yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden375 beoordelingen in totaal

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

30 jun 2024

Beoordeling

Uitstekend bedrijf, alles goed geregeld.
2 jul 2024
3 jun 2024
Alles uiteindelijk mooi geleverd. Miste wel de track and trace code waardoor ik onzeker werd over de levering.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de bestelling mooi geleverd is, minder fijn dat u de track&trace niet ontvangen heeft. Dit hebben wij nagevraagd bij het transport en zij geven aan dat deze wel verzonden zou zijn. Het kan voorkomen dat deze dan in de spam/ongewenste box terecht komt. Wel hebben wij dit helaas wat vaker gehoord dus wellicht dat er wat fout ging in het systeem, dit wordt nog onderzocht. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
10 jun 2024
Bestel hier als hovenier vaker, soms wel eens gehad dat iets niet leverbaar bleek te zijn,. Dit is is helaas iets wat is de planterwereld overal voorkomt. Verder altijd top!
27 mei 2024
Goede kwaliteit klimplanten
10 jun 2024
mooi biologisch assortiment en benieuwd naar mijn eetbare tuin straks. Bezorging was top!
11 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Leuk om te lezen dat u het biologische assortiment mooi vindt en dat de bezorging als top wordt ervaren. Hopen op een mooie oogst voor uw eetbare tuin! Met vriendelijke groet, Team Yarinde
3 jun 2024
De kwaliteit van de planten is top! Echter de levertijd mag wel iets aan gedaan worden.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor de feedback! Super leuk om te lezen dat u de kwaliteit als top ervaart. Wat de levertijd betreft zouden we dol graag voor iedereen zo snel mogelijk leveren echter kan dit wel eens in het hoogseizoen langer duren. Gelukkig was de bestelling zo te zien wel binnen de aangegeven tijd geleverd. Geniet van uw tuin, het ziet er prachtig uit! Met vriendelijke groet, Team Yarinde
ML
Mw M L.
Sappemeer

😊 zeer tevreden klant

Alles volgens afspraak goed verlopen. Bezorging prima verpakking producten uitstekend.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Heel erg leuk om te lezen dat alles volgens afspraak is gelopen. Wij wensen u ongelofelijk veel plezier met de nieuwe planten. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
3 jun 2024
Zeer mooie planten, zeer goed verpakt. Prima communicatie ivm. de levering.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij waarderen dat enorm! Met vriendelijke groet, Team Yarinde
10 jun 2024
Leuk contact met de mensen!! Zit om het te zien groeien in mijn tuintje!
22 jun 2024
Dagje later dan verwacht maar kan gebeuren. Verder super mooi!
22 jun 2024
Prima kwaliteit, levering op tijd, niks op aan te merken.
22 jun 2024
alles goed ontvangen, ben benieuwdnaar resultast.
22 jun 2024
Alles in goede orde ontvangen, dank jullie wel
22 jun 2024
Ziet er leuk uit, bedankt voor de service
23 jun 2024
Mooie website en alles goed ontvangen.
28 mei 2024
Doen wat is afgesproken en goed.
23 jun 2024
Goed verpakt en heel blij mee
8 jun 2024
Prettige service!
10 jun 2024
Hallo! Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u de service als prettig ervaart! Met vriendelijke groet, Team Yarinde
Gewoon top