Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.362 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.339 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

15 jun 2023
Goede kwaliteit is doping getest de supplementen zijn de goedkoopste naar verhouding ( per gram zelfde product) met alle andere Nederlandse online supplementen winkels
28 mei 2023

Muscle Meat fan!

Snelle levering, geweldige kwaliteit en dat voor een goede prijs. Vooral de pulled chicken is favoriet hier 🤩 klein minpuntje: de verzendkosten. Maar wel begrijpelijk.
Super diepvries verpakt net zoals de andere keer dat ik had besteld. Dus uitpakken en zo de vriezer in klasse. Pakbon in de doos dus alles weer compleet ik zeg top.

Heel tevreden

Goed verpakt, fijne manier van bezorgen via Trunkrs (standaard avond levering) en de kip en rijst zijn erg goed! Ruim assortiment, dus voor ieder wat wils! Aanrader!

Super, gemakkelijk en heerlijke producten

Super! Snelle levering en hoge kwaliteit. Ik vind het absoluut een gemak. Jammer dat de rode curry niet meer te bestellen is. Ik heb nu voor de tweede keer besteld.
3 sep 2023

In tijden van nood leer je jouw leverancier kennen

Kwaliteit maaltijden is uitstekend. Levering verloopt nagenoeg altijd goed en toen het 1x mis was gegaan is het ook meer dan keurig de volgende dag gelijk opgelost.
4 sep 2023

Blij mee

De levering ging goed en snel, vriendelijke bezorger. Producten goed gekoeld. Jumbo biedt de producten in Weert ook aan, maar dan direct gebruikklaar, ook handig!
9 aug 2023

beste lifehack

Een van de beste lifehacks van afgelooen half jaar. Heeft mijn leven makkelijker, goedkoper en gezonder gemaakt! Je moet er wel een grote diepvries voor hebben ;)
2 jun 2023
Mijn eerste bestelling geplaatst na aanbeveling collega. Ging wat mis met versturen. Maar snel opgelost door top klantenservice. Dankbaar en zal wee snel bestellen
TD
Tjeerd d.
Poortugaal

Super producten & makkelijk in gebruik

Super producten, makkelijk in gebruik. Hiermee kan zelfs de luie food prepper het eenvoudig doen. Verzending is top geregeld, goede indicatie van aflevermoment.
Vorige week donderdag bij de bestelling 2 missing items. Diezelfde avond een mail gestuurd en gisteren al na geleverd. Zonder enige problemen. Goede service!
Super goede producten voor een nette prijs en altijd netjes verpakt geleverd ik eet niks anders meer dan muscle meat haha altijd lekker mals en goede smaak
Heb veel verschillende merken geprobeerd. Muscle Meat heeft veruit mijn voorkeur: goede smaak, versheid top, leveringen snel en goed...kortom fantastisch!
22 okt 2023
Wij zijn er erg tevreden over, afgesproken bezorging mooi op tijd, en makkelijk te bereiden. En natuurlijk het belangrijkste het is nog heel erg lekker
25 jul 2023

In tijden van nood leer je jouw leverancier kennen

Als een levering een x fout gaat, bijv. ontdooid geleverd wordt het echt keurig en snel opgelost. In tijden van nood leer je jouw leverancier kennen 😉
MT
Mario T.
Rotterdam
2 aug 2023

Goede kwaliteit, goede prijs.

Zoals altijd goede kwaliteit voor een nette prijs. Ik zou graag een andere bezorgdienst als Trunkers willen, gezien deze alleen in de avond bezorgd.

Goede communicatie i.v.m. levering

De levering wordt duidelijk gecommuniceerd. Zelfs indien er vertraging is wegens omstandigheden. Verder is alles mooi afgeleverd. Geen opmerkingen.
8 sep 2023
De producten zijn hoogwaardig en lekker, en afspraken worden nagekomen. De communicatie is ook uitstekend, op vragen wordt snel antwoord gegeven.
16 nov 2023
Smaakvolle en voedzame maaltijden. Een aanrader voor iedereen die geen tijd of zin heeft om zelf te koken. Veel keuze uit diverse maaltijden.
GA
Gerda A.
Bergen NH
12 sep 2023

Super

Altijd heel tevreden over Muscle Meat. De producten zijn altijd van hele goede kwaliteit en de levering is dik in orde. Een absolute aanrader!!