tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

26 dec 2023
het vervoersbedrijf waar ze mee werken, wat duidelijke regels geven. Tapijt terug gestuurd zouden een mail ontvangen voor ontvangst. Nooit gehad en nu bang dat we ons geld niet terug krijgen. Tapijt zag er op de foto beige uit. Kregen een witte.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, U heeft helemaal gelijk, ons vervoersbedrijf waar we mee werken heeft niet als 1 van de hoofdkwaliteiten "goed communiceren", hier zijn wij natuurlijk geheel zelf verantwoordelijk voor dus dit is ook zeker geen excuus. We hopen wel dat de kwestie inmiddels is afgehandeld maar mocht dit niet het geval zijn dan gelieve contact te zoeken met onze klantenservice tijdens kantooruren. Geld krijgt u altijd weer terug, dus geen zorgen daarvoor. Zoals eerder gezegd is het beter om hierover direct met ons te communiceren zodat we het naar behoren op kunnen lossen. We horen gaarne van u, Zachte groet, Jordy
8 aug 2023
De snelle levering was goed. Omdat de mat niet paste bij onze interieur, hebben we hem terug gestuurd. Deze afwikkeling vond ik minder. Na bij 2 weken heb ik zelf maar een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terug kreeg.
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer dat het tapijt niet goed bij jullie interieur paste, maar we waarderen je eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat de afwikkeling van de retourzending minder vlot verliep dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om alle aspecten van onze service soepel te laten verlopen, inclusief retouren en terugbetalingen. We begrijpen dat het belangrijk is om duidelijkheid te hebben over de terugbetaling van je geld. Jouw feedback is waardevol en helpt ons onze processen verder te verbeteren. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te assisteren. Met zachte groet, Het Tapeso-team

Top dienst voor bestelling en Traag service voor retour

Excellent dienst te leveren nieuwe bestelling! Maar de bedrijf is traag met informatie en terug betalen van retour. Tapijt is volgens Post NL op 05/01 geleverd en ik heb nog niks op 11/01 gehoord of terug betaling ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Goedendag, Bedankt voor de feedback maar we hebben wel een kleine kanttekening omdat u ook al heeft gemailt met ons, wij hanteren een retourprocedure die uiterlijk 2 weken in beslag neemt. Dit staat ook beschreven op onze retourpagina; https://www.tapeso.nl/verzenden-retourneren/ Dit houdt dus in dat wanneer u het op de 5de verstuurd dat het dan uiterlijk 2 weken kan duren voordat u uw geld terug heeft. Tussen het gedeelte van afleveren en terugbetalen kan enigszins een verschil zitten omdat PostNL enkele honderden retouren per dag aflevert. Verder heeft u ook een aantal keren contact met ons opgenomen over het omruilen van de kleden en hebben we u hier ook al over geinformeerd op de 11de van januari, maar misschien dat onze respons, uw review net gekruist heeft. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan zijn we iedere werkdag beschikbaar tussen 0900u - 1700u :) Warme groet, Team Tapeso

Retourzending

Er werd aangegeven dat we het vloerkleed konden retourneren. Echter het pakketbedrijf nam de retour niet aan. Hierdoor hebben we het pakket bij een bedrijf 45 min rijden van ons af moeten leveren. Dit was niet fijn.

Beoordeling

Contact met klantenservice was prima. Ik zou alleen dringend adviseren om direct over te stappen naar een ander bezorgbedrijf want de service die zij leveren zorgt ervoor dat Tapeso klanten verliest.
De kleden zijn te strak opgerold, de eerste aanblik is dan lelijk. De verpakking is ook zo strak dat je die niet meer kunt gebruiken voor de eventuele retour zending. Verder is de kwaliteit goed.
Ronduit slecht: bij mijn afwezigheid de rol vloerkleed buiten tegen de voordeur aan zetten; in de regen!!! Gelukkig heeft het plastic het water tegengehouden, maar ik vind dit tamelijk stijlloos.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw waardevolle feedback, we hopen dat u hier ook even persoonlijk contact over heeft gehad zodat we dit intern kunnen aankaarten bij onze transporteur. Onze excuses in ieder geval dat het zomaar is achtergelaten, dit is zeker niet gangbaar. WIj verpakken de kleden wel dermate dat ze absoluut tegen een stootje kunnen maar alsnog is het niet de bedoeling om het onbeheerd achter te laten. Als u vragen of opmerkingen over deze case heeft dan zijn we hier altijd over te bereiken tijdens kantooruren. Zachte groet, Team Tapeso
9 aug 2023
Bij terug zending krijg je geen bewijsrecu mee, maar een mail van Tapeso zodra ze het tapijt retour ontvangen hebben. Dit duurde bijna 2 weken! Veel te lang. Wel geld volledig terug gekregen.
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het wachten en het ontbreken van de bevestiging bij retourneren frustrerend kan zijn. Door drukte bij de vervoerder zijn veel van onze retouren vertraagd. Uiteraard zijn wij aan het kijken naar een oplossing zodat het retourproces in de toekomst beter verloopt. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
26 nov 2023

Het personeel is echt top!

Het personeel is echt top, professioneel en hulpzaam waar nodig. Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met het laten bezorgen van mijn bestelling. Uiteindelijk na een week goed gekomen.
29 aug 2023
Het kleed is prima prijs/ kwaliteit verhouding . Alleen kreeg ik het ipv opgerolt op gevouwen binnen en de kreukels van het vouwen zijn er nog niet uit na 2 weken erg jammer maat
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. We zijn blij dat je de prijs/kwaliteitsverhouding van het kleed positief beoordeelt. We begrijpen echter dat het teleurstellend is dat het kleed opgevouwen werd geleverd en dat de kreukels na twee weken nog niet helemaal zijn verdwenen. De grote vloerkleden moeten helaas gedeeltelijk gevouwen verstuurd worden omdat de vervoerder het anders niet aannemen. Kreukels kunnen soms wat tijd nodig hebben om eruit te trekken. Een tip om dit proces te versnellen, is om het kleed regelmatig te stofzuigen. We raden ook aan om het vloerkleed in tegengestelde richting op te rollen en deze dan een nacht te laten liggen. Dit kan helpen om de kreukels te verminderen. Mocht het probleem aanhouden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
29 sep 2023
Ik zou graag even bericht krijgen over een retour, of hij is aangekomen. Ook als gekozen is om achteraf te betalen. Wat goed was, dat de bestelling snel geleverd werd.
Matige kwaliteit maar goed voor nu. We hebben kleine kinderen dus voor nu is het een goed tapijt, maar de kwaliteit is matig.. voelt erg synthetisch aan..
9 nov 2023

levering

Bij aankoop werd mij beloofd dat de levering twee dagen later was.Ik heb een dikke week moeten wachten.Heb liever dat ze eerlijk zijn in de levering.
24 aug 2023
mooie vloerkleed besteld. helaas werd er niet de juiste geleverd. daarna hebben wij het juiste vloerkleed ontvangen en we zijn er blij mee.
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor deze review. Het spijt ons van de aanvankelijk verkeerde levering. We vinden het fijn dat het goed is gekomen met de bestelling en dat je alsnog het juiste vloerkleed hebt kunnen ontvangen. Ook fijn om te lezen dat het vloerkleed aan de verwachtingen voldoet. We hopen dat jullie er nog lang plezier van zullen hebben. Met vriendelijke groeten, Het Tapeso-team
23 nov 2023
Het vloerkleed dat we kochten in de maten 160x240 bleek bij het nameten 160x235 te zijn.wat is er met de ontbrekende 5 cm gebeurd?
24 sep 2023
Het bezorgen was prima maar ik ben niet tevreden over het vloerkleed. Het pluist al ha 1,5 week... Heb spijt van mijn aankoop.
26 nov 2023
Had een vloerkleed geretourneerd en na 2 weken nog niks gehoord of het is aangekomen. De kleed gaf veel af was van van jute..
9 nov 2023

De service van de bezorgdienst van Tapeso is slecht

De service van Tapeso is goed. Alleen de service van de door Tapeso ingeschakelde bezorgdienst laat zwaar te wensen over.
16 sep 2023

Tapijten prachtig, bezorging waardeloos.

Tapijten prachtig, maar bezorging waardeloos. Tot drie keer aan toe in de voortuin in de stromende regen neer gegooid.
3 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback over de tapijten en de bezorgservice. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de bezorging niet aan je verwachtingen voldeed en dat de tapijten in de regen werden achtergelaten. Dit is zeker niet de service die we nastreven. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling in goede staat en op een geschikte manier te ontvangen. We willen je verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen en intern zullen bespreken om ervoor te zorgen dat dit soort problemen niet meer voorkomen in de toekomst. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je desondanks van je prachtige tapijten geniet. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
16 okt 2023
Heel mooi kleed, alleen de kleur komt niet over één met de kleur van het plaatje. Dus heb hem weer terug gestuurd.