dryly.com
Beoordelingen:

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden522 beoordelingen in totaal  

4,19
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

de meest kritische beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor dryly.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(8)
(9)
Resetten
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

concept goed, kwaliteit en uitwerking ondermaats.

- ontanger verliest zelfs op een halve meter regelmatig de verbinding en je wordt hiervan niet verwittigd in de app - zender is niet waterdicht. - Geen indicatie dat de zender opgeladen/ok is. Een ledje voorzien? - app is buggy en geeft soms een laatste connectie aan die later is dan de huidige tijd. - Garantie van maar 6 maanden is niet wettelijk en verklaard de kwaliteit van het product.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
30 apr 2024
Beste Dryly@2april,be Dank voor je eerlijke feedback, we vinden het erg spijtig te horen dat dit je ervaring is. Zoals ik je bericht waarneem heb je nog te maken met onze wekker van de vorige serie. In mei 2023 zijn wij overgegaan op onze nieuwe versie van de plaswekker, welke ook voorzien is van bijv. een led lamp en andere functionaliteiten. We proberen ons product constant te innoveren en luisteren daarbij altijd naar de mening van onze klanten. De vorige versie welke je gebruikt is inmiddels volledig uit het assortiment. Graag verzoek ik je nog telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, wellicht dat zij jullie nog kunnen voorzien met tips/advies om de reis naar droge nachten alsnog succesvol af te ronden. De klantenservice is dagelijks (ma t/m vr) van 09:00-17:00 telefonisch bereikbaar via Tel.: 085 106 0377 en kijken graag met je mee! Gr. Team Dryly
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De panda die we ontvangen was kapot (naad los) en de ontvanger ging bij flink schudden nog niet uit. Van een broekje was een knoopje na twee weken eraf. Dus kwalitatief valt het nogal tegen. De klantenservice is wel erg goed, we kregen onmiddelijk vervangende spullen geleverd, maar helaas is daar de kwaliteit ook weer matig. De nieuwe panda had ook een losse naad en de aan/uit knop van nieuwe ontvanger werkt niet altijd.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste Eric, Dank voor je bericht. We vinden het spijtig te horen dat je wat problemen ervaart met de artikelen. Knoopjes die van broekjes afkomen of beren met een kapotte naad mogen simpelweg nooit het geval zijn en dat lossen we graag voor je op. Zou je ons via de mail op klantenservice@dryly.com svp nog een foto willen toesturen van de defecte naad van de beer. Dan gaan we dit nogmaals oplossen voor je, zodat je weer volledig juist vooruit moet kunnen. Mocht hiernaast ooit de knop van de ontvanger wat moeilijk reageren, kun je altijd reset 2 uitvoeren! Deze staat in de handleiding beschreven en zou je problematiek moeten oplossen. Ik hoop dat jullie zodoende de training naar droge nachten juist kunnen gaan afronden! We horen dan ook graag van je. Gr. Team Dryly
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een bestelling te hebben geplaatst (totale plaswekker pakket) duurde het mij al te lang voordat ik een bevestiging via email kreeg. 1e werkdag erna gebeld zouden er leverings problemen zijn,het zou in diezelfde week verstuurd worden. Uiteindelijk heb ik ruim 1,5 week gewacht. Toen ik uiteindelijk nog geen bericht had gehad dat het verstuurd zou worden heb ik gebeld en heel de bestelling geannuleerd en een andere plaswekker op een andere site besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste Marieke, Dank voor je bericht. We betreuren dat we in de tijd van je bestelling een issue hebben ervaren op de levering en niet direct aan je hebben kunnen leveren. Deze problemen zijn gelukkig weer opgelost ondertussen. We wensen je desondanks alle succes in de reis naar droge nachten! Gr. Team Dryly
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
22 apr 2024
Beste Tom, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot het gewenste resultaat gekomen, mocht je graag hulp willen of tips/advies voor tijdens de training dan staat onze klantenservice ook dagelijks voor je klaar om je goed op weg te helpen! Weet dat we graag met je meekijken om jullie goed te ondersteunen tijdens de training! Gr. Team Dryly
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het systeem werkt. Er zitten elektroden in het broekje en de zender wordt daarop vastgeklikt. De ontvanger staat naast bed. Als er een drupje in het broekje komt gaat de zender trillen en het alarm van de ontvanger gaat af. Daar wordt hij wel wakker van! Onze zoon van 5 (in mei 6) heeft nu na een maandje met de Dryly al 7 droge nachten achter elkaar. Zover gaat het goed. Toen we de set kregen was het voor ons erg omslachtig en verwarrend opgeschreven in de handleiding. De stappen die je moet doorlopen komen niet exact overeen met de instructies in de app die je moet volgen. Welke is het nou? Dit moet makkelijker kunnen. Ook is het misschien handig een 'trainingsbutton' aan te maken in de app waarmee je de set kunt testen zodat je de eerste nacht kunt al weet wat je kunt verwachten aan geluid en alarmpjes en hoe deze uit te zetten. Dit was bij ons behoorlijk hectisch ook vooral omdat de ontvanger uit zou moeten gaan door heen en weer te schudden, maar dat werkte niet. Daar hebben we trouwens een nieuwe voor opgestuurd gekregen en die werkt wel. De communicatie tussen de ontvanger en de app laat ook zeer te wensen over. Vaak gaat het alarm van de ontvanger wel af en die van de app niet eens. Of pas veel later. Wij hebben uiteindelijk de ontvanger uit Wizzu gehaald, want hij was daardoor veel beter te horen. Ook hebben we nog steeds een babycamera die we naast bed hebben staan en op basis daarvan acteren wij als het alarm afgaat. Niet op de app van de telefoon dus. Nog iets wat in mijn ogen toch echt ontbreekt in de app is een knop om te zeggen dat je wakker bent. Je kunt wel op bed gaan, maar niet wakker worden? Hoe weet je nu wanneer je de punten na een droge nacht erbij krijgt? Daarom 3 sterren, want het werkt wel maar er zijn talloze verbeterpunten!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
20 mrt 2024
Beste Bas, Dank voor je bericht en feedback, dit nemen we altijd ten harte, waar we continue willen blijven verbeteren en innoveren. Ik denk dat je feedback deels verholpen is en er sprake is van wat misopvattingen, mocht je deze nog ervaren neem dan even telefonisch contact op en dan kijken we graag mee om je ervaring optimaal te maken! Wel ben ik het zeker met je eens dat een test knop zeker van toegevoegde waarde is. Wat in ieder geval het allerbelangrijkste is, is dat jullie resultaat aan het behalen zijn. Dat is altijd prio 1 en dat vinden we super om te horen. Hopelijk kunnen jullie de wekker zo dadelijk weer opbergen en gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Annulering te laat terugbetaald, plaswekkerbroekjes te klein.

Na het lezen van de negatieve reviews over de defecten van de zenders Hebben we de bestelling geannuleerd Het blijk ook dat de sensor broekjes kleiner uitvallen, omdat we al de grootste maat nodig hebben zou dit niet gaan passen. Daarnaast komen we toch niet in aanmerking voor een vergoeding via de zorgverzekering. In dat geval is €229,- best wel veel geld. Ondanks dat de bestelling #156935 op 22/01/2024 is geannuleerd waarvoor hartelijk dank, bleek er toch een bedrag te zijn afgeschreven. Dryly reageerde gelukkig nagenoeg direct op de e-mail : Dank voor je bericht. Je hebt volkomen gelijk, ik zie dat de order enkel geannuleerd is, maar nog niet teruggestort. Excuses! Dit heb ik zojuist doorgezet en je kunt hier ook de automatische bevestigingsmail van ontvangen, dit bedrag staat waarschijnlijk morgen bijgeschreven! Desondanks vind ik het wel een hele knullige actie, het gaat hier niet om een klein bedrag. Ondertussen hebben we hebben reeds een andere plaswekker kunnen huren met grotere plaswekkerbroeken die wel prettig zitten van een andere leverancier met de bijbehorende ondersteuning. Echter helaas nog niet zoveel succes met de droge nachten.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
21 feb 2024
Beste Thomas, Dank voor je feedback. Je mails zijn juist ontvangen en zoals dat je aangeeft is er hier binnen het uur na het ontvangen van je mail op gereageerd met een oplossing. Dit om de order nog tijdig voor verzending tegen te houden en deze te annuleren. Door het snelle handelen is hier de terugbetaling uiteindelijk niet volledig afgerond. Deze is later direct weer verwerkt na je mail contact waarvoor excuses op de opgelopen vertraging. Het volledige orderbedrag is in Januari nog teruggestort op je rekening. Zoals op onze website te zien is, zijn de grootste maat broekjes in maat 158-164. Deze zijn gebaseerd op Europese maatvoering om zo goed als mogelijk te voorzien in een gericht advies voor ieder kind. Desondanks je keuze voor een andere leverancier hopen we dat je snel een oplossing vindt voor de droge nachten. Gr. Team Dryly
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product heeft tot drie keer toe niet gewerkt, heel teleurstellend. De service en het contact was daarbij overigens wel goed!
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind het een moeilijk product om te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
19 mrt 2024
Beste Daisy, Dank voor je bericht. Wat spijtig te horen dat je het moeilijk vind te gebruiken. We hebben afgelopen vrijdag, maandag en vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je vooruit te helpen met installatie en om je tips mee te geven voor het gebruik. Helaas hebben we nog niet met je mee kunnen kijken. Weet dat we je graag ondersteunen bij de installatie en telefonisch meekijken, na installatie dient het simpelweg 'plug and play' te zijn en moet je juist vooruit kunnen. Ook dan kijken we altijd nog graag mee om je te voorzien van tips/advies. Graag verzoek ik je dan ook nog contact op te nemen zodat we ook jullie goed op weg kunnen helpen! Gr. Team Dryly
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas nog weinig verbetering na 5 weken
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 mrt 2024
Beste Mariska, Dank voor ons telefonisch contact gisteren. Wat vervelend dat je na 5 weken nog geen verbeteringen ziet. Als je nog vragen of problemen hebt zijn we meer dan bereid om te hulp te schieten! Met vriendelijke groet, Team Dryly
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
In de basis is dryly een prima systeem, maar de uitwerking nog wel wat beter. M’n dochter begint stap voor stap minder in de broek te plassen. Ik zou het zo weer kopen, maar zoals gezegd de uitwerking kan nog wat aandacht gebruiken. Het is gek dat je elke twee dagen het systeem volledig lang moet opladen terwijl alleen de ontvanger leeg is en het basis station niet. Het zou handiger zijn als deze ook oplaad obv het basis station zoals bij AirPods. Dryly is heel lastig stil te krijgen. M’n dochter lukt het niet en ook ik moet als een wilde schudden. Dit zorgt voor een heleboel kabaal ook als je je telefoon hebt gekoppeld. Blijkbaar weet de app niet dat je niet thuis bent. Daardoor ging het alarm in het restaurant keihard af. Niet handig. Dit is ook niet makkelijk het zwijgen op te leggen. Tot slot is het activeren en koppelen allemaal een beetje omslachtig. Ik denk dat dit een stuk vloeiender zou kunnen. De app voelt alsof er niet heel veel ontwikkeltijd in is gaan zitten.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
31 jan 2024
Beste Marcel, Dank voor je review over je ervaring. Allereerst fijn te horen dat je resultaat begint te zien bij je dochter, dat is natuurlijk prio Nr.1 Tevens is het belangrijk dat je bij het schudden nadat er een alarm afgaat, je eerst de zender van het broekje afhaalt en vervolgens met de ontvanger gaat schudden, anders blijft deze impulsen uitsturen. Je kunt de app alarmen op stil zetten bij de instellingen in de app zelf, hier is een schuifje voor gemaakt voor de discrete momenten! We nemen voor de rest je feedback mee en blijven onze app & wekker continu innoveren, dank dus daarvoor. Mocht je tijdens de training nog verdere vragen hebben of graag tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice! Gr. Team Dryly
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Technisch gedoe

De wekker gaat moeilijk uit als deernis afgegaan. Ook de app gaat soms zomaar af of blijft afgaan. Na het opladen gaat de wekker telkens af op het moment dat de button op het broekje wordt geklikt.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
16 feb 2024
Beste Anne, Dank voro je bericht. Als ik je bericht goed begrijp, vermoed ik dat je te maken hebt met een defect broekje. Omdat deze een vals alarm doorstuurt. Dit mag natuurlijk zeker niet het geval zijn. Graag zou ik je willen verzoeken direct contact op te nemen met de klantenservice zodat zij dit broekje voor je kunnen gaan vervangen! We vernemen graag van je zodat je de reis naar droge nachten weer juist kunt doorzetten! Gr. Team Dryly
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending duurde langer dan gemiddeld. Maat broekjes komen niet overeen met de realiteit. Geen eenvoudig apparaat om in te stellen.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
9 feb 2024
Beste Groeneweg Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de verzending wat langer duurde en je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering welke we hanteren om een zo accuraat mogelijke maatvoering te behouden. Mochten deze niet juist passen, dan kun je deze als je deze enkel gepast hebt uiteraard nog omruilen! Hopelijk kunnen jullie inmiddels juist vooruit op weg naar droge nachten en anders kijken we graag met je mee! Gr. Team Dryly
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De app koppelt moeilijk en is niet makkelijk gebruiksklaar te maken. Wij krijgen het geluid van de beer ook heel moeilijk uit.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
9 feb 2024
Beste Soumya, Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! Met betrekking tot het uitkrijgen van het alarm, zou je hier geen problemen mee moeten ervaren als dat je eerst de zender van het broekje afhaalt en daarna met de ontvanger gaat schudden. (anders krijgt de zender telkens nieuwe impulsen van het natte broekje) Als het ongelukje erg groot is kan het ook nog zo zijn dat de contactpunten van de zender wat vochtig zijn, zorg dan eventueel dat je deze eerst droog dept. Mocht bovenstaande je niet beter op weg helpen, neem dan even contact op met de klantenservice en dan kijken we graag met je mee om dit op te lossen! Gr. Team Dryly
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
31 jan 2024
Beste van Megen, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring over Dryly te beoordelen! Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je onze klantenservice bereiken via Tel.: 085 106 0377 ( ma t/m vr 09:00-17:00). Gr. Team Dryly
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Dryly ontvanger

Helaas waren er wat problemen met de ontvanger. Deze viel na een paar uur uit, waardoor de wekker niet afging bij een ongelukje. Op mijn mail kreeg ik snelle respons. Uiteindelijk telefonisch afgesproken dat er een nieuwe ontvanger naar ons toe kwam en we de oude kosteloos konden retourneren. Helaas gaf het 2e kastje exact dezelfde problemen. Bij dit telefoongesprek bleek dat ze ervan op de hoogte waren dat er een fout zat in de batch van november. Hierdoor dus weer een nieuw kastje gekregen en nu werkt hij eindelijk zoals het hoort. De klantenservice is vriendelijk. Ze hadden alleen beter eerst de nieuwe ontvanger kunnen testen voordat ze hem opstuurde. Het was een geregel maar nu een maand later kunnen wij eindelijk starten met de training.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
15 dec 2023
Beste Melanie, Dank voor je review! We vinden het spijtig te horen dat je in eerste instantie problemen ervaarde met je set. Wel zijn we blij te horen dat we je juist hebben kunnen helpen en dat de service naar je wens was. Goed om terug te lezen dat je inmiddels juist op weg bent om je resultaat te behalen! Mocht er in de toekomst iets zich voordoen, of wil je tips/advies inwinnen dan staat onze klantenservice dagelijks voor je klaar om jullie te helpen! Gr. Team Dryly
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hopelijk doet het nieuwe apparaat het wel, vriendelijke klantenservice als je ze aan de lijn hebt

Na een paar pogingen uiteindelijk Klantservice kunnen bereiken, ze waren zeker heel vriendelijk. Het connected is niet opgelost, maar ze sturen een nieuwe op en deze doos gaat terug retour. Ik dacht op een moment dat ik meer heb betaald voor het pakket dan het online voor staat.. maar blijkbaar betaal je meer voor het apparaat wat trilt. Wordt vervolgd...
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Jesse, Dank voor het telefonisch contact van zojuist. Je mail is vanochtend juist ontvangen, waarbij we deze binnen 1 werkdag proberen te beantwoorden. Deze stond dan ook gepland voor vanmiddag. Tijdens kantooruren zijn wij op Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00) telefonisch bereikbaar. Het kan echter zijn dat de lijn bezet is, waardoor we je niet te woord hebben kunnen staan. De betaling van €229 i.p.v. €199 correspondeert aan het feit dat je een pakket met Trilzender hebt aangeschaft (meerwaarde 30 euro) waar dit ook is aangegeven in de order. Hopende je zo van wat meer informatie te hebben kunnen voorzien, we kijken graag nogmaals telefonisch met je mee zodra dat je de nieuwe set mag ontvangen om installatie juist af te ronden en dat jullie dan kunnen starten aan de training! Gr. Team Dryly
17 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Helaas goed systeem maar werkt voor mijn kind niet. Inmiddels nog elke nacht wakker en het hele huis schrikt zich dood door de schreeuwend harde wekker kind zit keihard te huilen in bed en niemand slaapt meer. We krijgen de wekker ook niet zachter en als hij af gaat krijgt mijn zoon hem niet zelf uit. Jammer dat het voor ons niet werkt
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Manon, Bedankt voor je eerlijke review. Op het begin kan het best even pittig en doorbikkelen zijn in de start van een plaswekker training. Zo zijn er vaak meerdere ongelukjes en zijn deze ook nog vrij groot, wat de nachtrust niet altijd ten goede doet. Zorg bij het slapen gaan dat je ook altijd het naar bed gaan ritueel afspeelt waarmee je je kind kennis laat maken met het geluid van de wekker. We zien vaak dat kinderen gedurende de tijd gewend raken aan de training en onze panda vriend Wizzu is er natuurlijk om je kind te ondersteunen in de training! Heb je hiernaast nog moeite met het alarm uit te zetten neem dan vooral even direct op met de klantenservice, zij verhelpen dit graag voor je zodat jullie ook tot resultaat kunnen gaan werken! Hopelijk kunnen jullie toch spoedig nog droge nachten behalen. Gr. Team Dryly
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed product. Maar 1.0 zenders nu al niet meer verkrijgbaar na lancering 2.0 versie afgelopen mei 2023

Ik ben erg blij met het product. Helaas de zender per ongeluk meegewassen, dus wilde nu een nieuwe aanschaffen. Maar voor de plaswekker (versie van vóór mei 2023) is geen nieuwe zender (1.0) meer beschikbaar. Uitverkocht. Zo kort na lancering van de 2.0 versie al geen 1.0 zenders meer beschikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Stephanie, Dank voor je review. Allereerst fijn om te horen dat je tevreden bent met de werking van de plaswekker! Wat vervelend dat je deze per ongeluk hebt meegewassen in de wasmachine. We zijn inderdaad in Mei 2023 overgegaan op een nieuwe versie van onze plaswekker. Na actief geluisterd te hebben naar de klant en constant te blijven innoveren hebben we de nieuwe versie gelanceerd en heeft deze mooie verbeteringen t.o.v. de vorige versie. De vorige zijn inderdaad volledig uit voorraad ondertussen en die zijn daarbij spijtig genoeg niet meer verkrijgbaar. Neem zeker ook nog even contact op met de klantenservice om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen! Gr. Team Dryly
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Alleen maar problemen

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
16 jan 2024
Beste Marieke, Dank voor ons telefoongesprek afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat we alsnog tot een passende oplossing hebben kunnen komen en dat je ook desondanks een onjuiste start aan resultaat naar droge nachten kunt werken. Mocht er in de toekomst zich iets voordoen, verzoek ik je graag direct contact op te nemen met de klantenservice, zij helpen je graag direct weer juist op weg! Dit om zo weinig mogelijk dagen te verliezen terwijl dat je midden in de training!
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Helaas....

Helaas ook hier geen positieve ervaring. Heb spijt van mijn aankoop. Zoon wordt niet wakker van de wekker, ook niet als deze op zijn hardst naast zijn oor ligt. Jammer... Mij is geadviseerd om nu een zender met trilfunctie van 100 euro aan te schaffen, maar dat vind ik nogal wat. De eerste set kostte al 200 euro... Jammer dat huren geen optie is. Dat zou een stuk duurzamer zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Jolanda, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoon niet wakker wordt van de wekker. Het geluid is vrij luid gemaakt zodat nagenoeg alle kinderen wakker worden van de wekker. Voor extra diep slapende kinderen is inderdaad de trilfunctie ontworpen om je kind te ondersteunen in het wakker worden. Vaak zal je kind naar loop van tijd ook gewend raken aan het geluid en alsnog wakker worden hoe verder je in de training raakt. Ik kan op je naam helaas geen order vinden en zou je graag willen verzoeken contactgegevens te delen, er zijn namelijk vaak ook praktische tips en andere oplossingen om je kind alsnog wakker te laten worden van de wekker/ de training tot een succes te laten eindigen. Zou je deze gegevens met ons willen delen of ons telefonisch willen bereiken via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Weet dat we graag meekijken met je om je op weg te helpen! En de training tot een succes te brengen bij jullie. Gr. Team Dryly