skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

4 mrt 2023
Handschoenen maat S zijn goed voor langste vingermaat 7,5. Als je jullie maat advies volgt heb je echt veel te veel ruimte over. Helpt niet tegen voorkomen dooie vingers, maar vingers worden wel sneller weer warm.

Beoordelingen voor skafit.nl

10 dec 2023
9 dec 2023
7 dec 2023
4 dec 2023
7 nov 2023
Goede service, dag na bestelling geleverd. Ik vond het wel beetje lastig dat er in de beschrijving staat Silversokken, speciaal goed voor.... En dan op de verpakking van het product gewoon 'Sportsokken'. Heb een beetje mijn twijfels over de werking van het produkt en of de beschrijving bij het product echt waar is. Als het gewoon sportsokken zijn dan zijn ze duur.
1 dec 2023
Vandaag de handschoenen voor het eerst gedragen geen last van de handen. Momenteel heb ik nog geen idee wat nog beter kan. Moent sokken en handschoenen nog wel uitproberen met een rondje golf of door de polder
6 dec 2023
Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat uw eerste ervaring positief is! Wens u veel draagplezier.
NH
Nel H.
Gouda
12 nov 2023
Snelle en adequate levering. Gebeld voor meer info over de zilversokken en dit werd goed en uitgebreid gedaan. Medewerker was ook zeer vriendelijk.
23 nov 2023
Zilvergaren kwaliteit en prijs. Heb 2 paar handschoenen besteld. Vlotte levering als brievenbus pakket. De tekstuele toelichting is handig.
29 nov 2023
Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering! Veel plezier van uw handschoenen.
4 nov 2023
Keurige snelle levering. Product voldeed niet echt goed. Heb nog even koude voeten als voorheen.
28 nov 2023
Vlotte verzending. Omdat het een cadeautje voor vriendin is weet ik nog niets over de werking
29 nov 2023
Hartelijk dank voor je positieve feedback over de snelle levering van je bestelling! wij hopen dat je vriendin een positief effect merkt met het dragen van de handschoen.
25 nov 2023
Snel, maar de handschoenen draag ik nog maar kort dus nog niet zoveel ervaring mee.
29 nov 2023
Bedankt voor uw review! Wij hopen dat de handschoenen een positieve ervaring geven. Veel plezier van uw handschoenen!
1 dec 2023
Geleverd zoals beloofd of beter, een dag vroeger geleverd dan beloofd.
5 dec 2023
Bedankt voor uw review! Fijn dat uw bestelling eerder dan verwacht bezorgt werd.
5 nov 2023

In alle opzichten top

Snelle afhandeling en levering, kwaliteit product zoals verwacht.
6 nov 2023
Heel erg bedankt voor je review en we zijn blij dat je de snelle levering en de kwaliteit van het product naar verwachting vond. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen - dat betekent veel voor ons.
21 nov 2023
Wat ik heb besteld,ia snel afgewerkt ingepakt en verzonden.
29 nov 2023
Bedankt voor de review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle afwerking.
3 nov 2023
Snelle levering en superkwaliteit zilvergaren artikelen
3 nov 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij met de bevestiging dat onze zilverdraad artikelen een uitstekende kwaliteit hebben.
14 nov 2023
Uitstekend aangenaam stimulerende warmtegevoel! TOP!!!
15 nov 2023
Heel erg bedankt voor de fantastische feedback!
19 nov 2023
Prima product, snelle bezorging, zeer tevreden.
21 nov 2023
Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bet over het product en de snelle levering!
16 nov 2023
Kon goed vinden wat ik zocht, snel geleverd.
17 nov 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn zo blij dat je precies hebt gevonden wat je zocht en dat we het snel konden leveren!

Je kunt ze bellen!

Als je belt krijg je iemand te spreken
5 dec 2023
Bedankt voor de review. Fijn dat u zo tevreden bent oven onze bereikbaarheid. Als u nog meer vragen heeft, bel ons gerust. We zijn hier om te helpen!
13 nov 2023
De vlugge levering van de bestelling
13 nov 2023
We zijn blij om te horen dat je de snelle levering van je bestelling waardeert. Bedankt voor je feedback!