petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.923 beoordelingen in totaal

8 mei 2024
Goeie club. Goei spulletjes. Ff de maatvoering in de gaten houden. Valt veelal net iets anders. Verwerking bestelling top. Levering top. Iets duurder maar zeer zeker de moeite waard.
GK

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

In één woord ‘geweldig’! De broeken zijn van hoge kwaliteit en zitten perfect. Ook super fijn dat ze verschillende lengte maten hebben. Ik haal voortaan nergens anders meer mijn broeken! Ga zo door, Petrol!
MD
M d.
Den haag
30 jun 2024

Lichtgewicht jas Papaya marine

Mooie kwaliteit, zit goed, leuk design! Kwaliteit/prijsverhouding is goed. Zeer snel geleverd.. besteld en volgende dag al in huis. Diverse betalingsmogelijkheden. Ik kon de verzending goed volgen!

Prima kleding en snelle service

De maat die Petrol aanraadde was te groot, maar met 2 m lang is dat ook lastig schatten. De foto's kwamen ook niet helemaal overeen met de denim shorts. Fijn dat het zo gemakkelijk retour kan.
SN
Sandra N.
Uitgeest
Snelle levering en retour levering is ook eenvoudig te doen. Alleen de maten wijken wel wat in vergelijking met andere merken. Een maat groter bestellen is nodig.
TV
Thirza v.
WAARDER
27 jun 2024
Mooie kleding, vlotte levering. Alleen vreemd dat een spijkerbroek maat 33 echt veel te wijd is, het lijkt wel 3 maten groter te zijn.
Goede overzichtelijke site, duidelijke foto's. Overzichtelijk: maat lengte en breedte. Eenvoudig bestellen en snel geleverd.
7 jul 2024
Petrol het lievelingsmerk van mijn man en zoon. Leuk en mooi. Goed in onderhoud, goede kwaliteit. Cool,dus echt een aanrader.
7 jul 2024
Leuke stoere kleding, snel bezorgd en de maat tool voor kiezen juiste maat op de site werkt echt goed voor mij!
Snelle levering , ondanks vermist pakketje , goede service en contact. En binnne 5 dagen was alles weer ok
1 jul 2024
De snelheid van levering en de verpakking. Bovendien is de kwaliteit van de tshirts uitstekend.
30 jun 2024
Snelle levering en TOP kwaliteit kleding!! Polo's shirts en spijkerbroeken helemaal perfect!
1 jul 2024
Snel en helder. Heb veel Petrol kleding. Super kwaliteit en service en prima prijzen
Handige tool voor de maat. Goed overzichtelijke website en een snelle bezorging.
10 jul 2024
Ruime keuze, snelle verzending, product zoals beschreven, goede kwaliteit, top
CR
Christian R.
Suddendorf
27 jun 2024
Eenvoudig bestellen en snelle levering. Ook veel betaalmogelijkheden. Super!
Zeer snelle levering en product komt over een met wat er op de site staat.

Mooie kleding

Producten zijn snel binnen! Voldoen aan de verwachtingen. Ga zo door!
Ik zou het niet weten wat jullie zouden moeten veranderen, niets dus.
Mooie kwaliteit t shirts snelle levering. Bestel er zeker nogmaals
4 jul 2024

Snel en keurig

Snel, goed verpakt en duidelijke website. Retourneren gemakkelijk.