Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle MeatReviews

Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Details over Muscle Meat

Muscle Meat - Beschrijving

Muscle Meat maakt het leven van sporters gemakkelijk en voordelig. Via de webshop kopen klanten slagerskwaliteit vlees onder de supermarktprijs, supplementen en een uniek aanbod van diepvries producten. Zoals groenten, fruit, maaltijd componenten en nog veel meer. De producten zijn clean: geen onnodige toevoegingen en lab getest. Diepvries producten worden bevroren verstuurd, voor 15:00 besteld is morgen in huis. Zo kunnen klanten bewust, snel en voordelig maaltijden maken en voorbereiden / preppen.
Muscle Meat B.V.
Stichtse Kade 47
1244NV Ankeveen

Beoordelingen voor Muscle Meat

572 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn 1st indruk van mijn bestelling is goed. De produkten die ik besteld heb ben ik dik tevreden over. Hoeveelheid, smaak, verpakking, allemaal in orde. De verzending van de produkten heb ik een klein beetje mijn bedenkingen over. Mijn bestelling is +- 48uur onderweg geweest. De manier van inpakken ziet er zeer goed uit, doos=>koelzak (zeer goed dichtgeplakt)=> produkten met droogijszakjes en extra verpakkings materialen (karton). Toen ik de zak open deed was het nog koel in de zak maar niet dat ik kan zeggen, vriezer achtig koud. Alles was nog net aan bevroren, want de zakjes van het droogijs waren allemaal leeg ( uitgewerkt dus ). Ik heb dus zo mijn bedenkingen of dit wel goed gaat als het warmer (zomer) is en een bestelling er dus net zoals die van mij +-48uur over doet. Maar over het algemeen ben ik tevreden, en ben zeker van plan opnieuw te bestellen.

De bezorging gaat meestal goed. Alleen doen ze sinds kort geen isolatiemateriaal ertussen, wat me wel een gesmolten levering heeft opgeleverd en minder leuk isolatiemateriaal om mee te klussen. Mijn levering is kosteloos opnieuw gedaan, zonder enig probleem. Verder is de kwaliteit van de producten goed. Ik heb recent 1x kip gehad die merkbaar nog niet helemaal gaar was (Roasted Kipfiletblokjes - 2.5kg Paprika Chili), dus hopelijk blijft het daarbij. Qua assortiment is het goed. Jammer dat je geen VERSE SALADES en andere verswaren kunt bestellen, anders zou mijn hele dieet op 1 plek te regelen zijn (hint hint)

Beoordelingen voor Muscle Meat

Sinds kort ben ik klant bij Muscle Meat en inmiddels mijn 2de grote bestelling gedaan. Goeie producten tegen nette prijzen naast de goed smakende kant en klaar maaltijden heb ik nu ook de zakken met kip stukken en kip strips. Alles smaakt vers en sappig. Ik ben een zeer tevreden klant en raad iedereen aan hier zijn of haar producten te bestellen.
Altijd tevreden met de kwaliteit van Service & Food bij Muscle Meat. Deze zending weer producten te veel geleverd, betreft 1x rijst mix + 1 zak ultimate doner kebab. Mensenfout of goede Marketing? Paar vrienden over de vloer geroepen, samen genoten van Pitabroodjes met kebab + Hawai rijstenmix ;)
Het eten was goed verpakt en bevroren. Enige minpunt is dat het ruim te laat was, de bestelling zou tussen 17:30 en 22:30 komen maar uiteindelijk werd er rond 23:15 aangebeld. Ik was express iets langer wakker gebleven maar voor hetzelfde geld lag ik al op bed
Bestelling opgehaald in Ankeveen. De wijze van verpakking liet nog al te wensen over. Bubbeltjes zak waar de maaltijden zo ingegooid waren. Waarvan twee bakken kapot waren gegaan.
Super lekker eten. Erg smaakvol en natuurlijk super gezond. Ondanks ik het opwarm in de magnetron blijft de kip ontzettend mals. Echt een aanrader!
De pre workout (passievrucht) met cafeïne werkt voor mij echt goed. Alleen de smaak vind ik verschrikkelijk vies.
Fijne betrouwbare website, altijd goed geholpen en snelle reactie op vragen en/of opmerkingen en het eten is top 👍
Blijft super food!!!👌🏼💪🏼 De kinderen zijn er eveneens helemaal weg van!!!! Doe zo verder!!! Michael
Altijd goede kwaliteit en sinds kort ook echt super qua bezorging! Ik ben fan!
van Jan K.
Producten bij buren afgeleverd. Alles ontdooid. Shop levert nieuwe producten.
Topkwaliteit voor normale prijzen. Netjes geleverd in droogijs, gewoon top!
van Rob P.
Altijd goed gebruik het site vaak voor eten ,sausjes top producten .
Verzending volgens het geleverde schema. Producten in topconditie.
Leverings problemen met trunkrs goed opgelost .Dank hiervoor.
Goede service snelle afhandeling van de bestelling
Alles liep vanzelf.. van bestellen tot levering 👍🏼
Goede service en prijs- kwaliteit is super
Goede oplossing voor verkeerde levering
Goede levering en goede maaltijden
prima op tijd en goed verpakt