Easytoys.nl

3.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.152 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

20 apr 2024
Heb het tril-ei voor me wederhelft besteld. Hebben er veel plezier van. Binnen en buiten ons huis. Echt een aanrader. Snelle levering ook
22 apr 2024
Beste Bert en Miep. Super om te horen dat het tril-ei zo goed bevalt en dat jullie samen nieuwe avonturen beleven, zowel binnen als buiten huis! 😊 We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie plezier en dat de snelle levering ook in de smaak viel. Bedankt voor de aanbeveling en het delen van jullie ervaring. Als jullie ooit op zoek zijn naar meer leuke items om te ontdekken, weet dan dat we altijd hier zijn met nieuwe ideeën en snelle verzending! Veel plezier en tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Adriën

Easytoys, de meest betrouwbare en fijne webshop voor alle artikelen op erotisch gebied die je je kunt bedenken!

Easytoys is altijd discreet, beantwoord snel vragen en denken met je mee als je er zelf niet uit komt. Iedereen die ik tot nu toe om raad heb gevraagd heeft een professionele houding en geeft een passend en goed advies. Easytoys heeft een uitgebreid assortiment en met regelmaat leuke acties en nieuwe artikelen! En niet onbelangrijk het is een overzichtelijke site waarin je makkelijk dingen opzoekt. Tevens is mijn ervaring ook zeer goed toen er een toy kapot was, dit werd snel en netjes opgelost en heb een nieuw exemplaar ontvangen. Ook is de levering altijd heel snel, wat ook erg fijn is. Al met al is easytoys de enige webshop waar ik betrouwbaar en op een fijne manier winkel op het gebied van erotische artikelen.Een dikke pluim dus!
19 apr 2024
Mooi assortiment, fijn dat er specialisten zijn waar je vragen kunt stellen over seksualiteit. Goed advies onderhoud producten. Goed bereik voor vragen over producten. Snelle discrete levering. Leuke aanbiedingen. Echt heb een product aan geschaft wat niet match met mijn lichaam. Daar wou ik wel op reageren maar mischien ook wel een tip wat de afstand is tussen stimulatie en inbreng positie is omdat vrouwen 3cht niet gelijk zijn of dat het product zo gemaakt wordt dat je het kan bij buigen.
19 apr 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment en de service! We doen ons best om een plek te zijn waar je niet alleen geweldige producten kunt vinden, maar ook terecht kunt voor advies en ondersteuning op het gebied van het gebruik van de artikelen. We begrijpen dat niet elk product perfect past bij iedereen, en je feedback over het aanpassen van producten aan de unieke vormen van verschillende lichamen nemen we zeker mee! Bij vragen of opmerkingen, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor je support en suggesties! Vriendelijke groet, Adriën

Goed maar kan beter

Ik kan veel vinden op easytoys wat ik nodig heb. De prijzen voor zelfde producten zijn elders wel goedkoper. De keuze is ruim maar niet reuze en veel van hetzelfde achtig spul als je bijv. Een buttplug wil. Over het algemeen goeie ervaring voor wat het is en wat het heeft. Voor andere producten of minder prijzige ga ik toch vaal naar een andere webshop
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback Nina! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is natuurlijk super om te horen dat je veel vindt op EasyToys. We begrijpen dat prijzen een belangrijke factor zijn bij het maken van een keuze, en hoewel we ons best doen om scherpe prijzen aan te bieden, kan het natuurlijk zijn dat er soms elders goedkopere opties te vinden zijn. Wat betreft het assortiment, streven we altijd naar diversiteit en kwaliteit, maar we nemen je opmerkingen ter harte en zullen kijken hoe we ons aanbod kunnen verbreden en nog meer unieke producten kunnen toevoegen. Als je in de toekomst weer eens langs wilt komen, ben je meer dan welkom. Wie weet hebben we dan nog meer verrassingen voor je in petto! 😊 Vriendelijke groet, Adriën
BO
Bas O.
VLISSINGEN
16 apr 2024

Snel en discreet bezorgd.

Producten zijn altijd discreet en snel verzonden en tot nu toe ook altijd snel binnen. Anno 2024 is dat zoals het hoort maar je maakt het vaak genoeg anders mee, applaus voor easytoys! (en ook een beetje postnl)
17 apr 2024
Super om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en discretie van onze leveringen, dat is precies waar we voor gaan! Een dikke dankjewel voor het delen van je ervaring en natuurlijk ook een applausje terug aan jou voor de waardering. We zullen het compliment doorgeven aan het team en aan PostNL! Blijf genieten van onze producten en we kijken uit naar je volgende bestelling. Mocht je ooit suggesties of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het kiezen voor Easytoys! Groetjes, Adriën

klantenservice met hoofdlettrers

Hun klantenservice is ook echt SERVICE met hoofdletters. Alles netjes tot tevredenheid opgelost in recordtime.
Antwoord van Easytoys.nl
Geweldig om te horen dat je onze klantenservice zo waardeert! We zetten altijd ons beste beentje voor om te zorgen dat alles vlotjes verloopt. Mocht je ooit weer hulp nodig hebben, laat het ons weten.😊 Vriendelijke groet, Adriën
18 apr 2024

Prima webshop

In middels heb ik al zo'n ongeveer 10 bestellingen geplaatst en nooit iets mee gehad. Werd altijd de dag erna geleverd ook. De kwaliteit van de producten zijn ook goed met de prijs dat ze vragen. Ook hebben ze een leuke klantendienst die je snel helpt zonder te zuchten. Kortom, dit is mijn go-to online winkel om mijn spannendere speeltjes te bestellen. Zeer aanbevolen!
19 apr 2024
Wat een superleuke review! We zijn erg blij te horen dat we jouw go-to online winkel zijn voor al je spannende speeltjes. Het feit dat je onze snelle levering, de kwaliteit van onze producten en de prijs-kwaliteitverhouding waardeert, motiveert ons alleen maar meer. En wat fijn dat je onze klantendienst als leuk en behulpzaam ervaart - we zullen zorgen dat we blijven helpen zonder te zuchten 😉 Bedankt voor je aanbeveling en je blijvende steun. We kijken ernaar uit om je nog veel meer van onze producten te laten ontdekken! Vriendelijke groet, Adriën
28 apr 2024

Producten voldoen aan de verwachtingen en klantenservice perfect

Producten voldoen aan de verwachtingen en zijn keurig netjes verpakt. Bij mijn eerste bestelling ontbrak 1 product, contact opgenomen met de klantenservice en zij kwamen direct met een oplossing. Alle lof voor de klantenservice van Easytoys.
29 apr 2024
Wat een fantastische review, dankjewel! We zijn blij te horen dat alles naar wens was en onze klantenservice je goed heeft kunnen helpen bij het missende product. Jouw tevredenheid is waar we het allemaal voor doen! Bedankt voor de lof en we kijken ernaar uit je weer te mogen helpen bij je volgende bestelling. Vriendelijke groet, Adriën
23 apr 2024

Erg tevreden.

Op zaterdag besteld en zondag geleverd!!! :-) Helaas bleek 1 lingerie setje te klein. Dit dinsdag terug gestuurd (gratis) en binnen een paar dagen het geld terug gestort. Dit was onze eerste ervaring met Easy Toys maar zeer positief!
16 apr 2024
Hele goede service van Easytoys! Ik had een satisfyer waar na een aantal maanden het knopje kapot van ging. Contact gezocht met easytoys, ik moest de toy terug sturen en ik kreeg een nieuwe op gestuurd.
26 apr 2024

Defect onder garantie verholpen

Ik kocht een 8-tal maanden geleden een artikel dat recent defect is gegaan. Zonder enige problemen kon ik deze kosteloos terugsturen en 2 weken later kreeg ik ook gratis een nieuw exemplaar op gestuurd.
29 apr 2024
Wat fijn om te lezen dat we het defect snel en kosteloos hebben kunnen oplossen! We streven ernaar om onze klanten een zorgeloze ervaring te bieden, zelfs na aankoop. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
28 apr 2024
Helaas vergist in Satisfyer, kon het niet terug sturen, jammer. Verder prima bedrijf. Foto lukt niet met dit oude apparaat, kan evt wel via email. Vriendelijke groeten Chris van Zutphen.
29 apr 2024
Bedankt voor je openhartige feedback Chris! We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als een product niet aan de verwachtingen voldoet, vooral na het openen van de verpakking. Hoewel we in dit geval geen retour kunnen aanbieden, waarderen we je begrip en de positieve opmerkingen over ons bedrijf. Als je verdere vragen hebt of advies nodig hebt voor toekomstige aankopen, staan we altijd klaar om je te helpen. Vriendelijke groet, Adriën
Snelle afhandeling top! Echter was mijn bezorgdoos open aan de zijkant. Ws een nieuwsgierige bezorger...aanname. Wellicht een verbeterpunt in het verpakken en materiaal.
goede afhandeling van de garantieclaim. (wel jammer dat de prijsstelling van dit vervangen artikel "iets" meer verhoogd is dan CPI: wel heel veel meer :(
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met onze garantieafhandeling. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met hoe we jouw claim hebben afgehandeld. Wat betreft je opmerking over de prijsstijging van het vervangende artikel, begrijpen we je zorgen. Helaas zijn prijsaanpassingen soms nodig vanwege verschillende factoren zoals veranderingen in productiekosten, inflatie en marktomstandigheden die buiten onze controle vallen. We proberen echter altijd om onze prijzen zo eerlijk en concurrerend mogelijk te houden. We waarderen je eerlijkheid en als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Adriën
24 apr 2024
ik heb iets besteld voor een vriendin en die heeft alles keurig netjes de volgende dag op de tijd die door gegeven was ontvangen! Dus dik tevreden
19 apr 2024

Ik ben zeer tevreden over Easy Toys. Jij ook?

Ik ben zeer tevreden over Easy Toys. Duidelijke product omschrijving. Producten van zeer goede kwaliteit. Discrete bezorging. Blijf zo doorgaan

Pakketje kwam op tijd.

De bestelling kwam op aangegeven datum/tijd binnen.Jammergenoeg werd pakket - ondanks de melding op het pakket - tóch bij de buren afgegeven.
Al vele dingen gekocht van lingerie tot sextoys super goede ervaring en kwaliteit. Soms wel duur maar tot nu toe is alles het waard geweest
27 apr 2024
Een besteld artikel werkte niet naar behoren. Hierop heb ik contact gezocht en hebben ze mij een nieuw artikel gestuurd.
Ondanks een foutje bij levering, binnen een dag het juiste artikel geleverd EN zeer leuk en correcte klantenservice. 👍