ProBrace.nl

447 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.479 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

Nadat ik eerst zelf een brace had uitgezocht, bleek die niet goed te passen. In samenspraak met Probrace een andere brace besteld en die werkt goed en draagt zeer fijn.
Antwoord van ProBrace.nl
Goed om te horen dat na overleg u een passende brace heeft kunnen vinden en dat deze ook zijn werk doet. Dank u wel voor uw review.

Verkeerde bestelling.

Bij een verkeerde bestelling heb ik telefonisch contact opgenomen , de klantenservice heeft alles in werk gezet om mijn verkeerde bestelling tot de juiste te doen komen Ik vond de omschrijving van producten op de site wat onduidelijk. Daarom had ik ook het verkeerde besteld.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review! En fijn dat u goed geholpen bent.
WJ
Willem J.
Zoetermeer
Doordat ik n aneurysma operatie heb gehad en mijn buikspieren doorgegesneden zijn miste ik heel erg de steun daarvan op mijn core. Met de de brace ondersteuning voelt het weer heel goed aan en sta ik weer rechtop . Dus heel blij mee
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat de brace u de juiste ondersteuning biedt! Hartelijk dank voor uw review.
Gebruikte al vanwege rheuma aan grote teen semi orthopedisch schoenen om oude nog mooie schoenen te blijven gebruiken had ik inlegzolen nodig deze zijn prima precies wat ik nodig heb en ook nog beter betaalbaar
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen dat de zooltjes u ondersteuning geven. Bedankt voor uw review!

Snel geleverd, band 1 maat groter bestellen dan aangegeven. Kan nu weer lekker tennissen en sporten. Na 2 jaar is klittenband wat versleten, maar dan gewoon een nieuwe aanschaffen. Prima band.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor de review! Fijn om te horen dat de brace uw ondersteuning geeft.
30 mrt 2024
Snel en acuraat gehandeld. Er werd een verkeerde brace gestuurd, maar dat was na één gesprek nog dezelfde dag opgelost. Prima service, én een goed product!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor de complimenten en review!
Super schoenverhoger. Fijn om voor de operatie van de voet al te kunnen oefenen. Gewoon met je eigen schoen aan. Voorkomt rugklachten
Antwoord van ProBrace.nl
Goed om te horen dat het product u ondersteuning geeft. Dank u wel voor uw review.

Prima brace

Prima kniebrace die voldoende stabiliteit geeft in de zijwaartse richting. Past goed onder een normale broek en irriteert niet.
Antwoord van ProBrace.nl
Goed om te horen dat het product u ondersteunt. Dank u wel voor uw review.
JH
John H.
Den Helder

Prima product en levering

Zonder problemen te bestellen, snel levering en precies wat ik mag verachten van het product
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor de mooie feedback.
MD
Te kleine maat is zonder problemen omgeruild voor een grotere. Verder prima product.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
24 mrt 2024
Brace was te klein. Retour gestuurd en binnen een week aankoop bedrag terug gekregen
Hartelijk dank voor uw review!
Professioneel personeel met goed advies. Ze hebben mij goed geholpen. 😃
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat wij u goed advies hebben kunnen geven!

Goede consult

Fijne persoonlijke begeleiding. Meerder opties waar ik uit kon kiezen
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen en nog een fijne dag!
Snelle en behulpzame reactie op vragen en snelle beschikbaarheid
Hij helpt goed, maar wijdt af en toe een beetje uit in het water
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review en feedback.
31 mrt 2024
Brace geeft veel stevigheid en makkelijk om te doen.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen! Dank u wel voor uw review.
Makkelijk in gebruik en stevige ondersteuning
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
Goed product en netjes op tijd geleverd!!
Hartelijk dank voor uw review!
Levering en retour keurig geregeld.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
MV
Marion V.
Monnickendam
Prima artikel en goed te reinigen