Easytoys.nl

4.750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.399 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Slechte klantenservice

Bestelling vlot geleverd maar defect product dat totaal niet aan de verwachting voldoet en erg generieke antwoorden van de klantenservice die duidelijk geen zin hebben om echt te helpen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat u zich niet gehoord voelt. Ik begrijp dat het artikel niet defect is maar dat u een ander artikel had verwacht en er uitleg en een compensatie is aangeboden. Mochten er toch nog vragen en onduidelijkheden zijn, neemt u dan alstublieft nog even contact op met onze klantenservice, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
In 2 weken twee bestellingen gedaan die beide post.nl leveringsproblemen hadden. Eerste pakket werd afgeleverd bij post afhaalpunt en de tweede bij de buren…..
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat bij 1 pakket de aflevering op het huisadres niet gelukt is, het is gebruikelijk dat het dan bij een afhaalpunt gebracht wordt. Aflevering bij buren is ondanks de discrete verpakking zeker niet de bedoeling, dat staat vermeld op de pakketten. Heel soms komt het voor dat een postbezorger hier overheen kijkt in de drukte. Onze excuses hiervoor! Zijn er nog vragen of onduidelijkheden, laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Adriën

Verzending kosten zijn heel hoog en producten in slechte staat

Verzending kosten zijn heel hoog en, ondanks dat, de verzending is niet efficient. Ik heb producten gekocht die niet in goede staat zijn (namelijk roestig)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Voor klachten over en defecte artikelen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
Zie artikel nrdit mag niet geruild worden, maar is een lomp zwaar groot apparaat . Heb het niet eens geprobeert en t mag noet terug dat is erg jammer
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijpen dat u uw aankoop wilt retourneren, echter, vanwege strikte hygiënische normen en regelgevingen, kunnen bepaalde producten zoals sextoys, helaas niet worden geretourneerd na opening of gebruik. Deze maatregel is er om de gezondheid en veiligheid van al onze klanten te garanderen. U kunt onze voorwaarden nog een nalezen op de website: Klantenservice: Ruilen en Retourneren: Uitzonderingen bij Retouren We begrijpen dat dit misschien niet het antwoord is waar u op hoopte, en staan open om samen met u naar een passende oplossing te zoeken. Mocht u vragen hebben over het product of onze retourbeleid, dan nodigen we u uit contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken ernaar uit om u in de toekomst verder van dienst te kunnen zijn en te zorgen dat uw ervaring met ons positief blijft. Met vriendelijke groet, Adriën
Beter een product omschrijven. Hetzelfde product heeft dus twee versies en dat blijkt alleen maar uit kleine letters…dat verwacht je niet…
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is! Het klopt dat er bij het artikel verschillende opties aangeklikt kunnen worden, modelvariaties en kleuropties. Na het aanklikken hiervan staat dan de juiste informatie onder het artikel. Ik zie dat het artikel retour komt en er een vervangend artikel verzonden gaat worden. Mocht dit niet de bedoeling zijn, laat het ons alstublieft weten. Met vriendelijke groet, Adriën
HD

Zie foto, welke het is, was mijn fijnste.

Bij een toy, was beschreven waterdicht, er us alleen onder de douche gegaan. Dag toy- eikelvibrator. Helaas geen verpakking meer
Product is te koppelen met een app maar het wil niet connecteren en de links op de website voor hulp werken niet, erg jammer
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de bestelde producten niet naar wens of defect zijn. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Als u nog geen contact heeft gehad willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
Persoonlijk vind ik het niet zo wauw. Maakt vrij veel lawaai en is niet heel krachtig. Tip: satisfyer kopen ;)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een product dat u heeft besteld niet geheel naar verwachting is. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
21 jan 2024
Heb nog steeds niets ontvangen nadat het opnieuw zou worden opgestuurd. Geen bericht gehad of iets dergelijks
Antwoord van Easytoys.nl
Het pakket wordt vandaag verzonden, de mail met de tracking volgt nog later op de dag.
Overdoos ongeveer 20 keer te groot!!! Overmatig karton gebruikt!!! Denk aan de natuur!!! Product is goed!
Een van de producten die heb besteld werkt niet. Heel erg jammer, zou ook graag in contact willen komen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een artikel uit uw bestelling niet werkt. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, chat en mail. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We horen graag van u voor een snelle oplossing! Met vriendelijke groeten, Adriën
7 jan 2024
Aparaat doet het maar op 1 stand en afstandsbediening diet niets op aanzetten na. Uitzetten kan al niet
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen! Vaak is de oorzaak van dit probleem het verkeerd plaatsen van de batterijen. Mocht het alsnog niet werken kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, we lossen we het dan snel met u op. Met vriendelijke groet, Adriën

3 sterren voor product, 5 sterren voor Easy Toys

De 3 sterren zijn voor het product wat ik heb gekocht. De website en levering was helemaal in orde.
14 jan 2024
jammer dat je als je wat besteld niet voorradig is dat het dan lang duurt dat je een bericht krijgt
6 jan 2024
Service is snelheid is erg goed, maar de lingerie valt qua maat en uiterlijk tegen tov de site.
De speeltjes zelf. Trillen allemaal hetzelfde. Alleen de vorm is anders. Site zelf is prima
Ze leveren goedkope speeltjes die ook nog eens kapot zijn als ze aankomen. Slechte kwaliteit.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een kapot artikel ontvangen heeft. Heeft u al contact gehad met onze klantenservice voor tips en tricks en eventuele vervanging? We leveren artikelen in allerlei prijsklassen en bieden uitstekende service. We horen graag van u zodat we het met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
Verkeerde product wordt voorgesteld als accessoire en bij aankoop blijkt het niet te passen
Alsof het de eerste keer is. Leerproces lijkt het wel, tegelijk ook heel leuke ervaring.
1 jan 2024
Ik kreeg een cockring die misschien op mijn duim past maar zeker niet waar het hoort
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Neemt u voor vragen en klachten alstublieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën