zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden817 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
De samples van de gootdrains pasten eigenlijk niet goed. Te smal....ook de grootste. Ik heb toen een andere plaatsingsmetode geprobeerd. Eén lange zijde werd omhoog geknikt zodanig dat de drain onder de laatste dakpan geschoven kon worden tot aan de eerste horizontale panlat. Bij mij 8-10cm. Bij de samplesbleek dat ik de uitvoering van 45cm moest hebben. Vervolgens kon ik de rest van de drain in mijn goot plaatsen met de andere lange kant tegen de zinken opstaande buitenrand. De drain zit er nu mooi in en komt slechts weinig boven de goot uit. Heb per drainlengte 2-3 tyraps aan de buitenrand bevestigd. Hier kun je bij plaatsing de bolle gemakkelijker in de goeie stand trekken.

De gootdrainen die ik besteld had, zijn bij afwezigheid maar gewoon vlakbij de voordeur neergelegd. Iedereen had het kunnen oppakken en mee kunnen nemen. Iets meer communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden, had kunnen helpen. Reactie 11-04-2024: Ik heb geen track en trace van Luna gehad, dus ook geen toestemming hiervoor gegeven. De producten bevallen prima.

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

JK
jaap k.
EGMOND AAN ZEE
7 apr 2024

Afleveren product niet netjes.

De order bevestigingen vond ik verwarrend en tekst was uit 2022 niet up to date maar het pakje was er wel snel.
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemorgen, bedankt voor uw review. De JBL actie is nog steeds geldig en het jaartal is aangepast, ook wij maken fouten. Bedankt voor het opmerken en wij wensen u veel plezier met uw product! Met vriendelijke groet, Team Zwartgroen
19 mrt 2024

Betrouwbaar, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Eenvoudig bestelproces, snelle levering, goed product. Prijs/kwaliteit is top! Eerder al kattengaas en beugels besteld, nu ook de cortenstaal borderranden hier gekocht.

Top artikel

Cortenstaal borderrand besteld,geweldig mooi.Heb nog een keer besteld voor een ander gedeelte in de tuin.Echt een aanrader voor die prijs

door eigen fout niets ontvangen

Ik had iets verkeerd aangevinkt en dus door eigen fout de bestelling niet ontvangen. Het is zeer snel en accuraat hersteld!
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw aanpassing en fouten zijn menselijk (wij maken ze ook), een fijn en zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet Team Zwartgroen
24 mrt 2024

Levering