gespecialiseerd personeel in dienst die ook in staat is u te beraden bij het vinden van het juiste kleed en wat eventueel kanttekeningen zijn bij bepaalde kleden. Vriendelijke zachte groet, Team Tapeso
De kleur beige blijkt grijs te zijn.
GV
Ger V.
ELST GLD
Voldeed niet aan de omschrijving
10 feb 2024
AM
Angelique M.
Doetinchem
Antwoord van tapeso.nl
Erg bedankt voor de feedback, we gaan dit zeker even door communiceren naar onze transporteur en we gaan dit ook zeker in beschouwing nemen tijdens onze jaarlijkse beoordeling. Helaas is het verloop van personeel enorm in de transportbranche merken we en de stress die gepaard gaat met deze groeiende business doet uiteindelijk de afhandeling ook niet veel goeds. We nemen wel volle verantwoordelijkheid voor de gang van zaken. Nogmaals bedankt voor de feedback en een fijne dag verder. Zachte groet, Team Tapeso
Hun vervoersdienst Packs is echt slecht. Houden zich niet aan de afspraak met bezorgen waardoor ik drie opeenvolgende dagen thuis heb zitten wachten. Iedere dag een nieuwe smoes waardoor ze het niet gehaald hebben om te bezorgen. Telefonisch niet bereikbaar en moet via Tapeso. Het contact met de medewerker van Tapeso hierover was niet prettig. Snauwt je als klant af en verbreekt de verbinding. Ik zal zijn naam hier niet noemen maar die moet nog veel leren. De zwarte ronde vloerkleden waren wel prima gelukkig. Ik zal hier door dit alles niet nog een keer bestellen! Jammer dat ze met Packs samenwerken. Achteraf heb ik ook pas de slechte reviews gezien over dit bedrijf. Voor mij in ieder geval een teleurstellende ervaring.
8 nov 2023
Prachtige assortiment, no question. Redelijke mooie prijzen voor goede kwaliteit denk ik dan. Maar heb 2 kledingstukken besteld waarvan 1tje al heel snel stuk ging, zeer fragiel stof en de ander durf ik daardoor niet aan te trekken dus denk dat ik die ga retourneren anders word ik nog meer teleurgesteld. Of ik andere deze site zou aanraden, denk het niet. Je krijgt niet waar voor je geld, helaas want kreeg het snel binnen en ze hebben geweldige maten en kleding. Ik oordeel nu ook puur op kwaliteit en die mis ik.
17 sep 2023

Communicatie met klant verbeteren.

Slechte informatie/overleg mbt levering. Slechte ervaring met Vervoerder Packs. Zowel per mail aan vervoerder en meerdere telefonische contacten met Tapeso geen duidelijkheid over aflever moment. Slechte communicatie met klant wanneer dan wel. Onverwacht aan de deur met onvriendelijke chauffeur die verwijst naar Tapeso!! Kleed is naar wens, helaas wel 2 dgn druk geweest met lijmresten onderkant van losgelaten stickers te verwijderen.
4 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring, hoewel het spijtig is om te horen dat de leveringservaring niet soepel verliep en dat er problemen waren met de communicatie en de vervoerder. We begrijpen dat een goede levering en klantenservice van groot belang zijn. Uiteraard zullen wij dit ook intern bespreken zodat in de toekomst de service verbeterd kan worden. Het is fijn om te weten dat het kleed zelf naar wens is, hoewel het verwijderen van lijmresten wel vervelend moet zijn geweest. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je ondanks de ongemakken veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 mei 2023
Op de site staat dat je niet vooraf hoeft te betalen, daarna komt er een mail dat er niet verzonden wordt als je niet betaald. Strookt niet echt met elkaar...
17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je verschillende informatie hebt ontvangen over de betalingswijze. We hebben 1 optie om achteraf te betalen, de betaling loopt dan via Klarna. De andere betalingsmogelijkheden zijn alleen voor het vooraf betalen van de bestelling. Mochten er nog verder vragen/opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
kheb 2 kleden besteld en ook geleverd gekregen op tijd.ben echter niet echt tevreden met mn aankoop.van elk kleed is 1 zijde niet mooi afgewerkt en doorgelusd.bovendien liggen na 1week beide kleden niet mooi vlak,dit komt door het te strakke oprollen van de kleden voor verzending.de kleden blijven bobbelig op mn houten vloer liggen wat niet echt mooi staat vind ik .
6 jun 2023
Tapijt zelf is mooi en zacht, maar het bezorg bedrijf dat jullie gebruiken is vreselijk. Na meerdere wijzigingen van het bezorg moment (voor niets thuis gebleven) en een tracking die niet klopte. Hebben ze uiteindelijk mijn tapijt gewoon achtergelaten bij de ingang van mijn appartementen complex, ik had geluk dat niemand het heeft meegenomen..
7 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Erg vervelend om te horen dat de bezorger het vloerkleed zomaar heeft achtergelaten... We zullen hier een melding van maken en dit terugkoppelen aan het bezorgbedrijf. Desalniettemin wens ik je veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
26 jul 2023
Tapijt naar eindcentrum getransporteerd nadat ik niet thuis was. Geen berichtgeving niets. Er kon een nieuwe afspraak gemaakt worden maar dan zou ik een hele dag thuis moeten zijn. Er kon zelfs op de dag zèlf geen tijdsbestek doorgegeven worden. Klantonvriendelijk als je t mij vraagt. Heb de aankoop gecanceld. Mijn geld had ik snel terug.
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke communicatie te hebben bij het leveren van producten, en het spijt ons dat dit in jouw geval niet goed is verlopen. Hierover zullen wij contact opnemen met onze vervoerder. We zijn blij dat het annuleren van de aankoop en de terugbetaling soepel zijn verlopen. Mocht je in de toekomst nog besluiten om bij ons te winkelen, hopen we dat we je een verbeterde ervaring kunnen bieden en dat we de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Jouw feedback is waardevol voor ons om onze diensten te verbeteren. Met zachte groet, het Tapeso team
1 jun 2023
Technisch gezien is de levering naar behoren verlopen. Op de verpakking staat: “light Blue”. In onze beleving is het turquoise, eerder licht groen dan licht blauw. Wij gaan het kleed niet terugsturen omdat die procedure voor partijen duurder zal zijn dan de kosten van het vloerkleed. Dat is het risico om zo’n kleed te kopen via internet.
2 jun 2023
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. We betreuren het dat het vloerkleed een andere kleur heeft dan je had verwacht. We zullen jouw suggestie ter harte nemen en hopen dat het uiteindelijke resultaat nog steeds goed past bij de rest van de ruimte. We waarderen ook jouw input gedurende het hele proces, waarbij je ervoor hebt gekozen om het product niet te retourneren vanwege de hogere kosten in vergelijking met het vloerkleed zelf. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tapeso
4 aug 2023

Difficult return

The return company wouldn’t accept the original package, barely fit in the dimensions not even sure if my return will be accepted. I don’t own a car and also had to transport the rug to a drop off location, have had much better return experiences at other vendors for such large packages
22 aug 2023
Good afternoon, Thank you for the response. How annoying to hear that the return did not go smoothly with you. Our apologies for the inconvenience. We are familiar with the problem. Our management is working on a solution. Have a nice day! With kind regards, the Tapeso team
20 mei 2023

Een andere bezorgdienst

Neem een andere bezorgdienst in de arm, want dat Packs doet maar wat. Packs houdt zich aan geen enkele afspraak. Dat bedrijf bezorgd Tapeso een slechte naam. Verder, heb ik gemerkt, wordt er bij Tapeso langs elkaar heen gewerkt. Wat de een regelt wordt door de ander weer teniet gedaan.
24 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de levering niet naar verwachting is verlopen. We zullen dit zeker intern bespreken zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Mochten er nog vragen zijn over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Ik kan het kleed van 3m doorsneden niet retouren bij de pakketdienst waar jullie mee samen werken, omdat het pakket groter is dan 1.20m terwijl ik hem precies inleveren (ongeopend) zoals ik hem heb ontvangen. Ben nog in afwachting tot jullie mij bellen hoe dit op te lossen.
8 okt 2023

Product beter alleen oprollen ipv vouwen

Product heeft na een week nog altijd vouwen omdat het opgevouwen en daarna opgerold is aangeleverd. Waarom wordt een tapijt niet gewoon opgerold? Het product is op de veranda afgeleverd, zonder verdere meldingen, hoewel een 2 e poging voor een andere dag aangevraagd werd.