Muscle MeatBeoordelingen

Muscle Meat - De online sport supermarkt, vlees, groente & meer

Muscle Meat maakt het leven van sporters gemakkelijk en voordelig. Via de webshop kopen klanten slagerskwaliteit vlees onder de supermarktprijs, supplementen en een uniek aanbod van diepvries producten. Zoals groenten, fruit, maaltijd componenten en nog veel meer. De producten zijn clean: geen onnodige toevoegingen en lab getest. Diepvries producten worden bevroren verstuurd, voor 15:00 besteld is morgen in huis. Zo kunnen klanten bewust, snel en voordelig maaltijden maken en voorbereiden / preppen.
Muscle Meat B.V.

653 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Muscle Meat

Duidelijke omschrijving bij producten, makkelijk te bestellen en op de afgesproken datum goed verpakt in huis. Gekozen voor diverse producten uit het diepvries assortiment, smaakt perfect! Volgens mij klopt alles.

Top bedrijf en dito snelle service van kwaliteits groenten, vlees etc. tegen concurende prijzen a la de "grote" supermarkten en nu bij je voordeur thuisgebracht. Ideaal voor werkenden maar ook voor ouderen en zieken in de sanenleving. Wordt bezorgt tot in de kleinste dorpen ( die al lang geen winkel ) meer hebben. Dikke 10+ dus

1 dag geleden
Goede kwaliteit en goede snelle levering. Kortom aanrader

1 dag geleden
Nooit problemen en kwalitatief goede producten! scheelt weer een hoop gedoe om alles klaar te maken.

Keigoed

Goede service en een transparant bedrijf. Erg fijn dat je kunt lezen hoe ze het testen en waar het vandaan komt.

Great products and very good shipping, everything was still frozen when it arrived.

Kip piri piri en sweet sour zeer goed enkel soms vetblokjes

Prima kwalitijd vlugge levering

Super levering

Super goed bedrijf, altijd netjes alles op orde!

Van bestellen tot leveren het ging uitstekend!

ik heb geen klachten ,alles is lekker

het vlees is zeer zuiver en de kippesates hebben zelfs smaak zonder extra kruiden of zout. Qua kostprijs is het niet zoveel duurder dan in de winkel. muscle meat is zeker een aanrader

-Alles goed ontvangen -Goede prijs/kwaliteit

Superservice, kwaliteitseten kortom een meer dan tevreden klant!

Eindelijk een bedrijf wat met je meedenkt en waar maakt wat beloofd wordt ! Ik ben meer dan tevreden dus en ook meteen vaste klant !

Alles in goede orde ontvangen.

Wij bestellen vaak bij MuscleMeat. Alles komt altijd op tijd en nog helemaal bevroren aan. Je proeft ook echt dat de kip een stuk beter is dan wat je in een supermarkt koopt. Wij zijn tevreden klanten en raden het Zeker aan

Altijd goede producten en perfecte verzending. Ik blijf terugkomen.