dryly.com
Beoordelingen:

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden522 beoordelingen in totaal  

4,19
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

de meest kritische beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor dryly.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(9)
(9)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Helemaal geweldig!

Wij hebben dit aangeschaft voor onze 6 jarige die elke ochtend wakker werd met een bomvolle luier. De levering was netjes binnen aangegeven termijn. Samen hebben we alles uitgepakt en helaas zat er een groot gat in de pandabeer. Hiervoor contact opgenomen en we kregen meteen een nieuwe opgestuurd. Heel netjes! De eerste nacht was het huilen vanwege het trillen (van schrik), maar de nachten erop was bekend wat er ging gebeuren en werd er meteen uit bed gekropen na het afgaan van het alarm. Rechtstreeks naar de wc. Als snel worden de plasjes in de onderbroek kleiner, maar ook volgen snel droge nachten. Nu 4 weken bezig en afgelopen week 6 nachten droog! Helaas waren 2 onderbroekjes niet goed. Bij beide kon de schijf er niet aan vast gemaakt worden. Heel netjes hebben ze aan mijn verzoek voldaan door het geld van deze broekjes terug te storten! Helemaal geen opmerken hierover. Klantenservice is top! En al helemaal fijn dat er geen luiers meer nodig zijn! Helaas krijgen wij alleen onze telefoons niet goed ingesteld. Toestemming gegeven voor Dryly in stille modus, maar het alarm gaat niet af. We worden wakker van het alarm van de ontvanger (ook prima). De prijs is hoog, maar bij ons vergoed door de zorgverzekeraar. Kijk of dit get geval is en schaf hem zeker aan! Luiers zijn ook duur..
Beoordeling melden
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Werkt snel. Maar soms gaat het alarm voor niks af. En als je denkt dat het alarm hebt uit gezet gaat ie daarna weer af. Midden in de nacht wilnjenhemnhet liefst zo snel mogelijk uit hebben. Dus het is niet fijn als ie daarna weer af gaat. Maar ze was binnen een week zo goed als droog. Toevallig vannacht 1 ongelukje.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
13 dagen geleden
Beste Daphne, Dank voor je bericht. Wat een geweldig nieuws dat jullie al zo enorm spoedig resultaat hebben weten te behalen! Na 14 droge nachten op een rij adviseren we om de plaswekker weer op te bergen, zodoende zorg je ervoor dat de kans op een terugval zo klein mogelijk is. Zorg er in ieder geval voor dat je de zender altijd eerst van het broekje afhaalt voordat je er mee gaat schudden. Anders krijgt de ontvanger weer de impulsen van het natte broekje binnen en blijft deze alarmeren. Het kan zelfs zo zijn dat als je op het begin nog enorm grote ongelukjes had, dat je de zender dient droog te maken met een handdoek omdat het vocht op het metaal is gekomen. Mocht dat de oplossing niet bieden, twijfel dan niet om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kijken altijd graag met je mee! In ieder geval erg goed te horen dat de resultaten zo spoedig zo goed waren, geniet dan ook van de droge nachten! Gr. Team Dryly
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

concept goed, kwaliteit en uitwerking ondermaats.

- ontanger verliest zelfs op een halve meter regelmatig de verbinding en je wordt hiervan niet verwittigd in de app - zender is niet waterdicht. - Geen indicatie dat de zender opgeladen/ok is. Een ledje voorzien? - app is buggy en geeft soms een laatste connectie aan die later is dan de huidige tijd. - Garantie van maar 6 maanden is niet wettelijk en verklaard de kwaliteit van het product.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
30 apr 2024
Beste Dryly@2april,be Dank voor je eerlijke feedback, we vinden het erg spijtig te horen dat dit je ervaring is. Zoals ik je bericht waarneem heb je nog te maken met onze wekker van de vorige serie. In mei 2023 zijn wij overgegaan op onze nieuwe versie van de plaswekker, welke ook voorzien is van bijv. een led lamp en andere functionaliteiten. We proberen ons product constant te innoveren en luisteren daarbij altijd naar de mening van onze klanten. De vorige versie welke je gebruikt is inmiddels volledig uit het assortiment. Graag verzoek ik je nog telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, wellicht dat zij jullie nog kunnen voorzien met tips/advies om de reis naar droge nachten alsnog succesvol af te ronden. De klantenservice is dagelijks (ma t/m vr) van 09:00-17:00 telefonisch bereikbaar via Tel.: 085 106 0377 en kijken graag met je mee! Gr. Team Dryly
PM
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
15 apr 2024
Beste Pleun, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
12 apr 2024
Beste klant, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een bestelling te hebben geplaatst (totale plaswekker pakket) duurde het mij al te lang voordat ik een bevestiging via email kreeg. 1e werkdag erna gebeld zouden er leverings problemen zijn,het zou in diezelfde week verstuurd worden. Uiteindelijk heb ik ruim 1,5 week gewacht. Toen ik uiteindelijk nog geen bericht had gehad dat het verstuurd zou worden heb ik gebeld en heel de bestelling geannuleerd en een andere plaswekker op een andere site besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste Marieke, Dank voor je bericht. We betreuren dat we in de tijd van je bestelling een issue hebben ervaren op de levering en niet direct aan je hebben kunnen leveren. Deze problemen zijn gelukkig weer opgelost ondertussen. We wensen je desondanks alle succes in de reis naar droge nachten! Gr. Team Dryly
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
22 apr 2024
Beste Tom, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot het gewenste resultaat gekomen, mocht je graag hulp willen of tips/advies voor tijdens de training dan staat onze klantenservice ook dagelijks voor je klaar om je goed op weg te helpen! Weet dat we graag met je meekijken om jullie goed te ondersteunen tijdens de training! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De klantenservice bij Dryly is top

De klantenservice bij Dryly is echt top, ze reageren snel op vragen en denken mee. We kregen ook keurig kosteloos een nieuw apparaat toegestuurd omdat de onze niet goed werkte. Waarom 4 sterren in plaats van 5? We hebben wat problemen ervaren met het systeem dat in de nacht uitviel, waardoor ongelukjes uiteraard niet opgemerkt werden.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
4 mrt 2024
Beste Danielle, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over jouw ervaringen met onze klantenservice. Jammer om te lezen dat je enkele problemen hebt ervaren, met onze plaswekker die 's nachts uitviel. We hopen en verwachten dat dit met de nieuwe set niet meer het geval moet zijn. Mocht het toch nog voorkomen, neem dan zeker even contact met ons op, en dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing. We hopen dat jullie snel de stap naar droge nachten kunnen zetten en wensen jullie nog veel succes met de training. Gr. Team Dryly
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
het idee is heel fijn. we boeken nog niet echt grote successen, maar het begin is er. meedere keren broekjes gehad die na 1 x dragen stuk waren (de drukknoop) maar keurig opgelost met nieuwe.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
6 mrt 2024
Beste Talita, Dank voor het plaatsen van je review. We zijn blij te horen dat je het begin hebt gemaakt om progressie te boeken! Mocht je tijdens de training vragen hebben of tips/advies willen hebben, weet dat onze klantenservice hiervoor ook dagelijks voor je klaar staat om jullie zo goed mogelijk te ondersteunen! We vinden het spijtig te horen dat je problemen hebt ervaren met de broekjes en lossen dit dan ook altijd graag voor je op. We zijn dan ook blij dat je tevreden bent met onze service. Succes in de training! Gr. Team Dryly
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 4 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Annulering te laat terugbetaald, plaswekkerbroekjes te klein.

Na het lezen van de negatieve reviews over de defecten van de zenders Hebben we de bestelling geannuleerd Het blijk ook dat de sensor broekjes kleiner uitvallen, omdat we al de grootste maat nodig hebben zou dit niet gaan passen. Daarnaast komen we toch niet in aanmerking voor een vergoeding via de zorgverzekering. In dat geval is €229,- best wel veel geld. Ondanks dat de bestelling #156935 op 22/01/2024 is geannuleerd waarvoor hartelijk dank, bleek er toch een bedrag te zijn afgeschreven. Dryly reageerde gelukkig nagenoeg direct op de e-mail : Dank voor je bericht. Je hebt volkomen gelijk, ik zie dat de order enkel geannuleerd is, maar nog niet teruggestort. Excuses! Dit heb ik zojuist doorgezet en je kunt hier ook de automatische bevestigingsmail van ontvangen, dit bedrag staat waarschijnlijk morgen bijgeschreven! Desondanks vind ik het wel een hele knullige actie, het gaat hier niet om een klein bedrag. Ondertussen hebben we hebben reeds een andere plaswekker kunnen huren met grotere plaswekkerbroeken die wel prettig zitten van een andere leverancier met de bijbehorende ondersteuning. Echter helaas nog niet zoveel succes met de droge nachten.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
21 feb 2024
Beste Thomas, Dank voor je feedback. Je mails zijn juist ontvangen en zoals dat je aangeeft is er hier binnen het uur na het ontvangen van je mail op gereageerd met een oplossing. Dit om de order nog tijdig voor verzending tegen te houden en deze te annuleren. Door het snelle handelen is hier de terugbetaling uiteindelijk niet volledig afgerond. Deze is later direct weer verwerkt na je mail contact waarvoor excuses op de opgelopen vertraging. Het volledige orderbedrag is in Januari nog teruggestort op je rekening. Zoals op onze website te zien is, zijn de grootste maat broekjes in maat 158-164. Deze zijn gebaseerd op Europese maatvoering om zo goed als mogelijk te voorzien in een gericht advies voor ieder kind. Desondanks je keuze voor een andere leverancier hopen we dat je snel een oplossing vindt voor de droge nachten. Gr. Team Dryly
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product heeft tot drie keer toe niet gewerkt, heel teleurstellend. De service en het contact was daarbij overigens wel goed!
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind het een moeilijk product om te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
19 mrt 2024
Beste Daisy, Dank voor je bericht. Wat spijtig te horen dat je het moeilijk vind te gebruiken. We hebben afgelopen vrijdag, maandag en vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je vooruit te helpen met installatie en om je tips mee te geven voor het gebruik. Helaas hebben we nog niet met je mee kunnen kijken. Weet dat we je graag ondersteunen bij de installatie en telefonisch meekijken, na installatie dient het simpelweg 'plug and play' te zijn en moet je juist vooruit kunnen. Ook dan kijken we altijd nog graag mee om je te voorzien van tips/advies. Graag verzoek ik je dan ook nog contact op te nemen zodat we ook jullie goed op weg kunnen helpen! Gr. Team Dryly
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas nog weinig verbetering na 5 weken
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 mrt 2024
Beste Mariska, Dank voor ons telefonisch contact gisteren. Wat vervelend dat je na 5 weken nog geen verbeteringen ziet. Als je nog vragen of problemen hebt zijn we meer dan bereid om te hulp te schieten! Met vriendelijke groet, Team Dryly
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fijn programma! Top systeem voor ons zoontje. Alleen de broekjes vallen best klein en jammer dat wizzu maar 1 wekker geluid heeft. Verder een super programma.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
31 jan 2024
Beste Rhiannon, Dank voor je mooie review. We zijn blij te horen dat het een oplossing biedt voor je zoontje! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering, mochten deze moeilijk passen? Dan kun je deze altijd nog ruilen als dat je deze over een ander broekje heen gepast hebt. We blijven de wekker & app continu innoveren en nemen je feedback mee. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het was even zoeken naar de werking en…

Het was even zoeken naar de werking en hoe de wekker ‘uit te schudden’. Ook het volume was behoorlijk heftig. Uiteindelijk het alarm op onze telefoon uitgeschakeld want we hoorden de plaswekker zelf ook wel. Na 2 weken met ongelukjes, merkten we dat ze zelf wakker werd om te plassen. Heel fijn!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
16 feb 2024
Beste Emily, Dank voor je review en begrijpelijk dat het op het begin even zoeken kan zijn. Zorg dat je de zender eerst van het broekje haalt en vervolgens met de ontvanger schudt. In ieder geval goed te horen dat je inmiddels juist op weg bent en de eerste resultaten begint te zien! Mocht je nog advies willen, twijfel niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly
28 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Verholpen: Niet uit te schakelen

Hij werkt, het lukt echter (op geen enkele manier) om het alarm te laten stoppen. Het groene lampje blijft branden en de wekker houdt niet op. De aan/uit knop doet niets.Na contact met de zeer behulpzame klantenservice is het gelukt! De knop moet precies 2 seconden worden ingedrukt en het schudden moet goed worden gedaan, dan lukt het!We gaan er mee door!Opmerking: zolang de zender op de ontvanger (of op een nat broekje) is geklikt wordt dit gezien als een ongelukje, eerst zender los en dan alarm uitzetten!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Coen, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend dat jullie in eerste instantie moeite hadden met het alarm uit te krijgen. Gelukkig hebben we dit telefonisch kunnen oplossen door de set even opnieuw met je te installeren en wat praktische tips mee te geven. Wij wensen je dan ook erg veel succes met de training en mocht je nog vragen hebben of advies willen, dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Plaswekker

Ik gebruik de plaswekker nu drie maanden voor mijn zoontje en ben heel tevreden met het resultaat. Icm bedritueel van tot rust komen werkt goed.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Linda, Dank voor deze prachtige review! Wat leuk om terug te lezen dat het naar bed ritueel rust brengt in de training. Goed om te horen dat jullie uiteindelijk de training succesvol hebben afgerond en kunnen gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Alleen maar problemen

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
16 jan 2024
Beste Marieke, Dank voor ons telefoongesprek afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat we alsnog tot een passende oplossing hebben kunnen komen en dat je ook desondanks een onjuiste start aan resultaat naar droge nachten kunt werken. Mocht er in de toekomst zich iets voordoen, verzoek ik je graag direct contact op te nemen met de klantenservice, zij helpen je graag direct weer juist op weg! Dit om zo weinig mogelijk dagen te verliezen terwijl dat je midden in de training!
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Helaas....

Helaas ook hier geen positieve ervaring. Heb spijt van mijn aankoop. Zoon wordt niet wakker van de wekker, ook niet als deze op zijn hardst naast zijn oor ligt. Jammer... Mij is geadviseerd om nu een zender met trilfunctie van 100 euro aan te schaffen, maar dat vind ik nogal wat. De eerste set kostte al 200 euro... Jammer dat huren geen optie is. Dat zou een stuk duurzamer zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Jolanda, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoon niet wakker wordt van de wekker. Het geluid is vrij luid gemaakt zodat nagenoeg alle kinderen wakker worden van de wekker. Voor extra diep slapende kinderen is inderdaad de trilfunctie ontworpen om je kind te ondersteunen in het wakker worden. Vaak zal je kind naar loop van tijd ook gewend raken aan het geluid en alsnog wakker worden hoe verder je in de training raakt. Ik kan op je naam helaas geen order vinden en zou je graag willen verzoeken contactgegevens te delen, er zijn namelijk vaak ook praktische tips en andere oplossingen om je kind alsnog wakker te laten worden van de wekker/ de training tot een succes te laten eindigen. Zou je deze gegevens met ons willen delen of ons telefonisch willen bereiken via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Weet dat we graag meekijken met je om je op weg te helpen! En de training tot een succes te brengen bij jullie. Gr. Team Dryly