ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

600 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.713 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

29 mei 2024
Besteld op vrijdag voor 17:00 en de volgende ochtend voor 12:00 afgeleverd door DHL. Gelijk de navelbreukband om gedaan, wat veel verlichting gaf. Zit comfortabel, maar tijdens het dragen past de spijkerbroek niet meer. Ik vindt het een uitstekend product en bedankt voor de snelle service en verzending.
30 mei 2024
Goedemorgen, fijn om te horen dat de bezorging snel was en het product u verlichting geeft. Dank u wel voor uw review!
28 mei 2024
De vertoonde centimeters vind ik te ruim genomen. Ik heb medium genomen, maar ik had denk ik met een small beter uit geweest. Maar ook deze een beetje te ruime ben ik blij. De pijn (ik snap n iet hoe) gaat meteen weg als ik hem aandoe, ook in de nacht.
29 mei 2024
Goedemiddag, super fijn om te horen dat de pijn afneemt bij het dragen van de brace. Dank u wel voor uw review.
Nacht Brace. Deze is zeer aangenaam kwa stof. Is niet vervelend in bed. Ben de eerste ochtend na het dragen met minder pijn uit bed gekomen. Nu is het afwachten wat de lange termijn het gaat op leveren
Antwoord van ProBrace.nl
Wat fijn om te horen dat dat de brace u de juiste ondersteuning geeft. Dank u wel voor uw review!
31 mei 2024

Ging 2 keer fout maar wel goede service

Het heeft 2 zendingen geduurt voor het goede item er was. 2 keer het foute item gestuurd maar de sevice hierdoor was wel heel goed. 2 keer retour en toch snel genoeg de goede brace's binnen.
31 mei 2024
Dank u wel voor uw review. Ondanks dat het niet helemaal goed ging, zijn wij wel blij om te horen dat de service om alles goed te regelen wel goed was.
2 jun 2024

Een bedrijf wat met je mee denkt!

Het was helaas niet wat ik zocht maar heb contact opgenomen. Ik kreeg netjes een mail terug met antwoorden op mijn vraag. Perfect geregeld.
3 jun 2024
Super fijn om te horen! Dank u wel voor uw review.
CC
Cees C.
Heerlen
5 jun 2024
Het artikel paste helaas niet. Maar het artikel werd snel geleverd voldeed aan de kwaliteit en was eenvoudig te retourneren.
5 jun 2024
Hartelijk dank voor uw review!

snelle levering, prima product

snelle levering van een product dat goed aan de omschrijving voldoet Past goed zakt niet af. Geeft meer stabiliteit
27 mei 2024
Super fijn om te horen dat alles naar wens is en het product u goede stabiliteit geeft! Dank u wel voor uw review.
29 mei 2024
de perfecte oplossing als je langdurig met gips moet lopen! geen last meer van onderrug door hoogteverschil!
30 mei 2024
Super fijn om te horen dank u wel voor uw review.

Zeer tevreden

Juiste maat uitgezocht met behulp van de maattabel. Vlotte levering. En sinds weken weer zonder pijn lopen.
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen dat het product u ondersteuning geeft en u weer zonder pijn kan lopen. Dank u wel voor uw review.

zeer goed

snelle reactie goed bereikbaar betrouwbaar terugsturen zonder problemen vriendelijke dame en zeer behulpzaam
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen! Hartelijk dank voor de review.
HK
Hans K.
Harderwijk
Na klacht een snelle oplossing geboden, in de vorm van nieuw verstrekken. Veel beter kan niet volgens mij
Antwoord van ProBrace.nl
Super bedankt voor uw review. En wij zijn blij dat de klacht snel opgelost kon worden!

Aanrader!!

Snelle levering en via de mail word je op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd wordt...Top!!
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat alles voor u duidelijk was! Bedankt voor uw review.
29 mei 2024
goede klante service. Nadat er iets mis ging bij DHL hebben ze perfect geholpen.
29 mei 2024
Dank u wel voor uw review. U ook bedankt voor het meedenken!
Viendelijk en duidelijke uitleg aan de telefoon,keurig verpakte bestelling.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor de mooie complimenten en uw review. Ik wens u nog een fijne dag.
30 mei 2024
Even wennen in het begin helpt erg goed ik ben er heel blij mee.groet Els
30 mei 2024
Goed om te horen en dank u wel voor uw review.

Goed product.

Goede product omschrijving. Goed product. Snelle levering, goed verpakt
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Dank u wel voor uw revieuw.
25 mei 2024

Erg fijne brace voor hielspoor

Erg fijne brace, maar de bovenste band blijft niet goed zitten.
27 mei 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor uw review. Wel vervelend om te horen dat de brace niet goed blijft zitten. Zou u hiervan een foto kunnen sturen naar info@probrace.nl. Misschien dat wij dit probleem voor u kunnen oplossen. Nog een fijne dag vandaag.
26 mei 2024
Het zou fijner zijn als het individueel kan strakker zetten
27 mei 2024
Dank u wel voor uw review en feedback!
26 mei 2024
Verlicht de pijn. Voltaren insmeren en dan aantrekken.
27 mei 2024
Super fijn om te horen dat de handschoenen uw helpen!

Prima!

Goede communicatie met de klant en snel leverbaar . '
29 mei 2024
Super bedankt voor de aardige woorden.