compass24.nl

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17 beoordelingen in totaal

heel mooie webshop, duidelijk, aantrekkelijk, goed ingedeeld. had Garmin besteld op de zaak, maar het BTW nr staat op heden nog niet op de faktuur (859234), ook weet ik niet waarom er (nederlandse) btw op de faktuur staat... niet nodig met intracommunautaire zending denk ik. ik mail straks nog even met de klanten dienst, pas vandaag levering gehad.

Het bestelde artikel, een stuurwiel voor mijn boot, is niet geleverd. In plaats daarvan werd een strandstoel geleverd.

Beoordelingen voor compass24.nl

heel mooie webshop, voor herhaling vatbaar

GB
Ger B.
Amsterdam
16 apr 2024
Ja, eerlijk gezegd hád ik al zo'n lantaarn maar de lamp daarvan was stuk. Zodoende deze nieuwe en prima in orde qua verzending !!
Wat kan beter? De Factuur ook per email versturen ! Zo heb je een herinnering om tijdig te betalen.
1 dag geleden
Bestelling op tijd en volgens specificatie binnen. Achteraf betalen geeft wel zekerheid
Koop daar al jaren, goed spul wel erg duur, maar ja dat is eigen aan watersport.
Track and trace werkte maar half. Pakket op verkeerde plek afgeleverd 6
Eigenlijk zoals het hoort te gaan. Precies volgens afspraak.
Prima prijs kwaliteit verhouding. Keurig geleverd.
JB
Jacky B.
Destelbergen
Goede communicatie, zeer vlotte levering.
LK
Luuk K.
Garmerwolde
Het werkt. Vooralsnog. Levering moet nog.
Netjes op tijd geleverd