hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.398 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.935 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

16 apr 2024
Levering was laat! Screenprotector plak slecht op het scherm!!
17 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de levering te laat is aangekomen. Helaas is het erg druk bij de post. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
AV
astrid v.
hoogddorp
hoesje besteld nooit ontvangen. op mail wordt niet gereageerd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling door de pakketdienst vertraagd is. Ik heb de zendingsvervolging voor u nagekeken en er wordt aangegeven, dat de bestelling vandaag bij u bezorgd zal worden. Als dit niet gebeurt, verzoek ik u met ons contact op te nemen, dan gaan wij het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Hard karton.... groter dam mijn mobiel slechte kwaliteit
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Na meer als een week nog steeds niets ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte kant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb het afleveradres van de bestelling gecontroleerd en geconstateerd, dat er in bij het afleveradres geen straatnaam werd aangegeven. Wij gaan per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendeijke groet, Ursula
31 mrt 2024
Al besteld op 21 maart en NOG NIETS ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat wij wachten op een reactie. Met vriendelijke groet, Yvonne
Maatvoering komt niet overeen met iphone model
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het hoesje niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
ik kan mijn pas en bankkaart er niet in kwijt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. U heeft bij ons een backcover besteld, dit is een hoes, dat alleen de zijkanten en de achterkanten van het toestel bedekt en daarom kunt u in dit hoesje geen passen en bankkaarten in kwijt. U kunt de backcover op onze website voor retour aanmelden en het product ruilen. Met vriendelijke groeten, Ursula
Hoedje past niet goed bij camera gedeelte
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje niet goed past bij het camera gedeelte. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Nog steeds geen hoesje iPad ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, helaas is de levering van uw bestelling door de feestdagen vertraagd. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Mijn bestelling is niet aangekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling tot nu toe nog niet bij u niet bezorgd heeft. Wij hebben u in onze laatste e-mail de oplossing hiervoor aangeboden. Met vriendelijke groet, Ursula
Te lang gewacht op het hoesje
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat de bestelling met 1 dag vertraging geleverd is, helaas kan het door drukte bij de post iets vertraging oplopen. Met vriendelijke groet, Robin
20 apr 2024
Heel slecht erste dag kapot
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het is zeker niet de bedoeling dat het artikel op de eerste dag kapot gaat, ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet. Robin
Duidelijke foto s website!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons dat u met het gekozen artikel niet tevreden was. Wij hebben op de website meerdere foto's van het product staan en in de eronder staande productbeschrijving worden de details genoemd. Zoals ik kan zien, had u reeds contact met de klantenservice en werd het probleem opgelost. Met vriendelijke groet, Ursula
20 apr 2024
Het hoesje paste niet
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
the size was incorrect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Good day, I am sorry to read that you are not satisfied with the case. Our customer service team will contact you to look for a solution. Kind regards, Yvonne
Hoesje paste niet!!
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik stuur u dan ook direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin