skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.060 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de 4-sterrenreview!
10 feb 2024
4 feb 2024
28 jan 2024
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om Skafit te beoordelen! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met onze levering, producten en service.
20 jan 2024

Zilverdraad handschoenen.

Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je mooie recensie! Fijn dat u het effect van het dragen van de zilvergaren handschoen zo goed merkt! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons!
vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Ook werd er zonder enige aarzeling een artikel dat per ongeluk niet bezorgd was, meteen dezelfde dag nagestuurd....
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven, en we zijn erg blij dat je onze aandacht en behulpzaamheid hebt ervaren. We nemen de tevredenheid van onze klanten heel serieus en het is fijn om te horen dat we in dit geval aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt!
HM
Harry M.
Willemstad-N-Br.
21 jan 2024
mijn vrouw heeft weer warme handen alleen de maat kan beter medium te klein, large te breed
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je vrouw nu warme handen heeft. Vervelend dat uw vrouw dan net tussen 2 maten invalt. Wij nemen deze informatie mee voor de toekomst.
Goede omschrijving product, snelle levering, goede kwaliteit zoals beschreven. Nette prijs
JB
J.J. B.
Overijssel
Werkende zilverhandschoenen, worden snel verzonden en foutjes worden coulant hersteld.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de mooie recensie! We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we de situatie hebben afgehandeld.

Tevreden klant.

Ben redelijk tevreden bij het dragen van de sokken, een stuk minder koude voeten.
Antwoord van skafit.nl
Mooi om te horen dat de sokken hebben geholpen om je voeten warmer te houden! Bedankt voor deze beoordeling.
snel bezorgd gisteren besteld vandaag in huis super
Antwoord van skafit.nl
Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is bezorgd! We streven ernaar om onze klanten een vlotte en efficiënte service te bieden.
Warme voeten en een goede doorbloeding van de benen
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor je review! Fijn dat u tevreden met met ons product en het een positieve werking heeft!
TV
18 jan 2024
snel en volgens afbeeldingen en info op de site
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie. We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons hier bij Skafit. Je feedback wordt zeer op prijs gesteld!
AK
A.M. K.
Hoogmade
Makkelijk bestellen en snelle levering. Super.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn je graag van dienst.
DV
Dick v.
Helmond
7 jan 2024
mooie artikelen tegen een redelijke prijs
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling!
18 jan 2024
Herstel van hun fout, mijn compliment.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je vriendelijke woorden te delen over onze foutoplossing.
HV
H.M.M. V.
Middelharnis
De pijn van de wintertenen is minder
Antwoord van skafit.nl
We zijn blij om te horen dat je minder pijn hebt van je wintertenen! Bedankt voor uw review!
Snelle levering, goede pruduct info
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor je vriendelijke feedback!