skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

4 mrt 2023
Handschoenen maat S zijn goed voor langste vingermaat 7,5. Als je jullie maat advies volgt heb je echt veel te veel ruimte over. Helpt niet tegen voorkomen dooie vingers, maar vingers worden wel sneller weer warm.

Beoordelingen voor skafit.nl

15 jan 2024
22 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Skafit te beoordelen. We stellen je feedback erg op prijs.
15 jan 2024
22 jan 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat stellen we erg op prijs.
12 jan 2024
22 jan 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n goede feedback achter te laten!
9 jan 2024
22 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie achter te laten.
2 dec 2023

Zilver handschoenen

Ik had er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in dat de handschoenen mij zouden helpen voor mijn koude handen maar het werkt . Ik wil daarmee zeggen dat mijn vingers wel wat koud zijn maar niet wit worden en daarna pijnlijk worden ik heb de ziekte van Raynaud.
6 dec 2023
Bedankt voor uw mooie review. Fijn te lezen dat de handschoenen de klachten van de ziekte van Raynaud verminderen!!
11 dec 2023
Prima bedrijf en een snelle levering.Wanneer de maat niet goed is kun je gratis retourneren en het betaalde bedrag staat binnen enkele dagen weer op je rekening. Uitstekende telefonische ondersteuning. Men levert ook prima producten.
12 dec 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over de levering, ondersteuning en de afhandeling van het retour!
4 dec 2023
Snelle levering en de artikelen zijn prima. De voeten en handen blijven lekker warm. Vooral binnen. Buiten moet je nog een ander paar handschoenen erover heen anders krijg je nog koude handen.
6 dec 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat uw handen en voeten lekker warm blijven. Vanwege de goede geleiding (van warmte en kou) van zilvergaren dient bij buitengebruik goed isolerende handschoenen of wanten over de zilverhandschoenen gedragen te worden. Op deze manier creëer je een isolerende laag en is de werking optimaal.
18 dec 2023
Door de zilverhandschoenen blijven mijn handen en vingers lekker warm en soepel, ik heb Artrose in de handen en kan me geen andere handschoentjes meer voorstellen om te gebruiken.
22 dec 2023
Wat leuk om te lezen dat de zilverhandschoenen zo goed voor je werken!
4 dec 2023
Fijne kniekousen, warme benen. Hoe kun je gaatjes bij de tenen voorkomen als je ze draagt.
6 dec 2023
Bedankt voor uw review. Gaten in de sokken komt door druk en of wrijving. Als uw schoenen te strak zitten, ontstaat er extra druk op uw sokken en slijten ze sneller. En als uw schoenen te wijd zitten, bewegen uw sokken tegen de binnenkant van uw schoenen. Dan ontstaat er wrijving en dat zorgt voor slijtage. En slijtplekken kunnen gaten worden, vaak bij de hak of één van de tenen. Ook kunnen scherpe teennagels een oorzaak zijn van deze slijtage.
JB
J.J. B.
Overijssel
29 dec 2023
Werkende zilverhandschoenen, worden snel verzonden en foutjes worden coulant hersteld.
2 jan 2024
Bedankt voor de mooie recensie! We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we de situatie hebben afgehandeld.
HM
Hgt M.
Zwolle
2 dec 2023
Het geeft een veilig gevoel verzekerd te zijn voor t verloop van de aankoop.
PV
Pieter v.
Veldhoven
8 dec 2023
snelle en correcte levering. Nu hopen dat de handschoenen ook werken!
11 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je onze snelle en accurate bezorgservice waardeert.
27 dec 2023
Fijne producten, doen wat ze beloven. Goede en snelle levering!
28 dec 2023
We zijn blij dat je de producten hebt gekregen die je wilde en dat ze aan je verwachtingen voldoen. Ook fijn om te lezen dat de levering snel en goed was.
23 dec 2023
Mooi optijd geleverd zilver handschoenen voor de koude handen
28 dec 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat je blij was met de snelle levering van je zilveren handschoenen om je handen warm te houden.
29 dec 2023
snel bezorgd gisteren besteld vandaag in huis super
2 jan 2024
Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is bezorgd! We streven ernaar om onze klanten een vlotte en efficiënte service te bieden.
29 dec 2023
Warme voeten en een goede doorbloeding van de benen
2 jan 2024
Hartelijk dank voor je review! Fijn dat u tevreden met met ons product en het een positieve werking heeft!
13 dec 2023
Prachtig werkend materiaal en geweldige service
13 dec 2023
Hartelijk dank voor jullie vriendelijke woorden! We kijken ernaar uit om je snel weer te helpen.
9 dec 2023
Duidelijke productinformatie, snelle levering
11 dec 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je onze productinformatie duidelijk en onze levering snel vond.
20 dec 2023
Fantastisch produkt en geweldige service
22 dec 2023
Bedankt voor uw review! Het is fantastisch om te horen dat zowel het product als de service aan je verwachtingen voldeden!
20 dec 2023
Super handschoenen mooi afgewerkt
22 dec 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent over de handschoen en de afwerking!