Easytoys.nl

4.750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.399 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

1 mei 2024
Laadt niet op geprobeerd met verschillende opladers
3 mei 2024
Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met het opladen van de Satisfyer, ondanks het gebruik van verschillende opladers. Dat klinkt frustrerend. Om dit op te lossen, raden we aan om de oplaadpoort en de kabel zorgvuldig te controleren op eventuele vuil of beschadigingen.Als dat niet helpt, laat het ons weten dan gaan we voor je aan de slag om het op te lossen. Vriendelijke groet, Adriën
6 mei 2024
Geen gebruiksaanwijzing, los zittende schakelaar.
7 mei 2024
Bedankt voor je feedback Jules Het spijt ons te horen dat je geen gebruiksaanwijzing hebt ontvangen en dat de schakelaar los zit. Dat is niet de ervaring die we willen bieden. Voor defecten/gebreken kun je eenvoudig een retour aanvragen via ons retourportaal op de website. Bovendien zijn er handige video's beschikbaar op onze website onder de artikelen, die als gebruiksaanwijzing kunnen dienen. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice? We zullen ervoor zorgen dat je de juiste informatie ontvangt en dat eventuele problemen worden opgelost. Ons team staat klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
21 apr 2024
geruisloos doordat hij het niet doet.
22 apr 2024
Dank voor je bericht. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat het probleem veroorzaakt werd door een storing. Gelukkig hebben we dit samen kunnen oplossen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, onthoud dat we altijd klaarstaan om je te helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
12 mei 2024
Snelle verzending, goede website
13 mei 2024
12 mei 2024
13 mei 2024
We zien dat we twee sterren van je hebben gekregen en dat zet ons aan het denken Roos. We zijn nieuwsgierig naar jouw verhaal en hoe we jouw ervaring kunnen opkrikken naar vijf sterren. Laat ons weten wat er beter kan; we zijn er om te luisteren en te leren! Neem gerust contact op, we zijn er voor je. Hopelijk spreken we je snel! Vriendelijke groet, Adriën
9 mei 2024
9 mei 2024