touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.250 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle service en goed bereikbaar. Ik had vooraf contact opgenomen om e.e.a. door te spreken en kreeg netjes antwoord. En wat ik zelf erg belangrijk vind: het bedrijf komt echt uit Nederland. Niet dat je denkt bij een Nederlands bedrijf te bestellen om ver okgensnye.moeyen concluderen dat het uit China komt. En als laatste: het product wat ik heb ontvangen is erg goed. 5 sterren dus!

12 mei 2023
Ik had 4mm besteld en heb 6mm ontvangen. Kan het niet gebruiken voor mijn applicatie. Mee genomen naar China als supply, kon er niets mee Dank je wel.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

Snel contact, en ook rap verstuurd. verbeteringen niet nodig volgens mij. Alleen de prijs is aan de hoge kant. Maar ok. groet Joop Jacobs
20 mrt 2024
Geen info over levertijd en levering.
Antwoord van touwbestellen.nl
Geachte heer De Mul, Ten eerste wensen wij u de beste wensen voor 2024! U had een mail gestuurd met de vraag naar de status van uw bestelling. U heeft op zaterdag 23december bij ons uw bestelling geplaatst waarvoor dank. Op dinsdag 2de Kerstdag vraagt u naar de status van uw bestelling en via Trusted Shops geeft u op 27 december een slechte review aan ons. Jammer, u heeft namelijk bij het openen van de webshop een pop-up op uw scherm gehad. Hier was te lezen was dat wij vanaf vrijdag 22 december 11uur gesloten waren tot 2 januari. Daar was ook te lezen dat de bestellingen vanaf 2 januari (vandaag) weer verwerkt en verzonden worden. Wij werken hier met mensen die ook familie en kinderen hebben. In tijden van Kerst en Nieuwjaar is het fijn om even rust te hebben. Vandaag aan het einde van de dag krijgt u een tracking nummer van uw bestelling gemaild. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
5 jun 2023
Na wat vragen over onze bestelling (snelle reacties), snel en goed geleverd. Ze hebben nog een site met andere info. Dat is soms wat verwarrend, maar de producten en service zijn goed.
17 sep 2023

Mooie site

Prima informatie en bestel proces. Bezorging met brieven post was minder. Volgens PostNL was er geleverd terwijl het pas de dag erna door de brievenbus kwam.
16 aug 2023
Snelle levering, maar vooral: duurzame verpakking; geen plastic of overbodige dingen. Kartonnen doos met pakbon en touw; prima!
27 jun 2023

Goede prijs.kwaliteit verhouding een…

Goede prijs.kwaliteit verhouding en een snelle levering, wordt ook goed op de hoogte gehouden waar en wanneer het pakket komt👍
5 jul 2023
Bestellen ect was eenvoudig, eerste leveringsmelding was ok, maar later werd een dag later vermeld, jammer voor mij !
21 jul 2023
Eigenlijk alles maar een goed stimuleert om je best te blijven doen om te verbeteren.
AJ
Ad J.
Poortvliet

Tevreden

vlotte levering, goed verpakt, materiaal ziet er goed uit( niet getest).
MJ
Maurice j.
Landgraaf
8 okt 2023
Duidelijke website ,makkelijk bestellen en overzichtelijk
27 jul 2023
Touw is de kwaliteit die ik verwachtte en netjes geleverd
5 mei 2023
Makkelijk te bestellen en snelle levering! Zeer tevreden
3 okt 2023
Vriendelijke mensen Goed advies snel geleverd
16 mei 2023

Goede service

Kort, bondig en duidelijk. Doen wat ze zeggen.
19 mei 2023
Betrouwbaar snelle levering van goed touw