2dehandslaptops.nl- Logo - Beoordelingen

2dehandslaptops.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
2dehandslaptops.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Als klant vanaf het begin ben ik zeer tevreden over onze zakelijke en particuliere relatie. 2dehandslaptops staat altijd klaar met een snelle en efficiënte oplossing wanneer dat nodig is, wat S for Software al meerdere keren enorm heeft geholpen. De geleverde producten zijn van prima kwaliteit en voldoen aan onze verwachtingen. Wat me bijzonder bevalt, is niet alleen hun professionaliteit, maar ook de persoonlijke benadering. Ze maken altijd tijd voor een kort praatje, wat een vriendelijke en sociale touch toevoegt aan de samenwerking en de relatie waardevol maakt. Het is fijn om elkaar te helpen, zo helpen wij 2dehandlaptops ook met software waar ze met veel plezier gebruik van maken en waardoor hun orderproces tussen webshop en boekhouding voor een groot deel is geautomatiseerd. Al met al kijk ik uit naar een voortzetting van onze fijne samenwerking en ben ervan overtuigd dat dit bedrijf een aanbeveling is voor iedereen die een computer of laptop nodig heeft.

8 jul 2023
Een volledig werkende laptop leveren.

Beoordelingen voor 2dehandslaptops.nl

16 sep 2023
Voor het eerst een computer HP ProDEsk gekocht bij dit bedrijf. Heb de computer nu enkele dagen en ik ben er zeer blij mee. Je krijgt wat je koopt. Werd prima geholpen. En de service is gewoon goed. Zeker een aanrader.
CH
Carolien H.
VEENENDAAL
15 jun 2023
Uitstekende service, altijd snel een oplossing. Vriendelijk en professioneel. Ik heb al vaker mijn laptop gebracht met een probleem en altijd is het snel en goed opgelost voor een lage prijs.
26 jul 2023

Gewoon een ouderwetse computershop. Top

Ik was op zoek naar een card reader. loop ik toevallig ook nog tegen een oplader aan met een Mickey Mouse kabel. 😉 Fijn dat dit soort winkeltjes met spulletjes er nog zijn. Wordt ik blij van.
13 sep 2023

Top service

Al twee keer een laptop aangeschaft hier. Je wordt ontzettend goed geholpen, en ze zijn eerlijk over de producten. Je wordt altijd zo snel mogelijk en vriendelijk geholpen. Top service!
19 sep 2023

correcte snelle afhandeling

De vriendelijke manier waarop ik te woord ben gestaan door Sjon. Nette afhandeling, heel snelle service. Laptop ziet er perfect uit. Op de site 3 sterren, maar ziet er uit als nieuw.

HP Zbook 14U G6 is zo goed als nieuw

Geleverde HP Zbook 14U G6 is zo goed als nieuw, geen zichtbare beschadigingen. Laptop is geleverd met de gevraagde specificaties. Ben erg tevreden met deze aankoop.
18 jun 2023

Complimenten 👍🏻

We waren in eerste instantie niet tevreden over het product wat we hadden gekocht, maar de geboden oplossing was naar alle tevredenheid! Complimenten hiervoor👍🏻

Service

Vriendelijke, vlotte service. De mensen hebben kennis van zaken en helpen goed. Bovendien helpt het bedrijf zo ook verspilling van materialen tegen te gaan.
16 mei 2023

Goede en betrouwbare partner voor hardware!

Wordt er altijd zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen. Ze zijn nooit te beroerd om mee te denken en wat te vervangen bij defect. Top leverancier!
4 jul 2023
De hp elitebook 820 werkt heel goed prima computer ziet er mooi uit, het bedrijf doet er alles aan om een goede computer te verkopen Ik ben zeer tevreden
31 aug 2023
Jullie service is uitstekend evenals de producten. Heb nu voor de vierde keer een laptop aangeschaft. Goede kwaliteit en scherpe prijs. Heel tevreden!

Uitstekende service

Nadat mijn laptop was gecrasht, kon ik snel terecht bij 2dehands laptops. De oplossing bleek simpel en was dus kosteloos. Heel erg fijn!
28 aug 2023
Meerdere keren hier al een laptop gehaald, iedere keer kundig geholpen. Als er een probleem was snel opgelost. Conclusie, top service!
Was op zoek naar het officepakket, nergens te vinden, bleek dat ie al geïnstalleerd was, helemaal top, vooral doorgaan op deze manier
Vandaag weer zeer fijn geholpen. Probleem was snel opgelost. Zelfs een paar schroefjes worden zonder kosten voor je geregeld.
19 sep 2023

No nonsense en aanpakken

Weer lekker snel ,vakkundig en vriendelijk geholpen met herinstalleren drivers voor netwerkkaart. Inmiddels weer in bedrijf!
18 okt 2023
Vandaag het scherm van onze laptop vervangen. We zijn vriendelijk geholpen en konden er op wachten. Heel goede service!
11 nov 2023
Mooie laptop voor een goede prijs. Ziet er netjes uit en werkt goed. Ik kan hier voorlopig weer mee vooruit.
Ik had vragen over mijn bestelling en de bevestiging daarvan en die werden snel en vriendelijk beantwoord
Antwoord van 2dehandslaptops.nl
Beste klant, we doen ons best, hoop het allemaal is goed gekomen. We proberen snel te antwoorden maar als het erg druk is dan schiet dat er wel eens bij in. bedankt voor de review ! Team 2dehandslaptops.nl
Al jaren klant en nog steeds heel tevreden over levering, garantie en verzending. Ze doen wat ze beloven.