shop.happydog.nl- Logo - Beoordelingen

shop.happydog.nl

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden868 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 mrt 2021
shop.happydog.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Je weet direct wat je krijgt : Vind vooral duidelijk wat er in voorraad is en dat je hiervoor een melding kan doorgeven. Heb 3 hondjes in verschillende levensfasen die ontzettend blij zijn met de kleine kadootjes maar vooral heel er genieten van het lekkere voer.

21 jan 2024
Mijn bestelling werd op een verkeerd huisnummer geleverd, in een leegstaand huis. Tweede bestelling zou terug daar opnieuw verkeerd geleverd worden. Dit heb ik tijdig kunnen melden, maar het enige antwoord dat ik kreeg was dat ik in de fout gegaan was en dat ik het huisnummer moest aanvullen, wat echter wel correct ingevuld was.Sorry, voor mij geen bestellingen meer daar.

Beoordelingen voor shop.happydog.nl

14 jan 2024
21 jan 2024
16 jul 2023
16 nov 2023
Altijd leuk kaartje met persoonlijke boodschap. Oudste is helemaal opgeknapt door de Nieuw Zeeland brokken waardoor ik er, na 3 jaar, nog steeds leuke tripjes mee kan maken. Ons middelste is ondertussen kampioen doordat ze zo.n mooie glanzende vacht heeft, en dan is er nog de jongste, Mini Muis, die de energie heeft van een volle batterij die nooit leegloopt. En ja, dit komt onder andere echt wel door de goede voeding.
24 jul 2023
De 🐶 honden vinden het voer erg lekker, zowel de brok als het overheerlijke vlees van Happy Dog uit blik. De voer lepel is ook super handig en er zat nog een speeltje bij in het proef pakket, helemaal blij ermee🐕💕
25 jun 2023
Het beste voer voor onze honden, makkelijk te bestellen, snelle afhandeling. Binnen 2 dagen was mijn bestelling binnen.
13 jul 2023
Snelle levering. Daarnaast meer besteld dan voorradig. Het teveel betaalde was binnen een week teruggestort.
19 jul 2023
Snelle levering en goede communicatie over de bestelling
Ik koop zowel happy cat als happy dog.de katten krijgen ook tegen blaasgruis, en tot nu toe geen gruis meer gehad en ze vinden het lekker. Heb moeilijke hondjes, maar sinds happy dog is de bak meestal leeg. Jammer genoeg denken meer mensen er zo over,want de grote voerzak is geregeld uitverkocht.dus bestel op tijd.
26 jun 2023
Snelle levering DHL had het niet op het adres gebracht wat wij opgegeven hadden maar naar een servicepunt gebracht. Reden was dat er niemand aanwezig was maar we hebben juist dat adres opgegeven omdat dat een bedrijf is en er altijd iemand aanwezig is. DHL🤢
14 mei 2023

Snelle levering, maar vaak voorraad problemen

Snelle levering als de artikelen op voorraad zijn. Helaas komt het vaak voor dat men het gewenste product niet heeft en dan kan het zomaar twee maanden duren voordat de voorraad weer is aangevuld.
22 aug 2023

service tot in de puntjes

Als producten niet leverbaar zijn dan geven ze altijd vervangend product mee, heel fijn en goed meegedacht. Kaartje of persoonlijk berichtje erbij,,... prima service
25 dec 2023
Compliment voor de bezorging, verpakt in een passende vrolijke doos zonder extra veel te grote doos eromheen. Zelf de bezorger vond het een gezellige verpakking.
16 nov 2023

Perfect

Handig in gebruik en snelle levering. Enige minpunt: volg de promo's ook. Soms zijn andere sites goedkoper dan de fokkerskorting
5 jul 2023
Het expertise van het mevrouw was uitstekend als was haar vriendelijke uitstaling en behulpzaamheid
28 mei 2023
Altijd mooi op tijd geleverd. Goede kwaliteit van hondenvoer
RS
Ron S.
Den Haag
De keuze mogelijkheden en snelle levering
27 jul 2023
makkelijk bestellen en snelle levering
2 jul 2023
Snelle levering en goed product