Muscle MeatBeoordelingen

Muscle Meat - De online sport supermarkt, vlees, groente & meer

Muscle Meat maakt het leven van sporters gemakkelijk en voordelig. Via de webshop kopen klanten slagerskwaliteit vlees onder de supermarktprijs, supplementen en een uniek aanbod van diepvries producten. Zoals groenten, fruit, maaltijd componenten en nog veel meer. De producten zijn clean: geen onnodige toevoegingen en lab getest. Diepvries producten worden bevroren verstuurd, voor 15:00 besteld is morgen in huis. Zo kunnen klanten bewust, snel en voordelig maaltijden maken en voorbereiden / preppen.
Muscle Meat B.V.

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Muscle Meat

Gewoon Top!
Normaal moest ik alles met de hand snijden. Het is heerlijk om minder tijd kwijt te zijn aan het preppen. Alles smaakt echt heerlijk...
Prima kwaliteit en keurig verpakt
De kip is zeer lekker gekruid en ontzettend mals! Zeker een goeie koop!
Heerlijke producten, snel binnen, voor een ideale prijs. Sommige kipproducten halal wat belangrijk is voor mij. Kortom super!
Altijd top kwaliteit! Zending informatie is goed. Mooie website waar je alle informatie over je produkt kan vinden.
Prima geregeld, kan het zelf opkomen halen. Goede producten
Flash fried chicken besteld. Levering product en service helemaal top. Alleen met bestellen zag ik niet meer dat de kip flash fried is. Daardoor een keer per ongeluk gekookte kip gekocht. Ook prima hoor, maar de flash fried kip is toch iets lekkerder. Dus misschien iets aan de website of de bestelprocedure veranderen? Maar verder alles prima voor elkaar!
goed verpakt en weer goed producten
Top
Perfect
zoals altijd perfect in orde !
Ik heb bij de laatste leveringen wel gemerkt dat de dozen redelijk beschadigd waren, inhoud zit wel nog eens goed verpakt in plastic...
 Antwoord van Muscle Meat
Bedankt voor je mooie bestellingen! De doos zal altijd netjes bij ons vertrekken, maar helaas hebben wij geen invloed op het transport. Sorteercentrums en postbodes bij PostNL kunnen met pakketten gooien. Uiteindelijk gaat het om de isolatie zak, niet om de kartonnen doos. Garantie heb je altijd bij ons mocht er ooit iets zijn.
Ben helemaal tevreden over Muscle Meat. De producten zijn lekker en er is genoeg variatie. Snelle levering en producten zijngoed ingepakt
Altijd perfect
goeie service
Gewoon top!!!
Snelle levering en goed verpakt
Levering is goed product kan wat beter maar zeker goed
Niet veel aan toe te voegen, gewoon super