Muscle Meat

De online sport supermarkt, vlees, groente & meer

Beschrijving
Muscle Meat maakt het leven van sporters gemakkelijk en voordelig. Via de webshop kopen klanten slagerskwaliteit vlees onder de supermarktprijs, supplementen en een uniek aanbod van diepvries producten. Zoals groenten, fruit, maaltijd componenten en nog veel meer. De producten zijn clean: geen onnodige toevoegingen en lab getest. Diepvries producten worden bevroren verstuurd, voor 15:00 besteld is morgen in huis. Zo kunnen klanten bewust, snel en voordelig maaltijden maken en voorbereiden / preppen.
Muscle Meat VoF

2 sterren
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Muscle Meat

1 dag geleden
Prima. Alles netjes verpakt en goed te eten. Kwaliteit van groente en vlees is tiptop in orde. Wellicht in de toekomst naar minder plastic?

1 dag geleden
Top

Super, mealpreps duren nu maar 5 minuten.Lekker, snelle levering, top

Fijne groente mixen Ik had graag nog wat losse diepvriesgroenten besteld maar die waren helaas op. Dankzij musclemeat krijg ik nu tijdens de lunch ook mijn portie groenten. Enig minpuntje vind ik dat er nog zo weinig bio is.

Bezorger was prima op tijd. Producten waren goed ingevroren. Niets op aan te merken

Goede producten en goede service

Wij hebben echt al tientallen keren gekocht. Wij komen uit Belgie en elke keer perfect op tijd, Wij blijven klant ps: gebruik de chunks in de airfryer. Zo lekker

TOP TOP TOP

Goede klantenservice

Lekker eten, goede prijs en goed bedrijf

Top spullen scheelt een hoop tijd

Geweldig Nooit meer uren in de keuken Levering is duidelijk en snel En de smaak is top Ga zo door

Kwalitatief zeer goede produkten, snel geleverd en uitstekend verpakt

Mijn bestelling zou woensdag 08-01 worden afgeleverd aan huis. Door onbekende redenen heeft PostNL mijn bestelling mee retour genomen naar hun distributiecentrum. Helaas bleek alles de volgende dag ontdooid te zijn, dus de zending ging retour. Vervolgens Musclemeat gebeld, waarnaar Olivier meteen een nieuwe bestelling voor me maakte. Deze heb ik de volgende dag nog binnen gekregen, top service

Super

Alles naar wens verlopen. Geen enkel negatieve ervaring tijdens en na de bestelling. Bedankt voor de service

Wij zijn altijd super tevreden

Allemaal super. Alleen wat meer info op de verpakking zou mooi zijn

voor de 2e maal later ontvangen (niet ontvangen door post.nl)

1 week geleden
Ik shop graag bij Musclemeat het eten is lekker, de levering op tijd en de service is uitstekend.