Easytoys.nl

4.750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.399 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

AN
Arnold N.
Enschede
17 apr 2024
17 apr 2024
16 apr 2024

slechte kwaliteit

had een automatische mastrubator besteld!! was netjes optijd geleverd!! goede service!! maar eenmaal uitgepakt!! en geprobeerd!! werkte het ding totaal niet!! had het ding aangezet!! tot verbazing kreeg ik het ding niet meer uitgezet!! tenslotte durfde ik het niet terug te sturen omdat ik het ding al gebruikt heb!! daar voel ik me een beetje te beschijde voor!!
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het product. We nemen kwaliteit serieus en willen dit graag voor je oplossen. Helaas kunnen we gebruikte artikelen die niet defect zijn niet terugnemen om hygiënische redenen. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? We bespreken graag de situatie en zoeken samen naar een passende oplossing. Excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Groet, Adriën
ik heb meerdere dingen besteld en ik heb er 3 weggegooid allemaal stuk. nu heb ik n artikel terug gestuurd t oplaad pennetje van ijzer wou er niet in. dus ik kan m niet opladen daar heb ik niks aan als dat zo doorgaat dan hou je geen klant over ik ben terleurgesteld in de spullen groetjes uit edam
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je beoordeling! Wat ontzettend vervelend dat je zo'n pech hebt gehad met je bestelling. Dit is echt niet de ervaring die we je willen bieden. Dat je drie items hebt moeten weggooien omdat ze stuk waren, en dat een oplaadpennetje niet past, daar balen we van. We begrijpen je teleurstelling volledig. We staan echt altijd voor je klaar met tips, service en een luisterend oor bij onze klantenservice. Bovendien hebben we uitstekende garantievoorwaarden voor defecte producten. We willen dit graag voor je oplossen en ervoor zorgen dat je tevreden bent. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen? We duiken er dan meteen in om samen met jou een passende oplossing te vinden. We hopen snel van je te horen, zodat we dit kunnen rechtzetten. Met vriendelijke groet, Adriën

tevreden

De website deed heel lastig toen ik wilde bestellen. Ook is mijn pakket zonder mijn weten teruggestuurd en terugbetaalt terwijl ik dit wel nog graag wou ontvangen. Heb toen gebeld en vanaf dan ging het heel vlot. Heel behulpzame dame aan de telefoon en de volgende dag had ik mijn pakket in huis!
19 mrt 2024

Controle mag beter

Een flesje glijmiddel was binnen gekomen waarvan de seal al was gebroken. Hierover easytoys gecontacteerd en ze hebben netjes een nieuwe opgestuurd. Helaas was deze seal ook al open. Ook was de doos waar het in zat onnodig groot. Het retour aanmelden is ook een groot gedoe
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen over de problemen met de verpakking en verzegeling. We willen graag melden dat het soms kan voorkomen dat de sealing bij het openen van de dop loslaat, maar dit zou natuurlijk niet de norm moeten zijn. Fijn dat je ons hebt gecontacteerd en we zijn blij dat we een vervanging konden regelen. En goed nieuws: we hebben ons retourbeleid onlangs bijgewerkt voor een makkelijkere ervaring. We nodigen je uit dit zelf te ervaren bij een eventuele retour. Als er nog iets is, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je geduld en begrip! Groetjes, Adriën
Ik had het verzendmoment ingesteld op een dag dat ik thuis was. Helaas kwam het een dag eerder en werd het bij de buren geleverd. Gelukkig is de verpakking neutraal en was de inhoud van mijn pakket naar wens.
Kwalliteit van producten mag veel beter en zeker eventuele vergoedingen/ garantie. Of de ptijs moet lager. Producten gaan binenn half jaar al kapot. Het is een wonder dat ik bog bestel. Meestal leip.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je openhartigheid en eerlijk, dat je ondanks de 'leipe' avonturen nog steeds bij ons bestelt, vinden we haast nobel ;-). Dat willen we natuurlijk rechtzetten! Goed om te weten: op al onze items zit minimaal 6 maanden garantie, en op veel dingen zelfs 2 jaar, tot 5 jaar bij de Womanizer en de Satisfyer. Mocht er dus iets niet lekker lopen binnen die tijd, dan staan we klaar om te vergoeden of vervangen. Heb je vragen, tips of een defect te melden? Laat het ons weten door een berichtje aan onze klantenservice. We horen graag hoe we dingen beter kunnen maken voor je. Groetjes, Adriën

Producten langer onderweg

Op de website staat dat de artikelen de volgende dag worden afgeleverd wanneer ze voor een bepaalde tijd worden besteld, maar bij mij duurde het een dag langer.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! We streven er altijd naar om onze belofte van levering de volgende dag na te komen wanneer bestellingen voor de aangegeven tijd geplaatst worden. Het spijt ons te horen dat dit in jouw geval niet gelukt is. Soms kunnen onvoorziene omstandigheden, zoals vertragingen bij de bezorgdienst, ervoor zorgen dat zaken anders lopen dan gepland. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en waarderen je geduld en begrip in deze. Excuses voor deze vertraging! Mocht je verdere vragen of zorgen hebben, neem dan alsjeblieft contact met ons op via onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en eventuele problemen op te lossen! Vriendelijke groet, Adriën
Zet aub duidelijk de maten bij de "speeltjes". Veel geld uitgegeven en past voor geen meter. Graag bijsluiters bij erectie pillen die overigens niet werken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de producten niet helemaal voldeden aan je verwachtingen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral na een investering in iets nieuws. Over de maten van onze "speeltjes", deze zijn te vinden onder de productbeschrijving bij 'Maten en Specificaties'. Ook de gebruiksaanwijzing en de ervaring van andere gebruikers vind je hier. Mocht je deze informatie gemist hebben of moeilijk vinden, dan nemen we je suggestie ter harte om deze zichtbaarder te maken. Wat betreft de erectiepillen, de werking kan inderdaad per persoon verschillen, zoals bij veel gezondheids- en welzijnsproducten. We waarderen het dat je dit punt hebt aangekaart en willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kunnen we je adviseren over alternatieve oplossingen of producten die beter bij je passen. We zijn hier om te helpen en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankopen. Met vriendelijke groet, Adriën
Heel persoonlijk. Gebruik toch liever een vibrator
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je openhartige feedback over de Satisfyer! Net als in de culinaire wereld, heeft iedereen inderdaad zijn eigen 'smaak' wanneer het om persoonlijke producten gaat. Jammer dat de Satisfyer niet helemaal jouw 'smaak' was, net zoals sommigen de voorkeur geven aan een espresso boven een latte. We waarderen je voorliefde voor vibrators en staan klaar om je te helpen het perfecte recept te vinden voor jouw geluk. Laat het ons weten als je advies wilt op je zoektocht naar de perfecte smaakervaring! 😊 Groetjes, Adriën
20 mrt 2024
Prijs kwaliteit laat soms wel wat te wensen over
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je eerlijke feedback. We streven altijd naar de beste prijs-kwaliteitverhouding en jouw input is natuurlijk waardevol voor ons. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze producten en diensten. Zou je ons kunnen laten weten wat je specifiek miste of wat je verwachtingen waren? We staan open voor je suggesties en willen graag leren hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Laten we samen werken aan een betere ervaring! Groetjes, Adriën
Slechte kwaliteit gaat gauw kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het product en dat het snel kapot is gegaan. Kwaliteit en duurzaamheid zijn belangrijk voor ons en het is natuurlijk niet de bedoeling iets te leveren dat hier niet aan voldoet. Gelukkig heb je op alle aankopen bij ons garantie. We nodigen je uit contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je kunnen helpen met een passende oplossing. Vriendelijke groet, Adriën
Altijd
WR