yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.

Beoordelingen voor yarinde.nl

8 mei 2024

Alles prima

Mooie, stevige planten. Goed verpakt en correct bezorgd volgens afspraak. De bestelde mest ontbrak, de betaling is na melding direct teruggestort.

Aanrader

Mooie en goed verzorgde planten. En op tijd geleverd.
14 mei 2024
Prima planten, keurig afgeleverd
Doen wat is afgesproken en goed.
Goede kwaliteit klimplanten
1 dag geleden
16 mei 2024
9 mei 2024
6 mei 2024
18 apr 2024
Heel blij met de geleverde planten! In het hedendaagse leven wordt vaak alleen het negatieve benoemd en kan men enorm klagen. Hierbij wil ik graag laten weten enorm blij te zijn met de geleverde producten. Ondanks de levering 5-8 werkdagen betreft zal ik nog jaren plezier hebben van mijn nieuwe aangelegde tuintje! De wereld is immers ook niet in 1 dag geschapen. Hartelijk dank Yarinde en wellicht tot snel!
27 apr 2024
Kan niet beoordelen heb mijn bestelling nog niet ontvangen zou op de 24/04 gebeuren maar nog niks vernomen geen reactie op mail
MS
Mark S.
Arnhem
22 apr 2024

Nette prijzen, goed verpakt

Nette prijzen. Tussen de tijd van bestellen en leveren zat in ons geval best wat tijd tussen. (Meer dan een anderhalve week). Maar dat heeft te maken met hoe Yarinde werkt en staat ook op de website vermeldt. Dus op tijd plannen dan is het geen probleempje.
Antwoord van yarinde.nl
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Het klopt dat in het voorjaar en hoogseizoen de leveringen wat langer duren. Dit communiceren wij inderdaad ook op de website. Dit zal niet het hele jaar door zolang duren. Fijn dat u ons 4 sterren geeft en hopen dat wij in de toekomst die 5de ster nog kunnen krijgen. Groene groet, Team Yarinde
21 apr 2024
Geweldig concept! Leuke mensen gesproken en al met al een fijne ervaring. ik was eerst huiverig planten online te bestellen maar ben super blij met mijn nieuwe tuintje.
18 apr 2024
Duidelijke uitleg op de website, communicatie en levering ging goed en snel
18 apr 2024
Hele mooie planten besteld. Goed verpakt en verzonden. Super blij mee
LB
Lammy B.
AKKRUM
22 apr 2024
Boom is in goede orde ontvangen. Mooie kwaliteit en snelle levering.
Antwoord van yarinde.nl
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de boom in goede orde is ontvangen en fijn dat de levering als snel wordt ervaren. In deze drukke periode is het altijd fijn dat het ook snel kan. Groene groet, Team Yarinde