lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl
Beoordelingen:

1.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.914 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

de meest kritische beoordeling

8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending, maar wel één van de kleuren oogschaduw was uit het pallet gevallen. Ik heb het erin terug moeten duwen, hierbij is wel wat oogschaduw verloren gegaan, en juist de mooiste kleur is nu maar half.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
4 dagen geleden
Hello 😊 Oh that is so unfortunate that the eyeshadow got damaged during the transport! But dont worry, we find a good solution for you! Please reach out to our amazing lyko customer-serice at klantenservice@lyko.com! They will help you with that matter immediately! Hope you had a lovely kings day! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 apr 2024
Hello! 😊 First of all thanks for the feedback! Due to that our warehouses are in Germany and Sweden, the delivery takes a bit longer. But we try our best to ship as quickly as possible of course. But I hope your patience paid off and that you have now a lot of joy with your products from us. I wish you a great weekend and hopefully until soon. 🌟 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde best wel lang tot dat ik een bevestiging had ontvangen van dat het pakket was verstuurd. Helaas, maar verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Uiteraard hopen we het een volgende keer sneller te doen! Hopelijk tot gauw! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
DHL heeft 2x aangegeven dat er niemand thuis was terwijl er wel iemand was. Uiteindelijk bij DHL punt afgehaald. Daardoor was de bezorging erg vertraagd.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 mrt 2024
Hello! 😊 Oh that is really inconvienient that you had to pick it up from a DHL shop! We always wish for a smooth delivery for our customers, so I am very sorry it was not the case here. But I hope that you really like your products from us and that you have a lot of joy with them! Hopefully you will give us another chance and then I am sure everything will go smooth! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was in goede orde aangekomen . Alleen jammer dat er bij mijn bestelling geen gratis sample zat die jullie beloofd hadden.
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Budbee verzending duurt een week. Dat is niet van deze tijd
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 feb 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback. Onze levertijd duurt gemiddeld 4-5 werkdagen. Je krijgt een bezorgindicatie te zien per pakketservice vóór het afrekenen. Dit wordt vervolgens bevestigd in je bestelbevestiging. LYKO's warenhuis zit in Zweden (LYKO is Zweeds! 🤗) dus vandaar dat de levertijd wat langer duurt dan dat je gewend bent dan van bijvoorbeeld een Nederlandse webshop! Liefs, team Lyko!
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Langzame levering. Maar wel netjes
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
23 jan 2024
Good morning & welcome to Lyko!🌞 First of all thanks a lot for your patience for the longer delivery time! But I hope that you have now a lot of joy with your products. We wish of course that everything goes smooth with the delivery but it really depends on a lot of different factors from the delivery company! But I am sure the next time it will be a lot quicker if you give us a chance. 😇 Have a lovely day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd duurde erg lang
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 jan 2024
Good morning! 🍀 That is really unfortunate that the delivery took longer than expected, that can be really up to a lot of factors! But I hope that you have now a lot of joy with your products and hopefully the next time we will be a lot quicker! Have a great week! 😊✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzendingsproces onduidelijk. Eerst Track en Trace van Deutsche Post daarna dezelfde code voor Postnl
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
hele hele lange leverttijd zonder update
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 dec 2023
Hoi! ✨ Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je pakketje vertraagd was. Onze excuses hiervoor! Hopelijk geniet je alsnog even veel van je bestelling! Liefs, Lyko NL! 🌟
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat het 4 werkdagen moet duren voordat het uit BRD aan de huisdeur in NL is
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
1 dec 2023
Hello 😊 Right now the delivery companies have literally both hands full and the delivery can take a bit longer than expected. Thanks for the understanding. I hope you like your products from us and I wish you a lovely weekend. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
FH
Fabienne H.
Amsterdam
29 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gecocht priorin capsules van 180 capsules kom alleen 165 capsules.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
2 nov 2023
Hey Fabienne! Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je in de tussentijd fijn contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat het inmiddels is opgelost. Fijne dag! Liefs, team Lyko! 💘
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering was fout, website zit niet goed in elkaar en biedt geen oplossing. Maar klantenservice werkt vlot en kundig dus probleem netjes opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! 😊 Liefs, Nada/ Customer Relations
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging duurde veel langer dan beloofd.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
10 okt 2023
Bedankt voor je review! Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als er iets niet op voorraad is kun je later een berichtje krijgen als het er weer is maar als het niet meer leverbaar is dan hoor je niets.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
28 sep 2023
Hey! Bedankt voor je feedback. Mocht je ooit vragen hebben over de voorraad van een product, of wil je weten of het uit het assortiment gaat of niet, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice! 💌 klantenservice@lyko.com 💌 Liefs, team Lyko! 💕
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was veel later binnen dan toegezegd
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
16 sep 2023
Hello! 😊 That is really unfortunate to hear that your delivery took longer than expected. We only communicate a estimated delivery and do not promise a specific date, as our packages get delivered from Sweden and it is quite a journey. 😅 Therefor it can sometines happen that it takes a bit longer than predicted. But thanks a lot for your patience and I hope that even if your products got to you later than expected, that you have a lot of joy with them now! Have a good weekend! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde zeer lang, en de verpakking van 1 product was open en de dop rolde een beetje los door de doos heen.. Voor een dure crème, vind ik dit niet kunnen. Je gaat dan ook twijfelen of het wel een nieuw product is en of er geen crème is verspild.. Over de producten zelf, ben ik wel erg tevreden!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
8 sep 2023
Hello! 😊 That is really unfortunate that the packaging was open. I assume that happened during transport. Please check if your product is fine and if you have any concerns or questions, feel free to contact our customer service! They will help you out immediately! 😇 I wish you a great friday! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duurde langer dan aangegeven, aangezien het uit Duitsland komt. Flesje was niet van de beste kwaliteit. Spraycapje wiebelt op het flesje, dit was niet aan de orde bij 2 eerdere flesje van hetzelfde merk! Volgende keer kijken we ergens anders.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
20 aug 2023
Hello! 😊 That is really unfortunate that the delivery took longer than expected. But as you already mentioned our packages get either delivered from Berlin or Sweden and therefore unpredictable delays can happen. 😇 If you are not happy with the quality of the products, or they got damaged during transport, please write ab Email to our customer service! They will help you!👌🏻 Best wishes, Lisa
13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lever tijd was lang en vooral onduidelijk
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 aug 2023
Hello and first of all Welcome to Lyko!✨ Oh that is unfortunate to hear that the delivery took longer than expected and it was unclear! Thanks for your feedback, we will definitely look into this! 👍 I hope you will give us another chance in the future and I hope you like your products! Have a lovely sunday evening! ⭐ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
de snelheid van de bezorging
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 aug 2023
Good morning! 🌞 That is really unfortunate that you had to wait longer to receive your package! I can totally understand that you want your products as quickly as possible, but as most of our packages get delivered from Sweden, it sometimes can take a bit longer! 😇 But I hope you have now a lot of joy with your products and the next time we will be a lot quicker with the delivery! Have a great weekend! 🌸 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko