2dehandslaptops.nl- Logo - Beoordelingen

2dehandslaptops.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
2dehandslaptops.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Als klant vanaf het begin ben ik zeer tevreden over onze zakelijke en particuliere relatie. 2dehandslaptops staat altijd klaar met een snelle en efficiënte oplossing wanneer dat nodig is, wat S for Software al meerdere keren enorm heeft geholpen. De geleverde producten zijn van prima kwaliteit en voldoen aan onze verwachtingen. Wat me bijzonder bevalt, is niet alleen hun professionaliteit, maar ook de persoonlijke benadering. Ze maken altijd tijd voor een kort praatje, wat een vriendelijke en sociale touch toevoegt aan de samenwerking en de relatie waardevol maakt. Het is fijn om elkaar te helpen, zo helpen wij 2dehandlaptops ook met software waar ze met veel plezier gebruik van maken en waardoor hun orderproces tussen webshop en boekhouding voor een groot deel is geautomatiseerd. Al met al kijk ik uit naar een voortzetting van onze fijne samenwerking en ben ervan overtuigd dat dit bedrijf een aanbeveling is voor iedereen die een computer of laptop nodig heeft.

4 mei 2023
Jammer dat er niet op de site bijstond wat er nog mis is met de laptop. Heb een laptop gehaald van B klasse maar wist niet dat de volume het niet deed. Daar moest ik zelf achterkomen toen de laptop aankwam. Heb wel klein beetje spijt van t bestellen

Beoordelingen voor 2dehandslaptops.nl

11 aug 2023
Vriendelijk en snel te woord gestaan toen ik extra info wilde. Had de laptop de volgende dag al in huis
23 aug 2023
Beste klant, leuk om te horen! Ons motto is, behandel je klant zoals jezelf behandeld wilt worden! bedankt en tot de volgende keer! Team 2dehandslaptops.nl
17 aug 2023
Very fast and Laptop is almost not used actualy. I am very satisfied.
26 okt 2023
Zeer goede service; snel en gemakkelijk.
21 aug 2023
Top service. Snel geleverd en werd even gebeld omdat ik per ongeluk 2 laptop hoezen besteld had.
23 aug 2023
Dankje voor de review, eerlijk duurt het langst! Team 2dehandslaptops.nl
1 sep 2023
Goede service en je krijgt wat je besteld alles in zeer nette staat hoe het omschreven was
11 sep 2023
Beste klant , blij om te horen, het gaat in deze drukke periode ook wel eens niet goed hoor:( Maar dan hopen we dat we een 2de kans krijgen. Hartelijk dank voor uw review en als er wat is gewoon bellen!! Team 2dehandslaptops.nl
22 mei 2023
Storing bij laptop die 4 jaar geleden hier gekocht is. Door 2ehandslaptops gratis verholpen.
10 aug 2023

Snel goed en prima service.\

Snel, goed en prima service. Ik heb een extra toetsenbord en muis besteld via de website.
Goede ervaring tot zover. Toevoegen van wat je uiteindelijk gekocht heb zou fijn zijn.
22 mei 2023
Duidelijke website, goed aanbod, duidelijke omschrijvingen, goede prijs-qualiteit.
15 aug 2023
Prima aankoop proces en uitstekend apparaat (laptop) gekocht! Complimenten.
1 aug 2023
Snelle levering en laptop voldoet aan alle verwachtingen. helemaal tevreden.
3 aug 2023
Beste Abdel, gelukkig, klant blij wij blij, en er kan altijd wat fout gaan, dan staan we voor je klaar. Bedankt voor de review en een hele fijne dag toegewenst, Team 2dehandslaptops.nl
15 mei 2023

Snelle reactie op vragen per e-mail (binnen het uur) Maakt beloftes waar.
9 jun 2023
Uitstekende service, altijd goed geholpen en ook voor een lage prijs.
13 okt 2023
Je wordt vriendelijk en snel geholpen en ze nemen de tijd voor je.
30 aug 2023
Goed telefonisch advies en snelle verzending voor een goede prijs!
Fijne mensen die helpen oplossen met computerkeuze en problemen.
13 jul 2023
Goede gestroomlijnde vooruitgang alles werd doorgegeven via mail
9 nov 2023
Top, komt altijd afspraken na. een aantal keer hier al besteld.
22 nov 2023
Beste klant, goed om te horen daar zijn we blij mee. Mocht er iets zijn dan weet u ons te vinden. Fijne dag toegewenst / Team 2dehandslaptops
1 nov 2023
Snelle levering, is voor sinterklaas dus hopelijk werkt het ook
Doen wat ze beloven, redelijke prijs en snelle levering, Top