Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec. 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb. 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr. 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

7 feb. 2024

doen wat ze beloven

Prijzen zijn goed. Maten vallen ook goed. Zit soms wel wat verschil in bij de producten. De ene trui/shirt valt soms iets korter dan de andere. Hier zou wellicht iets meer op gelet kunnen worden of duidelijker aangeven wanneer een model langer is (of korter) Bestellingen worden erg snel bezorgd ( soms binnen 24 uur) en tot nu toe altijd correct.
WS
Wim S.
Almere
30 jan. 2024
Kwaliteit oké. Levering snel. Deze keer helaas niet de bestelde kleur ontvangen, ondanks dat deze wel op verpakking, pakbon en factuur vermeld stond. Wilde het product wel houden maar had een geste voor het alsnog toesturen van de goede kleur. Een gebaar bleef uit. Btj jammer.
Retourneren zonder zelf uitgeprint label want niet iedereen heeft een printer. Misschien makkelijker als er al een retourlabel bij zit. Dat gebeurd bij de meeste online bedrijven. Groet.
30 jan. 2024
Goede maatvoering en kleur . Goede service . Minpunt ( in dit geval broeken ) is altijd dat pocketing ondermaats is en als eerste versleten . Kan niet dragen met gat in broekzak.
26 jan. 2024

Snelle en correcte levering

Duidelijke site, goede tool voor bepalen maatvoering, snelle levering (inclusief retour instructies), tevreden met de kwaliteit van de bestelling

Grote keuze & goede kwaliteit

Grote keuze, goede productomschrijving en fotos, snelle levering. Goede kwaliteit en zoon erg tevreden met zijn nieuwe winterjas.
22 jan. 2024
snelle levering, volgende dag binnen. mis alleen de bevesting per mail vanuit Petrol ind. na plaatsing van de bestelling

Snelle levering, goede communicatie en netjes verpakt!

Snelle levering. Netjes verpakt. Goede communicatie m.b.t. verzending en aflevering. Goede kwaliteit shirts.
I received the order the day after! Very quick! Products, jackets and sweather are of good quality.
Fijne kleding voor een goede prijs. Was altijd een Pme klant, maar ben overgestapt op Petrol
28 jan. 2024
makkelijk en vlot bestellen, heel vlugge levering, producten top verpakt en van topkwaliteit
Parfait .. conforme a la description taille et qualité impeccable. Envoi rapide merci
26 jan. 2024
Ik ben blij met mijn winterjas. De bestelling ging lekker vlot en de bezorging ook.
25 jan. 2024

Tevreden

Producten zijn zoals omschreven, de maat is ook goed en kwaliteit is ook in orde.
LK
Leo K.
Bergen
Mooie polo's en snel geleverd Jammer dat je het retourticket zelf moet printen
MV
Marianne V.
Loenhout
31 jan. 2024
Prachtige cerise, stopte levering maar ik vind de verzendkosten heel hoog.
CK
C K.
Rotterdam
6 feb. 2024
Snelle levering en retour. Goede kwaliteit kleding voor een mooie prijs!
4 feb. 2024

Goed verpakt en snel geleverd

Verpakking was mooi waterdicht. Snel geleverd. Artikel is top.
25 jan. 2024
Snel betrouwbaar en geweldige kwalitatieve kleding. Aanrader!