x2o.nl
Beoordelingen:

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal  

4,30
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor x2o.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(41)
(64)
Resetten
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Productomschrijving onvolledig. Bij orderbevestiging geen pdf met factuur/ order. Moet je wee appart voor inloggen. Heel irritant
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de productomschrijving niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij streven ernaar om onze klanten te voorzien van gedetailleerde en duidelijke informatie, zodat zij een weloverwogen keuze kunnen maken. Uw opmerking over het ontbreken van een PDF met de factuur of orderbevestiging na uw aankoop nemen wij serieus. We begrijpen dat dit voor extra stappen zorgt en wij zullen dit intern onder de aandacht brengen om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. We willen u ook bedanken voor uw feedback over het inloggen om toegang te krijgen tot uw factuur. Bij X²O streeft ons team ernaar om het proces zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, en uw input is waardevol voor ons om dit doel te bereiken. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Douchecabine geleverd met deukje.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de geleverde douchecabine niet in perfecte staat was. Onze klantenservice is toegewijd aan het bieden van kwalitatief hoogwaardige producten en een transparante communicatie over leveringen. Wij nemen uw feedback serieus en werken continu aan het handhaven van onze kwaliteitsnormen, zoals u kunt verwachten bij X²O. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben met betrekking tot uw aankoop, onze klantenservicepunten in elke winkel staan klaar om u persoonlijk te assisteren en een passende oplossing te vinden. Daarnaast bieden we tot 8 jaar garantie op ons assortiment, met uitzondering van bepaalde merken, zoals vermeld in onze garantievoorwaarden. We nodigen u uit om contact op te nemen met de desbetreffende winkel of onze klantenservice via onze supportpagina, zodat we het probleem naar tevredenheid kunnen oplossen. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
facturen op de site doen het niet
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de facturen op onze website. We streven naar een transparante communicatie en een gebruiksvriendelijke online ervaring, en het spijt ons dat we hierin niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat dergelijke kwesties snel en efficiënt worden opgelost. Hoewel we de situatie betreuren, willen we benadrukken dat wij als badkamerspecialist altijd klaarstaan om u te ondersteunen bij alle vragen of problemen. U kunt vertrouwen op onze klantgerichte service, zowel online als in onze fysieke winkels. Onze servicepunten in de winkels staan tevens altijd tot uw beschikking voor persoonlijke ondersteuning. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gewoon geleverd zoals het hoort
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Super leuk om te lezen dat alles van start tot levering goed is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen in X²O en veel plezier met je aankopen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verschrikkelijke service, 2x iets besteld en 2x geen complete levering ontvangen. Wanneer je telefonisch contact zoekt wordt er lacherig gereageerd en gezegd dat ze je niet kunnen helpen, je moet een email sturen is de reactie!
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
4 dagen geleden
Beste klant, We waarderen je feedback. Wij nemen uw feedback zeer serieus en betreuren het ten zeerste dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons mag verwachten. Bij X²O streven we ernaar om onze klanten te voorzien van een kwalitatieve service en we vinden het jammer te vernemen dat dit in uw geval niet zo ervaren is. Hoewel we ons best doen om een realistisch beeld te geven van onze levertijden en voorraad, lijkt het erop dat we in uw situatie niet aan onze eigen hoge standaarden hebben voldaan. Ons team werkt hard om dit soort situaties te voorkomen en we zullen uw geval gebruiken als een leermoment om onze processen te verbeteren. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring en hopen dat u ons de kans geeft om in de toekomst te bewijzen dat we onze beloftes nakomen en de hoge kwaliteit service bieden die u van ons verwacht. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorger kwam aan en zei direct er zit een gat in we hebben hem laten vallen als hij stuk is neem maar contact op met dynalogic kortom nooit meer bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
11 dagen geleden
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring met de bezorging niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven naar een zorgvuldige afhandeling en het is dan ook betreurenswaardig dat u dit zo heeft ervaren. Wij willen u graag verzekeren dat onze klantenservice altijd klaarstaat om eventuele problemen op te lossen en advies te bieden waar nodig. U kunt te allen tijde contact opnemen met het servicepunt in onze showrooms of via onze ondersteuningspagina voor assistentie. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat ondanks deze ervaring, we u in de toekomst kunnen overtuigen van onze kwaliteit en service. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
een bestelling komt in 3 leveringen waarvan de laatste na 2 weken nog moet komen. Slechte service en hoop dat ik het laatste deel nog ga ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
11 dagen geleden
Beste klant, We waarderen je feedback. Uw opmerking aangaande de gefaseerde levering van uw bestelling betreuren we ten zeerste. We streven er altijd naar om onze beloften na te komen en duidelijk te communiceren over de levertijden. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring hier niet aan heeft voldaan. Hoewel wij de bezorging zeer serieus nemen en 95% van onze artikelen op voorraad hebben om snelle levering te garanderen, zien we dat uw situatie niet weerspiegelt wat u van ons mag verwachten. We zijn toegewijd om ieder vraagstuk, waaronder ook die van u, met zorg en aandacht te behandelen, zodat u kunt genieten van een zorgeloze ervaring. Bij X²O is het onze prioriteit dat onze klanten met vertrouwen bij ons kopen, daarom bieden wij tot 8 jaar garantie op ons assortiment. We hopen dat we, ondanks deze hinderlijke vertraging, uw vertrouwen kunnen herstellen en dat de afronding van uw bestelling spoedig en naar tevredenheid zal verlopen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestelling wel betaald... nog niets gehoord of gemaild over een leveringsdatum... ik vind het best wel lang duren. ze mogen me bellen 0627274405
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
11 dagen geleden
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat u nog geen informatie over de leveringsdatum heeft ontvangen na uw betaling. Dit is zeker niet de service die wij ambiëren. Onze belofte is om transparant te communiceren over levertijden en we vinden het jammer dat dit in uw geval niet is gelukt. Wij willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk ontvangen. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden en duidelijkheid te verschaffen over bestellingen. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice via ons support kanaal of uw dichtstbijzijnde showroom voor onmiddellijke assistentie. Tot slot willen wij benadrukken dat onze medewerkers u graag zullen helpen bij het samenstellen van uw droombadkamer en dat zij altijd streven naar uw tevredenheid met betrekking tot onze producten en service. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Webshop zegt niet over voorraad en vervolgens komt het een maand later
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
4 dagen geleden
Beste, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de informatie over de voorraad en de latere levering niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven ernaar om onze klanten altijd duidelijk te informeren over leveringstijden en beschikbaarheid. We betreuren het dat u deze ervaring heeft gehad en nemen uw feedback serieus. Hoewel we onze kwaliteitsnormen niet ondermijnen en ons best doen om onze klanten de beste service te bieden, begrijpen we dat er ruimte is voor verbetering. We werken continu aan het optimaliseren van onze voorraadbeheer en communicatieprocedures. We danken u nogmaals voor uw feedback en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heel slechte service nooit meer iets kopen
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
5 dagen geleden
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Service is voor ons een topprioriteit en we streven ernaar om transparant te communiceren en onze beloften na te komen. Hoewel we altijd ons best doen om een hoog serviceniveau te bieden, lijkt het erop dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We nemen uw feedback serieus en werken voortdurend aan het verbeteren van onze klantenservice. Mocht u verdere vragen hebben of een oplossing wensen te bespreken, onze klantenservicepunten in onze winkels staan altijd voor u klaar. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De communicatie naar klanten toe. Ik geef veel geld uit en dan is het wel fijn dat er wat aandacht wordt gegeven als ik een vraag stel. De begroeting in de winkel vond ik ook niet heel prettig. Maar we hadden alles al uitgezocht via de site.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
22 mrt 2024
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Het doet ons plezier te horen dat u uw keuze al via onze website heeft kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitgebreid en kwalitatief assortiment aan te bieden, en het is fijn dat u dit positief heeft ervaren. We betreuren het echter dat de begroeting in onze winkel niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze klantenservice en het bieden van een persoonlijke service staan bij ons hoog in het vaandel, zoals vermeld in onze bedrijfsfilosofie. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service voortdurend te verbeteren. Prettige dag, Het X²O team
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet compleet

Toilet niet compleet geleverd geen drukknoppen zoek maar een ander bedrijf dat de rest van badkamer wel kan leveren Wel compleet
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor deze review. Onze excuses dat je levering niet correct was. Neem gerust contact op met uw dichtstbijzijnde showroom zodat we uw wel naar verwachting kunnen verder helpen! U kan deze contactgegevens terugvinden op onze website. Hartelijke groeten, Het X²O team
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde bestelling ontvangen. Hierdoor renovatie van de toilet uitgesteld . Behalve geld verlies heb ik ook veel ellende gehad en tijdverlies. Bestelling aangemeld als retour en notitie gemaakt dat ik het verkeerde ontvangen bestelling met tegenzin bepaalde producten geïnstalleerd heb en dat ik het verschil terug wilde hebben. Tot nu toe geen gehoord gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
17 apr 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat de levering niet naar verwachting was en dit heeft geleid tot ongemak en vertraging in uw renovatieproject. Onze klanten moeten kunnen rekenen op een transparante communicatie en een vlotte oplossing bij dergelijke voorvallen. Hoewel wij altijd streven naar een foutloze service, betreuren we dat in uw geval de ervaring niet overeenkwam met onze hoge kwaliteitseisen. We geven hoge prioriteit aan onze klantenservice en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Uw opmerking over het uitblijven van een reactie nemen we serieus. Onze klantendienst hanteert soms echter bij drukte een wachttijd tot 5 werkdagen. We willen u verzekeren dat we beschikbaar zijn om uw situatie persoonlijk te bespreken en tot een bevredigende oplossing te komen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vooralsnog geen opdrachtbevestiging ontvangen. Wel betaald! Is deze bestelling wel aangekomen bij x2o? Graag spoedige reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, ondanks dat de betaling al is voldaan. Wij hechten veel waarde aan transparante communicatie en het nakomen van onze beloftes. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele onduidelijkheden zo snel mogelijk op te helderen. Wij begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en nemen uw situatie zeer serieus. Graag nodigen wij u uit om direct contact op te nemen met de klantenservice via de telefoonnummer vermeld op uw bestelformulier of via onze support pagina op onze website, zodat wij persoonlijk met u de status van uw bestelling kunnen doornemen. We willen u verzekeren dat ons team hard werkt om ervoor te zorgen dat onze service altijd van topniveau is, zoals u van ons gewend bent. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij streven ernaar om elke kwestie naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden geen reactie wanneer levering gaat plaatsvinden. Zou uiterlijk voor 1 april definitief kenbaar gemaakt worden.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
2 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat de communicatie omtrent je levering niet voldeed aan je verwachtingen. Wij streven ernaar om altijd duidelijk en transparant te communiceren over leveringstijden, zoals beloofd in onze servicebelofte. Jouw opmerkingen nemen wij zeer serieus en wij zullen deze gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie wensen, dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je terzijde te staan en persoonlijk met je naar een passende oplossing te zoeken. Hartelijk dank, Het X²O team
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zit al ruim een wwek te wachten op een badkanerbeugel, simpel produkt. hoor helemaal niks..al wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
29 mrt 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wat jammer dat je nog zit te wachten op je bestelling. Heb je gekeken in je spam folder, misschien dat onze e-mails per ongeluk daar terecht komen? Neem anders gerust contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Hartelijk dank, Het X²O team