skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.106 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

28 mei 2024
Dat ook de sneakersokjes in het medisch pakket komen Ik heb zoveel baat bij deze middelen maar €75,— voor 6 paar van die sokjes vind ik erg prijzig En dat de handschoentjes in wit of huidskleur in het pakket komen (zwart in de zomer je word zo bekeken ) ik draag ze dagelijks (sclerodermie)

Beoordelingen voor skafit.nl

23 nov 2023
Zilvergaren kwaliteit en prijs. Heb 2 paar handschoenen besteld. Vlotte levering als brievenbus pakket. De tekstuele toelichting is handig.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering! Veel plezier van uw handschoenen.

Skafit handschoenen met en zonder vingertop

Levering e.d. heel snel. Maar helaas brengen de Skafit handschoenen met en zonder vingertop niet de zo gewenste warmte in de hand.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je feedback! We waarderen je vriendelijke woorden over onze snelle leveringen. Jammer dat de handschoenen jou niet het gewenste resultaat geven. Wij hebben op onze website een blog staan: https://www.skafit.nl/optimaal-resultaat-uit-je-zilverhandschoenen-halen, wellicht staan hier nog wat tips in voor jou om een beter resultaat te krijgen met het dragen van de handschoenen.
Skafit help mensen met de ziekte van Raynaud . Wat geweldig is, zowel voor handen en voeten, hartelijk dank daarvoor D.M.
25 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten.
12 okt 2023
helaas tot nu toe heb ik nog weinig gemerkt van de werking waarvoor ik de sokken heb gekocht .nog even afwachten
16 okt 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze Skafit sokken te beoordelen! We waarderen het om je gedachten en feedback te horen. Bij deze wat tips voor een betere werking van de zilversokken: Koud buiten? Zorg er dan voor dat je goede isolerende schoenen draagt. Wanneer kou van buiten vat krijgt op de sokken, dan gaat het zilvergaren een geleidend effect geven en zorgen dat de kou ook in het zilver gaat zitten. Dit doet de werking (grotendeels) teniet. Koude voeten in bed? Draag deze sokken ook gerust in bed. Het zilver helpt je voeten en tenen snel warm te worden zodat je ook snel heerlijk in slaap kunt vallen. Het dekbed functioneert als isolatie, waardoor het zilver optimaal kan werken.
zilverhandschoenen zijn een prima middel tegen koude vingers, die nu niet meer tintelen en gevoellos worden
Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Skafit zilverhandschoenen te beoordelen! We zijn blij om te horen dat ze helpen voorkomen dat je vingers gevoelloos en tintelend worden!
4 nov 2023
Keurige snelle levering. Product voldeed niet echt goed. Heb nog even koude voeten als voorheen.
Vlotte verzending. Omdat het een cadeautje voor vriendin is weet ik nog niets over de werking
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback over de snelle levering van je bestelling! wij hopen dat je vriendin een positief effect merkt met het dragen van de handschoen.
HM
Harry M.
Willemstad-N-Br.
21 jan 2024
mijn vrouw heeft weer warme handen alleen de maat kan beter medium te klein, large te breed
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je vrouw nu warme handen heeft. Vervelend dat uw vrouw dan net tussen 2 maten invalt. Wij nemen deze informatie mee voor de toekomst.
Goede omschrijving product, snelle levering, goede kwaliteit zoals beschreven. Nette prijs
Fijne kniekousen, warme benen. Hoe kun je gaatjes bij de tenen voorkomen als je ze draagt.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review. Gaten in de sokken komt door druk en of wrijving. Als uw schoenen te strak zitten, ontstaat er extra druk op uw sokken en slijten ze sneller. En als uw schoenen te wijd zitten, bewegen uw sokken tegen de binnenkant van uw schoenen. Dan ontstaat er wrijving en dat zorgt voor slijtage. En slijtplekken kunnen gaten worden, vaak bij de hak of één van de tenen. Ook kunnen scherpe teennagels een oorzaak zijn van deze slijtage.
26 okt 2023

de handschoenen…

Ik heb de indruk dat de handschoenen gaan helpen maar het is nog niet heel koud geweest
26 okt 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om Skafit te beoordelen! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je het gevoel hebt dat onze handschoenen je kunnen helpen.
JB
J.J. B.
Overijssel
Werkende zilverhandschoenen, worden snel verzonden en foutjes worden coulant hersteld.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de mooie recensie! We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we de situatie hebben afgehandeld.
25 nov 2023
Snel, maar de handschoenen draag ik nog maar kort dus nog niet zoveel ervaring mee.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review! Wij hopen dat de handschoenen een positieve ervaring geven. Veel plezier van uw handschoenen!

Tevreden klant.

Ben redelijk tevreden bij het dragen van de sokken, een stuk minder koude voeten.
Antwoord van skafit.nl
Mooi om te horen dat de sokken hebben geholpen om je voeten warmer te houden! Bedankt voor deze beoordeling.
HM
Hgt M.
Zwolle
Het geeft een veilig gevoel verzekerd te zijn voor t verloop van de aankoop.
Geleverd zoals beloofd of beter, een dag vroeger geleverd dan beloofd.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review! Fijn dat uw bestelling eerder dan verwacht bezorgt werd.
PV
Pieter v.
Veldhoven
snelle en correcte levering. Nu hopen dat de handschoenen ook werken!
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je onze snelle en accurate bezorgservice waardeert.
17 mrt 2024

Prijs kwaliteit

Goede service , 100% goede kwaliteit ,snelle levering . Aanrader .
19 mrt 2024
Bedankt voor deze woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over onze service, kwaliteit en snelheid van levering.
5 nov 2023

In alle opzichten top

Snelle afhandeling en levering, kwaliteit product zoals verwacht.
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je review en we zijn blij dat je de snelle levering en de kwaliteit van het product naar verwachting vond. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen - dat betekent veel voor ons.
4 aug 2023

Fijne vingerloze handschoenen

Snelle levering, fijne vingerloze handschoenen.. koop deze altijd.
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u een positieve ervaring had met onze vingerloze handschoenen en snelle levering. Bij Skafit streven we ernaar dat klanten de best mogelijke winkelervaring hebben. Bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.