Easytoys.nl

4.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.314 beoordelingen in totaal

4 apr 2024
Ik ben sinds kort beginnen te bestellen via easytoys. Wat mij opvalt is dat het contact met de klantenservice erg fijn verloopt! ontzettend fijne medewerkers! die in oplossing denken in plaats van klanten af te schepen wat vaak wel bij andere webshops gebeurd. De site is ook erg duidelijk. Bij elk product staat duidelijk alles aangegeven waardoor de kans dat je iets fout besteld heel klein is. Leveringen is nooit wat fout gegaan. Altijd volgende dag binnen! hiermee onderscheid deze webshops zich van al die andere webshops! Hier ga ik meer bestellen. Hier kunnen veel webshops, met name de grote jongens nog van leren over hoe je je klanten te woord staat en ook echt helpt in plaats klanten te zien als een nr wat hier duidelijk niet gebeurd!

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

22 mei 2024
Fijne speeltjes met orgasmegarantie! Vooral de satisfier pro brengt je snel de hemel in. Mijn vriend wilde niet geloven dat het mogelijk was om binnen enkele seconden trillend klaar te komen, tot hij me onder de douche van de grond kon rapen. De koppelspeeltjes zijn ook fijn overigens. We houden het langer vol en de hoogtepunten komen zowel vaker als intenser. Discrete verzending had van mij niet eens gehoeven, EasyToys is een grote speler en staat voor seksuele gezondheid; niets om je voor te schamen! We zouden juist veel opener moeten zijn over de mogelijkheden op seksueel gebied; door middel van de producten van EasyToys leer je jezelf en je partner door en door kennen. Ik gun het iedereen om zo te leren genieten van jezelf en elkaar.
23 mei 2024
Wauw, wat een geweldige review! Bedankt voor je enthousiaste feedback. We zijn blij te horen dat de Satisfier Pro je zo snel naar de hemel brengt en dat ook je vriend overtuigd is van de kracht van onze speeltjes! 😊 Het is fantastisch dat jullie ook de koppelspeeltjes waarderen en samen intensere hoogtepunten beleven. We zijn er trots op dat we producten bieden die bijdragen aan zo’n plezierige en verbindende ervaring. En ja, we zijn het helemaal met je eens , seksuele gezondheid is niets om je voor te schamen. We hopen dat meer mensen, net als jij, open kunnen zijn over de geweldige mogelijkheden die er zijn. Bedankt voor het delen van je ervaring en voor het vertrouwen in Easytoys. Geniet van jezelf en van elkaar! Vriendelijke groet, Adriën
22 mei 2024

Bestellen en service

Prima website, makkelijk toegankelijk, gebruikersvriendelijk en duidelijk. Bestelproces en betaling is gemakkelijk. Alles goed en discreet verzorgd en geleverd. De chatservice kan wel verbeterd worden, als je orderstatus 'verzonden' is en je een track and trace code hebt, maar de status van de bezorger aangeeft "niet ontvangen", dan lijkt mij het advies om de track and trace code in de gaten te houden echt overbodig. Dat mijn levering 2 dagen later dan beloofd komt is een uitzondering en heeft vermoedelijk te maken met vertraging van de bezorgdienst.
23 mei 2024
Bedankt voor je positieve review en je gedetailleerde feedback! We zijn blij om te horen dat je onze website, het bestelproces, en de levering als positief hebt ervaren. 😊 Wat betreft de chatservice; het is frustrerend als de informatie niet helemaal lijkt te kloppen. Het advies om de tracking in de gaten te houden lijkt inderdaad overbodig in zo'n situatie. Echter bij de status 'niet ontvangen of verwerkt' in de tracking, is vaak het laatste van toepassing, het pakket is dan simpelweg wel onderweg maar nog niet verwerkt in het sorteercentrum. Helaas hebben wij, nadat het pakket is meegegeven aan de vervoerder, geen verdere informatie dan wat deze tracking aangeeft, vandaar dit advies. Onze excuses voor de vertraging van je levering. Hoewel dit een uitzondering is, begrijpen we dat het vervelend is. We waarderen je geduld en hopen dat je volgende ervaring helemaal vlekkeloos verloopt. Dank je wel voor je begrip en voor het delen van je ervaringen! Vriendelijke groet, Adriën

Jullie hebben mij heel blij gemaakt, met een voor mij gevoelig thema

De bestelling was er zoals beloofd, snel! Als overlever van seksueel kindermisbruik triggerde mijn menstruatie cup teveel. Bij het uithalen trok deze vaccuüm. Zo pijnlijk. Het was afschuwelijk! Via jullie aan de satisfyer paarse cups gekomen en ze doen waarvoor ze bedoeld zijn. IDEAAL. Ik ben BLIJ! Het lekt niet. Inbrengen ging wat lastiger dan gehoopt maar dat wende al snel. Uithalen daarentegen gaat zo soepel en pijnloos. Fijn!! Prijs-kwaliteit verhouding klopt ook helemaal.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je openhartige en ontroerende feedback! We zijn ontzettend blij te horen dat onze producten je zo goed hebben geholpen. Het betekent veel voor ons te weten dat we een positieve bijdrage kunnen leveren, zeker bij zo'n gevoelig thema. We waarderen je moed om je ervaring te delen. Mocht je in de toekomst nog vragen of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
YV
Y V.
Ridderkerk

Super site die info moet vrijgeven over nieuwe looks

Een super site met enorm snelle levertijden en reageer tijden mbt klantenservice. Maar geeft geen informatie wanneer een speelgoed een nieuwe look heb gekregen. En als de videos het hebben over een outdated uiterlijk, kunnen dingen verwarrend worden. De luv egg had een andere achterkant waar de batterij in moet, maar kon nergens informatie hierover vinden totdat ik de klantenservice erom vroeg)
17 mei 2024
Super fijne webshop om te snuffelen en wellicht iets spannends te kopen. Er is meer dan genoeg om te kijken wat men wil. Ik ben zelf een laatbloeier maar dat mag de pret niet drukken, ik geniet vooral van de anker buttplug (smalle anker) wat men dus voor langere tijd kan dragen. Iedergeval fijne webshop en de service heb ik nog niet nodig gehad. Ook de verzending is snel en optijd.
30 mei 2024
De toys zijn heerlijk, echter ging er een stuk binnen garantietermijn. Toen ik het retourformulier wilde invullen werd mijn ordernummer met E-mail niet herkend. Na kort gesproken te hebben met support kwam het retourformulier per E-mail binnen, 2 dagen later was de nieuwe ook alweer ontvangen. Dat is nog eens een genot om mee zaken te doen.. 😏
31 mei 2024
Bedankt voor je bericht! Super dat je toys zo goed bevallen! Jammer dat er eentje vroegtijdig het loodje legde, maar gelukkig hadden we snel een nieuwe onderweg. Twee dagen later alweer volop plezier! ;-) Veel plezier met je nieuwe aanwinst en geniet ervan! Vriendelijke groet, Adriën

Site is overzichtelijk, snelle levering en nog veel meer goeds

Site is overzichtelijk, snelle levering en heeft veelal de laatste trends op het gebied van genot speeltjes en nog veel meer. Een waardevolle toevoeging zou zijn om een filter (intensiteit) toe te voegen voor de Fleshlight. Want persoonlijk vind ik mijn recente aankoop net niet helemaal wat ik er van had verwacht.
Had defect speeltje ontvangen, met telefonische hulp nagekeken of deze echt defect was. Dat was hij helaas, er werd direct een vervangend exemplaar aan mij toegestuurd, zonder problemen en het nieuwe speeltje ontving ik de volgende dag en was prima in Orde. Dus goede, effectieve klanten service (dit keer).

nieuw speeltje toegevoegd

Voor ons weer een nieuw speeltje. In het begin even zoeken hoe deze voor ons het beste zijn werk kon doen. Hij is super fijn en doet zijn werk perfect. Bij mijn man gaat deze gemakkelijk om zijn penis met wat glijmiddel. De trillingen zijn fijn door de verschillende tril standen. Echt een aanrader
AM
Assie M.
Rotterdam

Discreet verstuurd.

Discreet verstuurd dat is heel fijn. Batterij was snel opgeladen....ligt goed in de hand. Moeste er wel even aan wennen maar het doet zijn werk goed. Ik vind wel dat het nog wel een hoop lawaai maakt? Vraag mij af hoeveel lawaai de eerste versie maakte? Ik moet er nog aan wennen het apparaat.

Late levering

We hebben aangeduid om zaterdag te leveren. Dit is niet gebeurd en kregen het pas maandag geleverd. Het zou aangenamer zijn er effectief geleverd worden op de gekozen datum. Vele van ons werken en zijn daardoor niet altijd thuis en zeker niet op een maandag.
Fijn speeltje, snel bezorgt en heerlijk om Ervaringen van anderen te lezen en ook nazorg (mail over schoonmaken). De gebruiksaanwijzing was heel summier (Google bood uitkomst), wellicht alleen een qr code naar een handige link is misschien een mogelijkheid?
De flashlight is een goed product. De gaten kan wat kleiner zijn, niet dat ik ernorm groot ben maar dat is mij gevoel. Een packet waarin, fleshlight, lubricant, schoonmaakmiddel en poeder zo ook een goed idee zijn. Om alles apart te bestellen is lastig.
28 mei 2024

Levering en service

Prima service, discreet, kwaliteit artikelen is: voldoen tot uitstekend. Mijn 2e levering deze maand werd keurig op de beloofde dag en tijd bezorgd, producten waren discreet en uitstekend verpakt. Kwaliteit van de geleverde producten zeer goed.
17 mei 2024
Kreeg het verkeerde product maar er werd gekeken of in het magazijn het er nog wel was , dat was niet het geval geld is terug gestort. Klantenservice was vriendelijk en zeer meegaand ! Dus top service ondanks ik het verkeerden product heb ontvangen

Altijd fijn!

Makkelijk gebruik van de website en zorgvuldig de pakketjes geleverd. Duidelijke omschrijvingen op de website en echte reviews. Heeft mij behoorlijk geholpen om een beslissing te maken. De beste website als ik op dat vlak mezelf even wil verwennen.
Het snoertje van je Satisfyer Pro kwijtraken en dan via Easy Toys een nieuwe bestellen... Dankjewel namens mijn collega's, vrienden, wildvreemden op straat etc.want mijn dag kan niet meer stuk. Analoog vingeren háált het niet bij de Satisfyer Pro
17 mei 2024

wij hadden een artikel gekocht ,wat verkeerd afgebeeld stond het zat in flesje ,maar in de catalogus was het een potje ,en een artikel waar de gebruiksaanwijzig in alle talen stond behalve nederlands helemaal slecht vond ik dat ;
18 mei 2024

Verpakking anoniem, goede en snelle bezorging, topproduct.

de verpakking was heel anoniem wat in mijn geval heel handig was met de iets-tradionelere-ouders die ik heb. Dus dat was top, en daarnaast was de bezorgtijd ook echt goed optijd en enorm snel. Het product zelf valt ook in de smaak.
28 mei 2024
nou mijn erectie pomp doed het goed wat ik er van verwachte alleen de gummie ring is een maad te groot maar anders is alles goed en de levering is vlug ontvangen. Nooit bij een web site bestelling zo vlug wat ontvangen groetjes Jan