2dehandslaptops.nl- Logo - Beoordelingen

2dehandslaptops.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
2dehandslaptops.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Als klant vanaf het begin ben ik zeer tevreden over onze zakelijke en particuliere relatie. 2dehandslaptops staat altijd klaar met een snelle en efficiënte oplossing wanneer dat nodig is, wat S for Software al meerdere keren enorm heeft geholpen. De geleverde producten zijn van prima kwaliteit en voldoen aan onze verwachtingen. Wat me bijzonder bevalt, is niet alleen hun professionaliteit, maar ook de persoonlijke benadering. Ze maken altijd tijd voor een kort praatje, wat een vriendelijke en sociale touch toevoegt aan de samenwerking en de relatie waardevol maakt. Het is fijn om elkaar te helpen, zo helpen wij 2dehandlaptops ook met software waar ze met veel plezier gebruik van maken en waardoor hun orderproces tussen webshop en boekhouding voor een groot deel is geautomatiseerd. Al met al kijk ik uit naar een voortzetting van onze fijne samenwerking en ben ervan overtuigd dat dit bedrijf een aanbeveling is voor iedereen die een computer of laptop nodig heeft.

4 mei 2023
Jammer dat er niet op de site bijstond wat er nog mis is met de laptop. Heb een laptop gehaald van B klasse maar wist niet dat de volume het niet deed. Daar moest ik zelf achterkomen toen de laptop aankwam. Heb wel klein beetje spijt van t bestellen

Beoordelingen voor 2dehandslaptops.nl

Vriendelijke mensen, goeie spullen, snelle levering
De klantvriendelijkheid, de servicegerichtheid.
Antwoord van 2dehandslaptops.nl
Dankjewel, mijn vader zij altijd dat je de mensen moet benaderen en helpen zoals je zelf behandeld wilt worden. Hij had gelijk ! nogmaals dank, Team 2dehandslaptops.nl

Goede service!

Vriendelijk personeel en snelle reparatie!
Fijne webshop en snelle services
Erg fijn geholpen, goede service!
Vlotte levering, prima computers
16 aug 2023

Duurzame Samenwerking met Snelle Service en Persoonlijke Touch

23 aug 2023
Heel goed om te horen, klant blij, wij blij en als het een keer niet goed gaat, geef ons dan de kans het wel goed te maken ! Hartelijk dank voor de leuke review:) Team 2dehandslaptops
26 jul 2023

Goed advies, prima laptop, recycling op orde

Ze denken heel goed met je mee, ook als je telefonisch plus online bestelt. Ik wilde een oude en een nieuwe monitor combineren en Marcel legde me heel goed uit wat de mogelijkheden zijn en wat wel of niet werkt. Ook een fijne oplossing voor de draadloze koptelefoon gevonden. Apparaten zowel laptop als desktop doen het prima. En im kan de oude laten recyclen door 2dehandslaptops zelf! Ze vernietigen de harde schijf voor me en zorgen dat de andere delen zorgvuldig worden hergebruikt!
14 jun 2023
4 jaar geleden heb ik hier een tweedehands laptop gekocht. Niks mee aan de hand, uitstekend apparaat. ik heb er die 4 jaren veel plezier van. Maar gisteravond deed hij opeens helemaal niets meer. Geen sjoege. Ik ben ermee naar de winkel gegaan en met een 'trucje' had de eigenaar mijn laptop zo weer aan de praat. Je moet zo'n handigheidje maar net weten. Hij doet het nu weer. Ik tevreden. Ook met deze winkel, want ik hoefde niets te betalen. Goeie service noem ik dat.
23 nov 2023

Heel hartelijk dank!

Geweldige zaak, altijd uitstekende producten en een geweldige service! Daarnaast ook mooi om te vermelden dat ze onlangs meerdere laptops en een webcam hebben gesponsord voor Oekraine! Hiermee zijn meerdere kerken geholpen in het door oorlog getroffen geland. Nogmaals hartelijk dank!

Al jaren een tevreden klant

Al jaren koop ik hier onze telefoons en laptops en waarom? John en zijn team zijn altijd vriendelijk en vakkundig, denken met je mee en geven advies wat bij je past.Gewoon zonder nonsens maar met het hart op de juiste plek!
4 aug 2023
Goede service! Ik had een probleem bij een herinstallatie. Kostenloos werd me een andere laptop toegestuurd met een retourbon voor de andere laptop. Goed contact met de mensen daar. Helemaal top!
9 aug 2023
Eerlijkheid en openheid bij het advies.
TF
Theo F.
Gouderak
2 aug 2023

Ik zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen.

Laptop is in goede orde ontvangen en we zijn netjes op de hoogte gehouden over de levertijd. Laptop kwam netjes op tijd binnen alles werkte naar behoren we zijn er heel blij mee voor een schappelijke prijs en service dat zie je niet vaak. De status van de laptop was bijna als nieuw. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen.
3 aug 2023
Goedemorgen Theo, bedankt voor je reactie, het is ook de bedoeling dat de klant blij is. We staan er als team ook achter en als er wat is dan moet je gewoon bellen, ook na de garantie periode gewoon even bellen en overleggen voordat je onnodige kosten gaat maken. nogmaals bedankt en een fijne dag Team 2dehandslaptops.nl
29 aug 2023

Dik tevreden!

Nog nooit zo een super bedrijf meegemaakt. Ik had per ongeluk een verkeerde laptop besteld, maar wat hebben zij het netjes opgelost. Ik was heel verbaasd. Dit bedrijf verdiend echt een dikke pluim. Ik ben voor eeuwig een vaste klant!
11 sep 2023
Beste klant, goed om te horen, teveel betaald betekend dat je geld terug krijgt. Zo blijft het leuk en eerlijk. Fijne dag toegewenst van ons allen!
26 nov 2023

Een fijne snelle service

2 jaar geleden hier een laptop aangeschaft. Mijn laptop kreeg wat kuren. Op advies langsgekomen en de laptop incl. externe harde schijf werden nagekeken. Het probleem werd gevonden en ik kan weer verder. Een fijne snelle service!